![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zij willen meer seks dan ik . Zijn vrouwen nu seksverslaafd .
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is inderdaad niet iedereen gegeven... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Minister-President
|
![]() Ik vindt dat eerder eeuwig zonde...
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je loopt hier gefrustreerd rond duisteren .
Ik kan begrijpen dat jij naar een bordeel moet gaan om vrouwen te laten knielen , voor mij doen ze dat spontaan . In plaats van persoonlijk te worden , wat vindt je van mijn stelling , homo's bestaan niet , het zijn seksverslaafden .
![]() |
#168 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hihihi jij vindt het normaal dat homo's levensrisico's nemen om eens te kunnen neuken .
Hi hi hi
![]() |
#169 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U logica , mijn vrouw leidt aan boulimia . Romantiek is haar aangeleerd door het systeem . Iemand die varkens neukt doet dat niet uit zichzelf . Hij leert dat door het systeem .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 19 mei 2014 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exact.. we zijn allemaal slachtoffer van het systeem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit systeem wil niks , er lopen er hier teveel met stress rond .
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kerry heeft een tijd geleden nog een toespraak gehouden dat hij Putin zijn bezetting in jouw brein niet meer van deze tijd vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mannen die zoiets doen hebben een persoonlijk probleem , geen politiek probleem .
![]() |
![]() |
#176 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zie de paardenspietser van Limburg .
Ouder wordende homo , moet zelfs jongere homo's betalen om aan seks te geraken . Het geld raakt op , en dan gebeurd dat . Dat ze die paardenverkrachter maar in het homomilieu van Limburg zoeken .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 19 mei 2014 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite heb jij al meerdere levens gehad waarin jij geiten en ezels aan het penetreren was. Pas wanneer jij deze feiten weet te accepteren kun je weer controle over je eigen leven hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En de paardenspietser van Limburg heeft paarden verkracht met een staak door de politieke invloed van die 2 . Ben je zo of loop je mijn homo-onderwerp belachelijk te maken . Wie weet , de paardenspietser had op zijn vijftiende ook niet gedacht zo te eindigen .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 19 mei 2014 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat denk je trouwens van mijn openingstopic , zijn homo's hetero's die simpelweg seksverslaafd zijn .
![]() |