Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2015, 16:50   #161
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Als u samen beslist had om geen kinderen te nemen, had u allebei voorzorgsmaatregelen moeten nemen, ipv dat de één voor alles alleen moet opdraaien terwijl de ander kan doen en laten wat hij wil.
Simpel toch!
U was erbij toen de kleine gemaakt werd, hé! Het had ook echt een ongelukje kunnen zijn (pil die niet pakt of pil die vergeten wordt), dus had u zelf maar beter moeten nadenken als u zo zeker was.
Bovendien had er een lichtje moeten gaan branden toen ze zei dat ze niet meer aan de pil was, ook al dacht u dat het een mop was.
En nu wilt u zich aan alle verantwoordelijkheid onttrekken en haar verplichten een abortus uit te voeren? Mannen hebben het toch echt gemakkelijk, hé!
2!!!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 16:51   #162
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het verwondert me dat zoiets u nog niet overkomen is want u vraagt er echt om om bedrogen te worden. Maar ja, anderzijds kan ik me niet voorstellen wie er met dit duffe Dempertje naar bed zou willen, laat staan er een kind van krijgen.
't Is niet omdat u er altijd over bezig bent dat u de daad ook stelt! In mijn ondervinding zijn mannen die het meeste en het grofste over seks praten, degenen die het minste aan hun trekken komen.
"u vraagt er echt om om bedrogen te worden"

Zo, eindelijk de bevestiging dat vrouwen wraak nemen door zich te laten neuken door een ander.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 16:52   #163
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het verwondert me dat zoiets u nog niet overkomen is want u vraagt er echt om om bedrogen te worden. Maar ja, anderzijds kan ik me niet voorstellen wie er met dit duffe Dempertje naar bed zou willen, laat staan er een kind van krijgen.
't Is niet omdat u er altijd over bezig bent dat u de daad ook stelt! In mijn ondervinding zijn mannen die het meeste en het grofste over seks praten, degenen die het minste aan hun trekken komen.
3!!!!!!
Oud 6 september 2015, 16:59   #164
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
2!!!
Ik zie u ook nog in staat om zo'n fratsen te lappen bij 'n argeloze onnozelaar om achteraf 'n smak alimentatie te kunnen eisen.

Als ge al iemand zot genoeg tegenkomt die dat jobke wil klaren.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 17:00   #165
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Vreemd vraagje ??
Hoewel ik NIET akkoord (zou) ga(an) indien wettelijk mogelijk:
(wel grof naar mijn mening) Vaderschap volledig afstaan ??
m.a.w. uw vaderschap opzeggen , en dus bijgevolg
niks meer met het kind & moeder te maken willen hebben !!

Mijn gedachte:
Nog niet geschikt of klaar om een kind te hebben ??
Ofwel onthouding of zonder voorbehoedsmiddel geen sex !!!!
Wordt ze daar pissig door , i really don't fucking care !!!!
Of beide verantwoordelijkheid opnemen !!!!

Een ander vraagje:
Stel de vrouw wil abortus , en de man niet ??
(Ik heb niet over verkrachting !!)

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 september 2015 om 17:01.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 17:15   #166
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

Zo, eindelijk de bevestiging dat vrouwen wraak nemen door zich te laten neuken door een ander.
Zelfs dat snapt u niet
Ik had het hier duidelijk niet over bedriegen met een andere man. Er zijn verschillende manieren om te bedriegen. Probeer de draad wat beter te volgen, Demper, haal uw hand uit uw broek en gebruik uw verstand!
Oud 6 september 2015, 17:17   #167
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik zie u ook nog in staat om zo'n fratsen te lappen bij 'n argeloze onnozelaar om achteraf 'n smak alimentatie te kunnen eisen.

Als ge al iemand zot genoeg tegenkomt die dat jobke wil klaren.
Het alimentatiebedrag wordt gerechtelijk vastgesteld rekening houdend met de situatie van de ouder bij wie het kind verblijft en de financiële situatie van de andere ouder. Geloof nu niet dat men rijk kan worden van alimentatie, hé! We zijn hier niet in de USA.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 6 september 2015 om 17:17.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 17:18   #168
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Euh zo gehaaid zal ze wel niet zijn want ze had hem toch ingelicht (weliswaar tussen de soep en de patattten) dat ze met de pil stopte ..
Kijk, tenzij zij in een beschermde werkplaats werkt of zo, zou je toch vermoeden dat zij wel weet dat als zij gaat neuken met ene die geen frakske aandoet, terwijl zij weet dat ze de pil niet meer pakt, dat daar kinnekes kunnen van komen he.

