![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dure aankoop geweest hé. Ik zie mannen ook zo met hun BMW omgaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt vooral voor bij de moslima,s hier in het westen. Ze leven met het dillema dat ze aan de ene kant een goede moslima willen zijn, maar dat ze de vrijheid van het westen ook wel erg aantrekkelijk vinden.
En de uitkomst is meestal dat ze zeer strenge moslima,s worden of dat ze praktisch gezien afstand nemen van de islam en in vrijheid gaan leven. De leukste zijn die meiden die al geneukt hebben met tig jongens, maar geen varkensvlees eten omdat niet mag van Allah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is echt erg hier in het Westen. Een mens kan nergens komen door afgekeurd te worden door een bende geilerds met hun tong tot op de grond. En als ik ze alleen in de winkel binnenlaat moeten ze altijd fluiten of poepeke of andere dingens roepen dat ik helemaal naar binnen moet gaan om te laten zien dat ze van mij is.... pffff een mens zou voor minder een boerka aanschaffen.... gewoon voor praktisch gemak.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de een of andere hormonaal opgehitste man mijn vrouw complimentjes begint toe te slingeren, is mijn reactie eerder "Gij hebt een goeie smaak, maar ik ben gelukkig gehuwd." En ik hoop dat mijn vrouwke in dezelfde stijl zou reageren. Als het natuurlijk in de stijl is van :"gij hoer", dan is het een ander verhaal. Nog nooit voorgehad als ik met mijn vrouwke over straat wandel. Daarentegenover, ik weet nu al dat ik gewoon ga wachten tot de idioot die dat geroepen heeft fysiek wordt. Als die zijn ego na de verbale afbraak niet het hazenpad heeft gekozen kunnen we het omschrijven als zelfmoord.
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Ik zal dan ongetwijfeld te onzeker van mezelf zijn haha....
Toch, ge maakt toeren mee zenne. En waarom? Omdat mannen testosteron fabrieken zijn. Een vrouw (en zeker andermans vrouw) is geen lustobject waar ge uw ogen en mind kunt op laten botvieren. Sommige vrouwen maken op regelmatige basis benarde situaties mee. Zo zijn er die zelfs het openbaar vervoer vermijden als de pest, en zeker tijdens schooluren omdat een groep testosteron een dame in verlegenheid en ongemak kunnen duwen. Sommige mannen moeten echt eens leren geen onbekende vrouwen aan te spreken ![]() VAN MIJ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Probeer het eens Aton.
Zoekt U een meiske met schoon kontje, de ideale cup en sexy lange benen.... Spreek ze aan en meldt het resultaat... Er is niets zo asociaal dan vreemde mannen die wanhopig hun kans wagen bij een vrouw die ze nog nooit gezien of gehoord hebben... echt! Laatst gewijzigd door Peche : 23 januari 2015 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2- Nooit problemen mee gehad. Als men daar tegen praat zoals je met een vriend doet, op voet van gelijkheid, geeft dit nooit problemen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Hebt gij een lief met schoon kontje, ideale cup en sexy lange benen?
Ik dacht het niet!!!!! Dus al sla ik er naast, I'm coming home in zoete oase van geuren afgestoot door de sexyness van mijn highness.... ![]() Eerlijk Nietzsche, zijt gij John van garfield? |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe is eens iets minder hysterisch. Je hebt toch geen borderline?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |