![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo, eindelijk de bevestiging dat vrouwen wraak nemen door zich te laten neuken door een ander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie u ook nog in staat om zo'n fratsen te lappen bij 'n argeloze onnozelaar om achteraf 'n smak alimentatie te kunnen eisen.
Als ge al iemand zot genoeg tegenkomt die dat jobke wil klaren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd vraagje ??
Hoewel ik NIET akkoord (zou) ga(an) indien wettelijk mogelijk: (wel grof naar mijn mening) Vaderschap volledig afstaan ?? m.a.w. uw vaderschap opzeggen , en dus bijgevolg niks meer met het kind & moeder te maken willen hebben !! Mijn gedachte: Nog niet geschikt of klaar om een kind te hebben ?? Ofwel onthouding of zonder voorbehoedsmiddel geen sex !!!! Wordt ze daar pissig door , i really don't fucking care !!!! Of beide verantwoordelijkheid opnemen !!!! Een ander vraagje: Stel de vrouw wil abortus , en de man niet ?? (Ik heb niet over verkrachting !!)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 september 2015 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik had het hier duidelijk niet over bedriegen met een andere man. Er zijn verschillende manieren om te bedriegen. Probeer de draad wat beter te volgen, Demper, haal uw hand uit uw broek en gebruik uw verstand!
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het alimentatiebedrag wordt gerechtelijk vastgesteld rekening houdend met de situatie van de ouder bij wie het kind verblijft en de financiële situatie van de andere ouder. Geloof nu niet dat men rijk kan worden van alimentatie, hé! We zijn hier niet in de USA.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 6 september 2015 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij is dus minstens even verantwoordelijk als hij in het ontstaan van dat boeleke. Het feit dat ze die kleine wil houden, het feit dat ze op haar eigen houtje gestopt was met de pil te pakken, en het feit dat ze toch doorneukte, laat mij donkerbruin vermoeden dat zij wel een kleine wilde en dus gewoon maar een zaadgever nodig had. Dat zij met die zaadgever afgesproken had dat ze gene kleine wilde, maakte gewoon deel uit van de taktiek om de zaadgever (en nadien centengever) "te pakken" he, tenzij het een debiel wicht is. Citaat:
Bij Lance is het dus een onachtzaamheid. Een moment van onwaakzaam te zijn voor het potentiele (en nu bewezen) bedrog van zijn partner. Voor haar is het gewoon voorbedachten rade. Inderdaad, het is zijn verantwoordelijkheid van niet voldoende op zijn hoede geweest te zijn voor zijn vriendin. Maar zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar: vrouwen bedriegen mannen, en mannen trappen erin, he. Anders was de mensheid al van de aardbol verdwenen he, moest dat niet werken.
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Ik vraag niet om jullie begrip, afkeuring of terechtwijzingen. Ja, ik ben een domme kloot, ik weet het ondertussen.
Ik vraag jullie hoe ik haar op andere gedachten kan brengen. (Zonder fysiek geweld zoals sommigen hier voorstellen!) Zou voor de rest iedereen zich met zijn/haar eigen leven willen bemoeien a.u.b. Dank u wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een relatie bestaat uit 2 personen. Als de vrouw een kind wil, MOET ZE DAT OVERLEGGEN MET HAAR PARTNER. En niet dat eeuwenoude, hypocriete "ik ben mijn pil vergeten" baggerverhaaltje dat elke egoïstische zelfzuchtige kuthoer naar boven haalt om haar zin te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak ze af, vlucht, of denk na hoe ge U in uw lot kunt stellen (of, zoals Superstaaf suggereerde, pleeg zelfmoord, maar zo erg is 't nu ook weer niet). Een oplossing zou wel kunnen zijn dat de sociale diensten U diene kleine gaan afpakken omdat het risico te groot is. Maar ik moet zeggen dat ik niet goed weet hoe ge dat aan den dag gaat leggen zonder tegelijkertijd zwaar strafbare feiten te plegen. Rechters zijn meestal strenger voor dingen die aan kinderen gebeuren dan aan partners, vandaar dat het kwa strafmaat waarschijnlijk goeiekoper uitkomt om ze nu af te maken, eerder dan de kleine te mishandelen. Maar dat moet ge voor uzelf uitmaken. Misschien kunt ge een scenario uitwerken waar het RISICO op mishandeling groot ingeschat wordt, zonder dat ze mishandeling kunnen bewijzen. Op die manier wordt de kleine jullie onttrokken maar gaat ge den bak niet in want niks misdaan. Maar ik weet niet hoe dat klaar te spelen, eerlijk gezegd.
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zou bijvoorbeeld kunnen een zwaar drankprobleem ontwikkelen. Of aan de drugs gaan (maar dat kost veel geld, tenzij ge zelf gaat dealen). Iets waarvan men zegt "ne kleine bij zo ne zot laten, dat gaat slecht aflopen".
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als zij niet wil , heb je geen keus , vrees ik !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar meent gij dat nu ? Is uw enige probleem een financieel ? Anders zou je best die kleine willen ?