![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ideale man voor de vrouw van tegenwoordig is er eentje met een kleurtje, het zandnegertype, liefst eentje met veel geld, knappe dure wagen, groot instrumentarium hebbende, eentje die gemakkelijk aan telefoonkaarten, drugs en andere rookartikelen geraakt en eentje die een boeventronie heeft.
Meer moet dat niet zijn voor de vrouwen van tegenwoordig als hun eigen winkel maar draait. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat groot, donker, mannelijk gebouwd, behaard met een grote leuter is geen punt. Principes hoeven daarom niet goed te zijn. De koran en hadiths zijn ook bronnen van principes. Correct in omgang moet ook nog lukken, mits de juiste omgeving. Alhoewel dat zeer twijfelachtig is met alle voorbeelden die we krijgen. Maar een "gewenst" beest in bed, belezen en hoogopgeleid zijn contradictionair met een muzelmaniakaal.
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() De ideale man is 1 die genoeg waarde uit zijn omgeving kan putten zonder hopeloos naar zijn ego te grijpen of alles eraan af te meten. Een zeldzaamheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Ik ben het al zeker niet. Hahaha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Tijd dat een dame hier nog wat foto's post, want amai...
Leonardo Dicaprio ![]() Keanu Reeves (ooit) ![]() Mikaal Zulfiqar ![]() Ajay Devgan ![]() Trey songz ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stoute meid. Zomaar afbeeldingen van mensen weergeven, da mag nie.
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beest in bed.
Snurken als een varken.
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() De ideale man is niet wereldvreemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Er is geen islamitisch land waar een vrouw haar bakkes mag open doen en ze bepaalt zo goed als nergens met wie dat ze trouwt.
Gewoon benen open , laten pompen en zwijgen. En het strafste van al is dat ze naar buiten toe moeten laten uitschijnen dat ze er nog gelukkig mee zijn ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Go Pericles, Pericles Go go go ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 27 april 2015 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk erkenning!!! Dank U Knuppel!!!
![]() Wat ik eigenlijk bedoelde was de vraag of het tegenwoordig een MUST is om een vrouw in huis te hebben als man? De kuis, de was, des strijk, winkel lopen doe ik zelf. En als de nood hoog is, doe ik een beroep op mijn handen die mijn 3centimetertje tot een éénzame hoogte weten te brengen en dat kost mij niks. ![]() Vrouwen! Der Untergang!!! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 april 2015 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat vrouwen doorgaans geld belangrijker vinden dan mannen is een feit. Die dat betwist is wereldvreemd. Maar aan de andere kant , als ik weer wat aan het zweven ben , dan zet mijn vrouw me weer op de grond en dat is toch ook belangrijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |