![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Story, Story... Dat komt geeneens binnen als toiletpapier. Ik ben abonnee van Google, Bing en Yandex.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er was geen 'realiteit' nodig maar een meisjesachtige nieuwe K3. Demi was idd precies een vrouwelijke bokster en Nora leek bij wijlen een rap of r&b zangeres omringd door zwarte vriendjes die ze zelfs op de mond kuste. Ze waren dan wellicht ook minder populair bij het overgrote deel van het publiek. Bovendien vond ik het 'moslimgedrag' van Nora dus maar vreemd. Ze was een compleet karikatuur van het gemiddelde Marokkaans meisje of moslima. Dat ze maar eens heel diep bezint over zichzelf, de islam en beseft dat God haar voor 'erger' heeft behoed. Laatst gewijzigd door Guinevere : 10 november 2015 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vlaamse vaders gaan geen stijve krijgen van een huppelmoslima |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
1) Waarom zou een bedrijf rekening moeten houden met diversiteit. 2) En wat ligt ze te keffen, er is nog toch diversiteit. De grootste groep allochtonen zijn Nederlanders en ik dacht toch dat er een Nederlandse bij was? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() K3 is het beste anticonceptiemiddel ter wereld.
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar dat zijn sandalen met witte sokken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Gouverneur
|
![]() De topics kunnen snel lang worden, en ik log niet altijd in.
Verder merk ook dat veelal dezelfde aan het woord komen, en een conversatie moeilijk is. En ja: men moet elkaar leren kennen, zodat men ook een goede inschatting kan maken bij posts gemaakt door een ander. En dat vraagt tijd. Dus ik neem op, gezien uw reactie, dat het niet persoonlijk was, doch eerder ironisch en humoristisch. .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
K3 heeft geen moer met geloofsgeloof en/of diversiteit te maken !! K3 = commercieel en moet dus geld opbrengen = een feit !! Al de rest is larie & apekool !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
K3 is een pure commerciële instelling , heeft geen reet met multicultuur te maken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk leest Marie van de koster dit mee, ze heeft dit advies zeker nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hèhè die Gert is wel ne slimmen.
Blijkbaar had de jury 50 % van de inspraak en het publiek ook. De 'jury' koos unaniem voor 1 combinatie. Het maakte dus al niet meer uit wat het publiek stemde, tenzij iedereen op 1 combinatie had gestemd. Dan had het hoogstens een ex-aequo kunnen worden.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 11 november 2015 om 10:07. Reden: het woordje al stond op de verkeerde plaats en ik kan dat niet hebben |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, K3 is een product, eentje dat heel goed verkoopt en waar de kinderen dol op zijn. Kritiek geven is gemakkelijk maar wie doet het de groep - of beter het hele product - na?
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer spijkers op laag water aan 't zoeken? Mislukte dwerg!
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
K3 is inderdaad een zeer goed verkopend marketing product. Wie beter wil doen zal met zeer veel geld over de brug moeten komen. Het past ook volledig in deze tijdsgeest: drie mooie meiden die over simpele, inhoudsloze dingen en een ideale wereld zingen... Of kinderen hier ook maar iets aan hebben is een andere vraag. Het draait vooral rond geld, zoveel is duidelijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij heb jij geen kinderen want dan zou je weten dat de hel pas goed losbreekt als K3 op TV is. En ik ging daarin mee omdat ik Karen (voor ze op dieet ging) een lekker stuk vond.
![]() |
![]() |