![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent zelf alle dagen in de weer om er voor te zorgen dat de N-VA volgende kiezing een decimering ondergaat, soms denk ik dat die decimering zelfs het doel van de N-VA zelf is.
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had dus gelijk, het is de zoveelste variant op 'wees bang en onderdanig domme Vlaming.'
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij opviel was hoeveel geld die accijnsverhoging op tabak nog opbrengt. Ik had geen idee dat er in België nog zoveel miljarden naar tabakswaren gaan jaarlijks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Toch is er veel gejuig omdat de regering maatregelen durft te nemen en de schuld terugdringt ... terwijl de rekening niet klopt! Bovendien stel ik weer vast dat ik enkel kan bijbetalen en de lagere inkomens een kletske bijkrijgen en de werkgevers een deftig cadeau. Ook het feit dat ze zich nu verder kunnen verrijken door vastgoed te kopen en later te verkopen (!!) stoot me tegen de borst (dat is geen jaloezie, dat is gewoon niet rechtvaardig) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In ruil mag ik wel de bedrijfswagen houden. Jij niet?
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Magere troost.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Burger
|
![]() Iemand al de berekening gevonden hoe men komt aan die loonsverhoging van 100 euro net?
Kan me moeilijk voorstellen dat men tot vast bedrag X, 100 euro premie bijstort ongeacht de hoogte van uw inkomen, gezinssituatie etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Die berekening staat in het gele boekje van dewever. Daar staat ook iets in over een ammoniakfabriek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dit als nettobedrag véél. Maar ik ben dan ook nooit gewend geweest aan het inkomen dat door de media naar voor wordt gebracht als het inkomen van de gemiddelde Belg. De roverheid, waar de N-VA vandaag deel van uitmaakt, roomt van de brutolonen ongeveer de helft af. Dat geld komt niet uit de lucht gevallen maar wordt opgehoest door grote bedrijven en kleine zelfstandigen die werknemers in dienst hebben. Ondanks de torenhoge loonkost en allerhande andere hoge belastingen redt Belgique het al j�*ren niet meer. En het ziet er niet naar uit dat dit in de nabije, of zelfs verre toekomst zal veranderen. De productieve populatie is nu eenmaal véél kleiner dan die van de uitkeringstrekkers. En die wanverhouding zal alleen maar vergroten. Met alle gevolgen vandien. Deze toestand werd niet veroorzaakt of in de hand gewerkt door de N-VA. De partij desalniettemin voortdurend verantwoordelijk stellen voor de gevolgen van het in het verleden gevoerde belgische beleid is intellectueel oneerlijk. De N-VA is wél medeverantwoordelijk voor het huidige beleid, maar ook dat is een gevolg van niet of verkeerd genomen maatregelen in het verleden. Mocht de regering Michel haar beleid op dezelfde leest blijven schoeien als ze dat heeft gedaan met de PS, dan ging Belgique binnen de kortste keren Griekenland achterna.
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want IEDEREEN, ook jij zal ooit uitkeringtrekker worden, want ook het pensioen is een uitkering. Als je weet dat Vlaanderen zeer sterk aan het vergrijzen is, en de jongeren moeilijk tot zeer moeilijk aan een job geraken, hoe kan je dit dan in evenwicht houden ? Neem daarbij de automatisatie en de concurrentie uit lage kroonlanden en je kijkt tegen een onoverkomelijke muur. Hierover hoor je geen enkele politicus praten, ook het Vlaamse wonder niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 juli 2015 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |