Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2015, 21:15   #161
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wil ik er stoer uitzien??? Hmmm neen
Maar soms als Ge 200kg moet verzetten is tegengewicht gewenst he
Niet dat mijn 70kg (wat minder nu) dat niet verzet krijgt, na een kleine strijd.
200kg??
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2015, 21:36   #162
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Ah want gij denkt dat ik geen eetlust heb ? Ge zou mij aan tafel moeten zien zitten. Ik speel op mijn ééntje een hele kip binnen hé, of een paar biefstukken zo groot als een hand elk. Eén van mijn handen hé, genre koolschuppen.
Niet vergeten dat ik ook cannabis rook, en dat geeft eetlust.
Nu natuurlijk, als ik echt zwaar doorzak, en aan meer dan 3 promille zit, dan heb ik geen honger meer. Maar dat is pas na een hele dag zwaar zuipen.
Gewoonlijk, in de dag, voor 16 uur, als ik nog redelijk nuchter ben, is mijn eetlust intact.
Toch lief van jou je zorgen te maken over mijn gezondheid, je hebt een buitengewoon ontwikkeld moederinstinct, hebben ze dat al eens gezegd tegen jou ?
Breng je koffie aan bed als je man zich lazarus gezopen heeft de nacht daarvoor ?
Alhoewel ik je niet persoonlijk ken: je doet mij denken aan mijn overleden broer. 48 jaar was hij...'s ochtends lag hij dood in zijn bed. Zowat dezelfde levensstijl als jij. 20-25 pinten/dag. Verder was hij graatmager en kon eigenlijk niet meer eten. Triestig als ik dan lees dat jij er lol in hebt!!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2015, 21:50   #163
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Alhoewel ik je niet persoonlijk ken: je doet mij denken aan mijn overleden broer. 48 jaar was hij...'s ochtends lag hij dood in zijn bed. Zowat dezelfde levensstijl als jij. 20-25 pinten/dag. Verder was hij graatmager en kon eigenlijk niet meer eten. Triestig als ik dan lees dat jij er lol in hebt!!
Oud 25 juli 2015, 21:51   #164
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Oud 25 juli 2015, 21:55   #165
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

NN ik denk dat griezeltje niet echt doorheeft dat ie te veel drinkt, is eigenlijk typisch voor alcoliekers ......:-s
Oud 25 juli 2015, 21:56   #166
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah, je moet een vet zwijn zijn om in uw ogen genade te vinden ?
Weet dat dit van uw metabolisme afhangt : ik maak geen reserve's aan, alles word direct opgebrandt. Daarom ben ik niet dik en vet.
Ik doe ook aan sport elke dag, daar kan men de Gerard niet van verdenken, of het zou glazen & flessen opheffen moeten zijn.
Ik eerder gewichten.
Zo verdeel ik mijn tijd tussen drank & drugs enerzijds, en sport , eten en slapen anderzijds.
Da's een full time job, en als je dat op evenwichtige wijze doet blijf je mager maar gespierd en gezond, en kan je denk ik gerust lang leven.
Terwijl workaholics die niet drinken en geen drugs gebruiken meestal snel sterven zogauw ze op pensioen gaan. Die sterven van verveling.
Indien je maar genoeg zuipt en snuift word je idd mager. Is normaal: je spieren worden opgevreten. Letterlijk dus.
Oud 25 juli 2015, 22:01   #167
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
NN ik denk dat griezeltje niet echt doorheeft dat ie te veel drinkt, is eigenlijk typisch voor alcoliekers ......:-s
Alcoholisten hebben dat dus niet door....ik heb hier veel ervaring mee (niet mezelf ,LOL). Wat fascinerend is: ze zien het wel bij anderen.
Mijn broer kon bv 20 pinten gedronken hebben, maar hij zag het direct als iemand anders dronken was, die mss "maar" 8 pintjes op had. Daar had hij dan commentaar op .
Oud 25 juli 2015, 22:12   #168
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alcoholisten hebben dat dus niet door....ik heb hier veel ervaring mee (niet mezelf ,LOL). Wat fascinerend is: ze zien het wel bij anderen.
Mijn broer kon bv 20 pinten gedronken hebben, maar hij zag het direct als iemand anders dronken was, die mss "maar" 8 pintjes op had. Daar had hij dan commentaar op .
ja is me ook opgevallen .. m'n moeder bvb drinkt ook veel te veel ... die drinkt gemakkelijk een hele fles rode wijn (of meer) op een avond op + het ene sigaretje na het andere ... en dat bijna dagelijks ..... maar ze ziet er niets ergs in want (en ik citeer haar letterlijk) "Mick Jagger is er ook nog altijd" .......
Oud 26 juli 2015, 00:37   #169
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Innig medeleven voor uw broer, maar zijn geval heeft niets gemeen met het mijne blijkbaar.
Ik ben gezond, eet flink alle dagen, doe aan sport, en weeg nog steeds 75 kilo voor een meter 80. Niet bepaald graatmager. Wel geen gram vet.
Drinken en roken vind ik plezant, ik heb daar veel lol in inderdaad.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2015, 00:43   #170
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Indien je maar genoeg zuipt en snuift word je idd mager. Is normaal: je spieren worden opgevreten. Letterlijk dus.
Wel, mijn spieren zijn niet opgevreten.Ik ben het die veel vreet.
En ik snuif wel niet veel ook niet hé, teveel rommel op de markt tegenwoordig. En duur ook nog.
Dat is er ook zo goed aan alcohol in feite : je vind het overal, het is niet duur, en de kwaliteit is gecontroleerd door de overheid. En het belangrijkste natuurlijk, het bevalt me.
Oud 26 juli 2015, 00:45   #171
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij hebt veel ervaring met 1 enkele alcoholieker dus : je broer.
En nu even stoppen met veralgemenen, dan komen we er wel.
Oud 26 juli 2015, 00:46   #172
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik teveel drink dan merk ik dat meteen. Dan zijn de poppetjes aan het dansen.
Oud 26 juli 2015, 05:17   #173
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
200kg??
Ja kheb al ibc's van meer verzet ook
Maar toen was ik zot, vandaag al semi genezen.
Mensen kijken Me nog wel raar aan, waar haalt ie zijn energie.
Gisteren duizendtal calorieën verbrand en enkel in bed gesnoept.
It is the kundalini.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2015, 08:11   #174
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=bembem;7753204]ja is me ook opgevallen .. m'n moeder bvb drinkt ook veel te veel ... die drinkt gemakkelijk een hele fles rode wijn (of meer) op een avond op + het ene sigaretje na het andere ... en dat bijna dagelijks ..... maar ze ziet er niets ergs in want (en ik citeer haar letterlijk) "Mick Jagger is er ook nog altijd" .......[/QUOTE]

Mick Jagger is dan ook zo slim geweest om de Legale drugs slechts met mondejesmaat te gebruiken.

Uw moeder daarentegen gebruikt de door de overheid opgelegde menukaart voor drugs en dat is nu net het meest dodelijke menu

Jagger weet als geen ander dat zuivere Cocaïne en cannabis stukken minder gevaarlijk zijn dan de combinatie van tabak en alcohol....daar zijn onderzoeken genoeg over.