Zij is dus minstens even verantwoordelijk als hij in het ontstaan van dat boeleke. Het feit dat ze die kleine wil houden, het feit dat ze op haar eigen houtje gestopt was met de pil te pakken, en het feit dat ze toch doorneukte, laat mij donkerbruin vermoeden dat zij wel een kleine wilde en dus gewoon maar een zaadgever nodig had. Dat zij met die zaadgever afgesproken had dat ze gene kleine wilde, maakte gewoon deel uit van de taktiek om de zaadgever (en nadien centengever) "te pakken" he, tenzij het een debiel wicht is.

Citaat:
Tja, als die man dan nog zo dom is dat ie tijdens het TV kijken een attentionspan van 0 heeft en het zelfs niet nodig acht om het er nadien even serieus met z'n vrouw over te hebben .. dan is het inderdaad een kieken van jewelste ...
Tuurlijk, maar zo zijn mannen. Echter, Lance kan je verwijten van niet goed geluisterd te hebben. Maar zij heeft dat excuus niet dat ze haar pil "vergeten" was he. Zij is er bewust mee gestopt.

Bij Lance is het dus een onachtzaamheid. Een moment van onwaakzaam te zijn voor het potentiele (en nu bewezen) bedrog van zijn partner. Voor haar is het gewoon voorbedachten rade. Inderdaad, het is zijn verantwoordelijkheid van niet voldoende op zijn hoede geweest te zijn voor zijn vriendin.

Maar zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar: vrouwen bedriegen mannen, en mannen trappen erin, he.

Anders was de mensheid al van de aardbol verdwenen he, moest dat niet werken.
Oud 6 september 2015, 17:18   #169
Lance
Banneling

Standaard

Ik vraag niet om jullie begrip, afkeuring of terechtwijzingen. Ja, ik ben een domme kloot, ik weet het ondertussen.

Ik vraag jullie hoe ik haar op andere gedachten kan brengen. (Zonder fysiek geweld zoals sommigen hier voorstellen!) Zou voor de rest iedereen zich met zijn/haar eigen leven willen bemoeien a.u.b. Dank u wel.
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 17:22   #170
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zelfs dat snapt u niet
Ik had het hier duidelijk niet over bedriegen met een andere man. Er zijn verschillende manieren om te bedriegen. Probeer de draad wat beter te volgen, Demper, haal uw hand uit uw broek en gebruik uw verstand!
Meiske.

Een relatie bestaat uit 2 personen.

Als de vrouw een kind wil, MOET ZE DAT OVERLEGGEN MET HAAR PARTNER.

En niet dat eeuwenoude, hypocriete "ik ben mijn pil vergeten" baggerverhaaltje dat elke egoïstische zelfzuchtige kuthoer naar boven haalt om haar zin te krijgen.
Oud 6 september 2015, 17:23   #171
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Ik vraag jullie hoe ik haar op andere gedachten kan brengen.
Dat zal je helemaal niet lukken!
Oud 6 september 2015, 17:24   #172
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vraag jullie hoe ik haar op andere gedachten kan brengen. (Zonder fysiek geweld zoals sommigen hier voorstellen!)
Dat kunt gij niet. Zij wil absoluut een kleine, en ze heeft U erin geluisd. Nooit van zijn leven zal zij die kleine willen laten aborteren: haar gans leven is erop gericht om die kleine te hebben. Gij waard het smeersel van dienst dat zij nodig had in die operatie.

Maak ze af, vlucht, of denk na hoe ge U in uw lot kunt stellen (of, zoals Superstaaf suggereerde, pleeg zelfmoord, maar zo erg is 't nu ook weer niet).

Een oplossing zou wel kunnen zijn dat de sociale diensten U diene kleine gaan afpakken omdat het risico te groot is. Maar ik moet zeggen dat ik niet goed weet hoe ge dat aan den dag gaat leggen zonder tegelijkertijd zwaar strafbare feiten te plegen. Rechters zijn meestal strenger voor dingen die aan kinderen gebeuren dan aan partners, vandaar dat het kwa strafmaat waarschijnlijk goeiekoper uitkomt om ze nu af te maken, eerder dan de kleine te mishandelen. Maar dat moet ge voor uzelf uitmaken.
Misschien kunt ge een scenario uitwerken waar het RISICO op mishandeling groot ingeschat wordt, zonder dat ze mishandeling kunnen bewijzen. Op die manier wordt de kleine jullie onttrokken maar gaat ge den bak niet in want niks misdaan. Maar ik weet niet hoe dat klaar te spelen, eerlijk gezegd.
Oud 6 september 2015, 17:25   #173
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Meiske.

Een relatie bestaat uit 2 personen.

Als de vrouw een kind wil, MOET ZE DAT OVERLEGGEN MET HAAR PARTNER.

