![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De naamsverandering is van levensnoodzakelijk prioritair belang !!!!
En de Syriëgangers , e.d. , ppffff , nou en !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde die kritiek helemaal niet toen de Franstaligen "la Communauté française de Belgique" omdoopten tot "la Fédération Wallonie-Bruxelles". Nochtans staan de gemeenschappen ook vermeld in de grondwet. Kortom, twee maten en twee gewichten, zoals we vaak gewoon zijn van de VRT. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen is de frequentie van de hoop opgelopen tot elke minuut.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 15 november 2014 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Gouverneur
|
![]() De grondwet garandeert lichamelijke integriteit maar de halve bevolking loopt kanker op van de uitlaatgassen van het verkeer. De grondwet is een vod papier.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het land wordt bestuurd door een bende domme bureaucraten. Ik heb de laatste 3 decennia geenenkel, maar dan ook geenenkel voorstel gehoord om de werkloosheid op te lossen. De staatsschuld bedraagt al meer dan 105% van het BNP en toch zijn er nog politiekers die menen het zich te kunnen veroorloven met dergelijke totaal zinloze voorstellen op de proppen te Mogen komen en zich hiervoor ook nog te laten betalen door de belastingbetaler. Een zoveelste bewijs van de feitelijke debiliteit van de politieke klasse. Van Bart Somers, het genie van Midden-Brabant, verwondert een dergelijk voorstel me niet, na zijn al even geniale voorstel eerder de olympische spelen te organiseren en de wereldbeker voetbal. Het was lang geleden dat we nog een staaltje te zien kregen van de onstuitbare denkkracht van deze man. Van de 2 anderen verwondert het me wel in zekere zin. Als er 3 denkers nodig zijn om een dergelijk voorstel te bedenken dan houd ik mijn hart vast als alle politiek denkvermogen eens gecoordineerd gaat optreden.... |
|
![]() |
![]() |