Of zoals Rod Stewart zei...ik heb altijd het gelukk gehad over genoeg geld te beschikken om me kwaliteitsdrugs te kunnen veroorloven.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 juli 2015 om 08:17.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2015, 11:19   #175
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
jaja
pics pls or it didn't happen
Zeg dat nu nog eens, in het Vlaams ? Want dat koelie-engels van u hé, daar versta ik niks van.
Oud 26 juli 2015, 11:20   #176
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
mja .. veel hangt af van het aantal vetcellen dat je in je kindertijd en jeugdjaren hebt opgebouwd, als die aan de XL kant zijn is het heel moeilijk om die later in toom te houden omdat vetcellen geprogrammeerd zijn om vet op te slaan, ze worden dus groter en groter naarmate je vettig/suikerrijk voedsel inneemt, helemaal verdwijnen doen ze niet (vandaar het gekende yo-yo effect), en vanaf een bepaald stadium vermeerderen ze zelfs in aantal, dus oppassen geblazen als je echt met heel veel overgewicht kampt!
Hij weegt 70 kilo, en wil zwaarder worden.
Oud 26 juli 2015, 11:20   #177
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
mja .. veel hangt af van het aantal vetcellen dat je in je kindertijd en jeugdjaren hebt opgebouwd, als die aan de XL kant zijn is het heel moeilijk om die later in toom te houden omdat vetcellen geprogrammeerd zijn om vet op te slaan, ze worden dus groter en groter naarmate je vettig/suikerrijk voedsel inneemt, helemaal verdwijnen doen ze niet (vandaar het gekende yo-yo effect), en vanaf een bepaald stadium vermeerderen ze zelfs in aantal, dus oppassen geblazen als je echt met heel veel overgewicht kampt!
Hij weegt 70 kilo, en wil zwaarder worden.
Oud 26 juli 2015, 13:34   #178
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat en baarlijke nonsens.
Mijn drink- en eetgewoontes zijn behoorlijk fout, maar mijn gezondheid is uitstekend, behalve een licht onopvallend overwicht, wat helemaal niet abnormaal is gezien mijn leeftijd.
Ik ben zo blij als wat met mijn kathedraal van een lichaam!
Zelfs al gaat er af en toe wat veel miswijn doorheen!
Oud 26 juli 2015, 13:46   #179
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik eet geen junkfood, of toch bijna niet. Een pak frieten soms, dat gaat er vlot in, maar pitta's, kebab, " pizza's " en andere rotzooi van bij de allochtonen, dat is aan mij niet besteed.
.
Uw nickname doet zich opeens eer aan.

En waar is uw logica, er is niks ongezonders dan een pak friet - zelf een pizza of kebab heeft meer voedingswaarde. Maar ja, die komen van "de allochtonen".

Al eens gekeken waar uw fruit vaak vandaan komt? Wie plukt uw tomaatjes denk je?

Laatst gewijzigd door Tamam : 26 juli 2015 om 13:48.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2015, 16:16   #180
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Uw nickname doet zich opeens eer aan.

En waar is uw logica, er is niks ongezonders dan een pak friet - zelf een pizza of kebab heeft meer voedingswaarde. Maar ja, die komen van "de allochtonen".

Al eens gekeken waar uw fruit vaak vandaan komt? Wie plukt uw tomaatjes denk je?
ja, ik ben geen heilge hé : een beetje ongezond voedsel mag ook wel naar binnen. En bij mij zijn dat dus frieten. Zoals zovele Belgen lust ik doodgraag frieten.
Maar ik eet er niet alle dagen van...
En zoals reeds gezegd, de ongezonde rommel van bij de allochtonen lust ik NIET.
Kebab, niks ongezonder als een brok vlees van onnagaanbare afkomst, die de hele godganse dag in de openlucht hangt, waar alle voorbijkomende vliegen eens op gaan schijten. Slaagt dat zelf maar in uw kloten, mercie.
Pitta is gewoon een droge pannekoek met wat groenten en vlees en één of ander sausje, zie niet wat daar zo voedzaam aan zou zijn ??!!
En wat die allochtonen hier pizza durven noemen is ook maar wat gebakken deeg met een vleugje tomatensaus derop, en twee drie stukes hesp waar je met het vergrootglas achter moet zoeken...De enige goede pizza is die van mijn moeder, en sommige Italiaanse restaurants. Zeker niet de " pizza " van Abdul, Saïd, of Mokhtar...
Rommel. D�*t is het . Dure rommel eigenlijk, alsje nagaat wat het is...
Maar het staat u vrij zich daar dagelijks mee vol te stoempen, mij niet gelaten. Er bestaan tegenwoordig heel goei medicamenten tegen de kakkerij...
Wat patatten, fruit en groenten betreft, ik koop nogal veel bij een boer in de buurt van Lier, die levert ook aan het restaurant van mijn zus, en de rest ja, in den Delhaize in mijn buurt, soms op de markt.
En ja, t'één en ander zal wel vanin de Magreb komen, stom genoeg, want in Europa hebben ze anders genoeg landbowgrond en boeren, maar wat wil je, ik ben de Minister van Gezond Voedsel niet hé, ik heb hier niks te zeggen.

Laatst gewijzigd door griezel : 26 juli 2015 om 16:20.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be