![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() als je de ballen hebt (wat ik betwijfel) en mij komt beledigen recht voor mijn gezicht krijg je een klap. ook al mag je dat nog zoveel doen als je wilt.
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- de meeste van die cartoons gaan niet over minderheden pesten... Ze gaan over actualiteit en een zinspeling op die actualiteit, of een anomalie. Blijkbaar leest camagurca geen cartoons, of als hij er maakt zitten ze dan wel vol met andere principes doordrongen - er vallen geen onschuldige doden door die prenten, het zijn mensen die een alibi zoeken om te moorden die soms onschuldige mensen vermoorden. Net zoals nathalia doorhaar vulgaire blote billen te tonen erin zou slagen om doden te veroorzaken in Palestinie ? - en de vrijheid van meningsuiting is inderdaad niet minderheden gaan pesten. Maar geef toe, ik vind de heilige drievuldigheid een veel vulgairdere cartoon dan die van de moslims. Er moeten volgens mij 100 keer meer gewapende christenen naar de redactie trekken dan moslims;.. 1° als je een grap maakt over de heilige drievuldigheid... zit je daar te lachen met een abstract begrip... De vader (god, nieman die hem ooit gezienheeft) de zoon (jezus) en de heilige geest (wie is dat in godsnaam, niemand die dez ooit gezien heeft) ![]() 2° de grap over de tax-shift van Frankrijk naar Belgie... is dan redelijk persoonlijk, en moeilijk een 'minderheid te noemen' gaat over een opvallend persoon, maar ondertussen over een probleem van duizenden fiskale vluchtelingen ![]() 3) deze cartoon suggereert dat mohammed door zijn eigen volk vermoedelijk niet geeerd zou worden in deze huidige cultuur van terroristische bewinden. Vermoedelijk juist, en ik denk niet dat je daarmee iemand uitlacht, het is een onmogelijke mop, maar toch realistisch ![]() 4) best wel grappig: israel die palestijnen verrot slaat en vraagt of ze nu nog willen palestinie erkennen ?... oog om oog tand om tand, tenzij dat de palestijnen twee blauwe ogen en een tand kwijt is... ![]()
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 23 januari 2015 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, eerst en vooral moet je van die mensen geen uniforme reactie verwachten, want het feit is dat die knapen zelf niet veel van de wet kennen, plus natuurlijk dat er (maar een paar) helden bij zijn en de rest platbroeken. Ik herinner me bijvoorbeeld in de Oude Manstraat, drie Albanezen die in het midden van de straat liepen, met hun pistolen zichtbaar tussen de riem gestoken, de combi die van de andere kant kan draaide gauw een zijstraat in en ze maakten dat ze wegkwamen. Of die keer dat ikzelf werd tegengehouden op een nacht met op de achterbank een geweer met een kijker. Een van die agenten nam het in beslag, "want een kijker is verboden" zou wist hij me te zeggen. Ik maakte er niet veel bezwaar tegen vanwege de hinde die in de koffer lag, ja, in die dagen was stropen zo'n beetje een hobby van mij. Ik vroeg gewoon een papier dat ze mijn geweer - dat toen volledig legaal was, in beslag namen zodat ik het bij de procureur kon gaan terughalen. Wat trouwens ook zo gebeurde, ik schreef hem aan, hij antwoordde en ik kon het wapen komen afhalen. Dus je zit met een onzekerheidsbeginsel wat betreft de kennis van de lokale flikken. Je gaat dan de situatie krijgen zoals met wiet, sommigen pakken dat af, anderen laten u dat houden - dat zijn gewoonlijk diegenen die zelf wiet roken, hetzelfde staat u te gebeuren bij het vertellen van zo'n grap, de ene zal daar eens mee lachen, de andere, de meer onverdraagzame, die gaat u daarvoor oppakken.
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Godsdiensten, daarentege, worden bij mij meteen samen met bruine ideologieën verticaal geklasseerd onder de hoofding "rot op met je debiliteiten".
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat helemaal niet over wat moet of niet maar over de vrijheid om iets te mogen en die vrijheid is hier voorlopig nog! En uw voorbeeld over moslims die sociale media verdedigen is flauwe kul, het jihadisme gebruikt dat middel al jaren om hun ideologie te verspreiden,wat zou IS zijn zonder sociale media die ijverig laten zien hoe geweldig de nieuwe staat is? Waar die gevaarlijke leiders tegen zijn, is " onislamitisch gedrag" via sociale media, toch wel een nuance, trouwens, wat Mohammed niet verboden heeft mag hoor en volgens mij was er geen sociale media in de zevende eeuw. Uw vergelijking slaat als een tang op een varken, het is niet omdat elders ook een strijd is, dat wij ondertussen de les gespeld moeten krijgen over wat mag en moet door moslims. Hun regels ( waar niet eens consensus over bestaat) gelden niet voor ongelovigen en dit opleggen is wel degelijk het begin van een regelrechte dictatuur, waar ik niet voor kies. |
|
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kama heeft hard gewerkt (= Westvlaming) en z'n schaapjes zijn op het droge.
Westvlamingen kunnen meestal goed relativeren. Dat zie je ook bij mensen als P. Huvluv, F. De Vadder, W. Deprez, Ygor van Poperinge,... Kama relativeert want hij is nuchter & zakelijk en heeft geen behoefte aan meeloperij. |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten zijn cartoons heeft hij heel knappe schilderijen gemaakt (+/- 1000€ voor een 60 x 50cm waar hij een paar dagen aan werkt). Ondertussen is hij 58, en keet schoppen hoeft voor hem niet meer ; hij is ook veel meegaander geworden tijdens tv-uitzendingen, waar het vroeger altijd een risico was om hem uit te nodigen. Hij heeft trouwens vroeger (ten tijde van de Deense mohammed-cartoons) al openlijk in interviews toegegeven dat hij bang is om de islam of moslims nog voor het hoofd te stoten. Verder dan dit, durft hij echt niet meer gaan :
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|