En niet dat eeuwenoude, hypocriete "ik ben mijn pil vergeten" baggerverhaaltje dat elke egoïstische zelfzuchtige kuthoer naar boven haalt om haar zin te krijgen.
Dat vind ik dus ook. En ze probeert zelfs niet te liegen door te zeggen dat ze het vergeten is. Ze heeft toegegeven dat ze de pil bewust niet meer genomen heeft. Maar ze vindt dat ok omdat ze mij zogezegd ingelicht heeft, op een moment dat ik niet aandachtig en met andere dingen bezig was.
Oud 6 september 2015, 17:27   #174
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat kunt gij niet. Zij wil absoluut een kleine, en ze heeft U erin geluisd. Nooit van zijn leven zal zij die kleine willen laten aborteren: haar gans leven is erop gericht om die kleine te hebben. Gij waard het smeersel van dienst dat zij nodig had in die operatie.

Maak ze af, vlucht, of denk na hoe ge U in uw lot kunt stellen (of, zoals Superstaaf suggereerde, pleeg zelfmoord, maar zo erg is 't nu ook weer niet).

Een oplossing zou wel kunnen zijn dat de sociale diensten U diene kleine gaan afpakken omdat het risico te groot is. Maar ik moet zeggen dat ik niet goed weet hoe ge dat aan den dag gaat leggen zonder tegelijkertijd zwaar strafbare feiten te plegen. Rechters zijn meestal strenger voor dingen die aan kinderen gebeuren dan aan partners, vandaar dat het kwa strafmaat waarschijnlijk goeiekoper uitkomt om ze nu af te maken, eerder dan de kleine te mishandelen. Maar dat moet ge voor uzelf uitmaken.
Misschien kunt ge een scenario uitwerken waar het RISICO op mishandeling groot ingeschat wordt, zonder dat ze mishandeling kunnen bewijzen. Op die manier wordt de kleine jullie onttrokken maar gaat ge den bak niet in want niks misdaan. Maar ik weet niet hoe dat klaar te spelen, eerlijk gezegd.
Dus als de kleine geboren wordt en ik kan aantonen dat hij door financiële problemen vanalles tekort komt, zullen ze hem komen weghalen door de sociale diensten? Begrijp ik dat goed?
Oud 6 september 2015, 17:30   #175
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus als de kleine geboren wordt en ik kan aantonen dat hij door financiële problemen vanalles tekort komt, zullen ze hem komen weghalen door de sociale diensten? Begrijp ik dat goed?
Nee, natuurlijk niet. Als ze denken dat hij verkracht gaat worden, in een pedofilie netwerk gaat terechtkomen, als ze vrezen dat ge er geregeld met een voorhamer zijn vingers gaat kapotkloppen.

Ge zou bijvoorbeeld kunnen een zwaar drankprobleem ontwikkelen. Of aan de drugs gaan (maar dat kost veel geld, tenzij ge zelf gaat dealen). Iets waarvan men zegt "ne kleine bij zo ne zot laten, dat gaat slecht aflopen".
Oud 6 september 2015, 17:31   #176
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wraak nemen, is er dan reden toe?
Oud 6 september 2015, 17:32   #177
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, natuurlijk niet. Als ze denken dat hij verkracht gaat worden, in een pedofilie netwerk gaat terechtkomen, als ze vrezen dat ge er geregeld met een voorhamer zijn vingers gaat kapotkloppen.

Ge zou bijvoorbeeld kunnen een zwaar drankprobleem ontwikkelen. Of aan de drugs gaan (maar dat kost veel geld, tenzij ge zelf gaat dealen). Iets waarvan men zegt "ne kleine bij zo ne zot laten, dat gaat slecht aflopen".
Jamaar, als ge geen geld hebt om pampers, deftige voeding, etc... te kopen zien ze dat toch ook als mishandeling en moeten ze dat kind toch ook weghalen?
Oud 6 september 2015, 17:34   #178
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vraag jullie hoe ik haar op andere gedachten kan brengen.
Als zij niet wil , heb je geen keus , vrees ik !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 17:34   #179
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja, als die man zijn voorzorgen had genomen of gewoon single was gebleven, had hij die vrouw daar ook niet de mogelijkheid voor gegeven ..

Nu hoeft ie niet te zitten jengelen, want onrechstreeks heeft ie het zelf gezocht. Het kind moet daar niet voor boeten!
We hebben het hier over een embryo, nog geen kind dus.
Oud 6 september 2015, 17:35   #180
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jamaar, als ge geen geld hebt om pampers, deftige voeding, etc... te kopen zien ze dat toch ook als mishandeling en moeten ze dat kind toch ook weghalen?
Maar meent gij dat nu ? Is uw enige probleem een financieel ? Anders zou je best die kleine willen ?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be