![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb jaren aan een stuk in het nachtleven gezeten.
Ik heb alles gezien en meegemaakt. Geloof je het niet, dan is dat pech voor jou vrees ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag Demper geen discotheek binnen? Of hebben zelfs breezersletjes een bepaalde ondergrens?
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier in Vilvoorde en Brussel helemaal niet. Kopvoddekes daarentegenover...
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wat voor bagger sleur je er toch bij?
Dat zeg ik toch niet? Wat ik wel zeg is dat het feminisme veel heeft kapot gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn vingers wil branden aan breezersletjes heeft ze niet alle 5 in zijn domme kop op orde zitten. Het zou niet de eerste zijn die een ontsteking krijgt aan zijn urinebuis door die fratsen. Als ze dat dan nader onderzoeken blijken er restanten van stront in die urinebuis te zwemmen. Breezersletjes eten hun eigen stront op, zeg dat Demper het gezegd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nee, vrouwen zoeken meteen een andere ezel om financieel leeg te melken bovendien zien ze dat ook als een soort van wraak, om hun ex te kloten dat er ondertussen al een andere fluit zit te boren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt uw buurvrouw. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 november 2014 om 01:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat vinden jullie een dure date ??
o.a. - een waarvan de ene altijd alles betaalt !! - een date die boven uw bankrekening loopt !! - een die u meteen onder een betonblok duwt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft niks met man of vrouw zijn te maken hoor. Veel mensen willen/kunnen gewoon niet alleen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind veel eerder het tegengestelde....Nu eerlijk gezegd ...de meeste vrouwen zijn al bang alleen in het donker.Al ooit een vrouw alleen zien gaan een fim kijken ? Of een vrouw die alleen op restaurant gaat ? Of een vrouw die alleen naar zee rijdt ? De meeste vrouwen roepen dat ze ook alles wel alleen en beter kunnen maar ze hebben dan toch maar voor alles en nog wat een man nodig.....
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 november 2014 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was degene van mijn vriendenkring met een eigen wagen. Ik heb veel meisjes naar huis mogen brengen, ik heb daar nooit misbruik van gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij was een vrouw (nog steeds niet hoor) geen lustobject. Voor mij was dit een persoon, een partner (als ik er een relatie mee had), een vriend, iemand waarmee ik (bij wijze van spreken) pruimen mee ging stelen. Ik heb dan ook nooit misbruik gemaakt van om het even welke vrouw. Laatst gewijzigd door reservespeler : 30 november 2014 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |