![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vooral jaloers dat die zo'n cirkeltjes kan maken... Lucky Luke deed dat in de stripverhalen ook.
![]() Maar verder vind ik het héél lelijk van u dat je zo'n prentjes post in een draad waar net mensen proberen te stoppen met roken... ![]()
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft toch een elektronische sigaret vast?
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kweek wat karakter.
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Lijkt eerder 't teutje van een waterpijp..
![]()
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Der is ne post van Demper weg...
Demper = Pontifex? ![]()
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat me ook verbaast is dat ik mensen niet ZIE roken. Vermits ik me van in het begin had voorgenomen nooit tot de sekte van de antirooklobby toe te treden, mogen mensen nog steeds roken in mijn huis als ze op bezoek zijn. Ze vragen dan naar een asbak, die ik uit de kast neem...... en dan vind ik later de peukjes. NOOIT zie ik de mensen trekken aan een sigaret. Soms zie ik ze die wel aansteken, maar nooit helemaal oproken. Zeer raar in feite. Ofwel zijn mijn hersenen zodanig geprogrammeerd dat ik dat beeld totaal negeer, ofwel... ik weet het dus niet. Helemaal in het begin van mijn afkickperiode herviel ik en wou ik een sigaret opsteken. Toen ik echter die handeling zag en met de sigaret in mijn mond de aansteker eronder hield kreeg ik een paniekaanval. Onmiddellijk sigaret weggedaan. Raar zenne.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge had dat fotootje ook nog eens mee kunnen quoten hé...
![]()
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat nu zo lastig om op een stuk kalisjenhout te kauwen?
![]() |
#170 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet de zieligaard, mensen zoals jij zijn zielig maar dat snap je waarschijnlijk niet. Ik beschrijf hier hier gewoon een beetje mijn gevoelens van het moment, niet meer niet minder.
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
De echte zieligaard is degene die niet beseft hoe moeilijk het kan zijn en dit dan ook gevoelloos ventileert. Van mij alle (morele) steun Hoomer. Laatst gewijzigd door DewareJakob : 23 november 2014 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
nicotine is de zwaarste drug wie er bestaat denk ik.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() PS: Ik smoor-paf-rook dus niet !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beginnen met roken: tonen dat je mans bent.
Stoppen met roken: het bewijzen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou, wordt er maar niet te emotioneel van. Los hiervan is het uiteraard prima dat je stopt met roken.
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed bezig man. Ik ga er nog eentje doen. Maar ik heb het het onder controle ze.
![]() |
#179 |
|
![]() 47 Dagen gestopt, ik vraag me af, wanneer ga ik me beter voelen?
Alle rokers stinken, dat is voor mij ook al een reden om niet te hervallen, als ik er gewoon aan denk dat ik 45 jaar zo stinkend rondgelopen heb schaam ik me eigenlijk. Maar in ieder geval ik wil me stilaan gaan beter voelen in mijn vel. Vandaag voor de eerste maal een pintje gaan drinken en wie kwam ik tegen? Een vriend die ongeveer een jaar gestopt is hij heeft me echt wel moed gegeven. Aan alle stinkers die dit lezen stoppen is niet voor pussy's; Ik hoop dat jullie ooit er in slagen dat stinkend gedoe buiten te gooien.
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw schaamte is terecht maar het is al een hele prestatie die 47 dagen.
|
![]() |
![]() |