Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2014, 12:56   #161
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zwarte Piet is zwart. Gele groene of blauwe pieten bestaan nu eenmaal niet.

en als je daar geen zin in hebt: NIEMAND vereist van moslims of andersdenkenden dat ze meedoen met dit kinderfeest en hun kinderen laten meegenieten van de spannendste dagen van het jaar.

Ik heb er geen enkel probleem mee dat die mensen hun kinderen NIET naar die optochten laten gaan of dat er thuis geen speelgoed wordt afgeleverd door de (niet-zichtbare) sinterklaas en zwarte piet.

Maar hier komt er 's nachts in ieder geval géén lichtgele piet onzichtbaar door de schouw gekropen om speelgoed te brengen.

Blijf met jullie tengels van ONS cultureel erfgoed af. Zint het je niet dan ga je maar wonen in landen waar ze géén zwarte piet vieren, Afrika of zo.

Alzeker niet naar Iran, want daar hebben ze een zwarte speelvogel, ook dom en grappig, helemaal neger in een rood pakje en die werd .... WERELDERFGOED !

Zullen we die neger dan maar Zwarte Piet noemen? Dan zijn we niet racistisch.

Gewoon ander pakje aan en het is gefikst.

En dan ook graag terug een kruis op de sint zijn mijter. Tenslotte was hij "bisschop".

Het gemekker over die multicultuur waarbij MIJN cultuur moet worden afgeschaft komt me de strot uit!
IK GEEF JE VOLKOMEN GELIJK !!!
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2014, 13:18   #162
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het is nog maar de vraag of Sint Nikolaas historisch echt heeft bestaan. Niet iedereen is het daar over eens.
Als u zijn bestaan weigert aan te nemen, kunt u even goed ook het bestaan van de Romeinse keizers, van Karel De Grote ontkennen en waarom zelfs niet Napoleon ontkennen?
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be