![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Banneling
|
![]() Sleurs deed een politieke benoeming die nu wel heel hard in haar gezicht ontploft.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 22 december 2015 om 20:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. Elle Pleurt is staatssecretaris voor fraudebestrijding af : de logica zelve ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Minister Muyters vond het anders ook nodig Tack te verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de IS zijn we al aan het importeren om de transport van ruwe olie te organiseren. Ik zou de dienst "Bodemonderzoek" onder mijn bevoegdheid houden. Waarom moet Peeters weeral aan de kast met het vele te verwachten geld worden gezet? ![]() ![]() Weet je wat een oliebron kan opbrengen? Maar laat ons het debat even uitstellen tot volgende legislatuur. Mocht er olie worden gevonden dan wordt toch een OVLD'er afgevaardigde-beheerder. Je moet er mensen in die functie zetten die er de capaciteiten voor hebben! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 22 december 2015 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regering zelf heeft daar geen enkele positieve invloed op gehad ... integendeel ! Dat de daling van de brandstof de daling op de markten niet evenredig volgt is zuiver te wijten aan de constante accijnsverhogingen. Op een dikke maand hebben we er al liefst vier gehad. Na nieuwjaar de volgende op de dieselbrandstof. Laatst gewijzigd door daiwa : 22 december 2015 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
M.a.w. er is een overeenkomst gesloten waardoor Tack nog rap poen kan pakken. Citaat:
De grote verandering? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Overweeg eens even of je de N-VA werkelijk een dienst bewijst met zulkdanige kolder te verkopen? En......wat heeft dit met de draad van deze topic te maken? Bon. Ik ben er mee weg. Heb weer eens goed kunnen lachen. ![]() Moet toevallig mijn tank vullen. Even profiteren dus van het werk van de N-VA! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet laten stil vallen. Je was nu juist weer goed bezig. Vermoedelijk ging er hier aangetoond worden waarom de brandstofprijzen niet gestegen zijn dank zij het feit dat de N-VA in de regering zit. Wie gaat het eens uitleggen? Want ik blijf op mijn honger. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |