Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 26 oktober 2004, 19:24   #161
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Sorry, maar een kind is mij te dierbaar om er mee te experimenteren! Wat gaat er gebeuren indien we binnen 20 jaar massaal alle door homo's geadopteerde kinderen in psychische instellingen moeten stoppen!
en wat die reet betreft, nee je zegt het niet expliciet,dit leidt ik enkel uit je vorige topics waar je het nooit hebt over het welzijn van het kind (dit heb je pas gedaan nadat ik er over begon!) maar enkel over je "rechten"! Met zo'n egoïstische ingesteldheid zal je nooit een goed "vader" worden!
[size=7]http://www.colage.org[/size]
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:28   #162
bartje
Minister-President

Standaard

A wel voor mij is het welzijn van het kind primordiaal!!!! Superbelangrijk. En ik wil het dan ook een fantastische opvoeding geven met enorm véél warmte en genegenheid en er altijd maar dan ook altijd voor zijn 24/24 7/7. Dat zijn goed ouders en dit kunnen net zo goed hetero als homokoppels zijn.

En dat het mij geen reet zou kunnen schelen, dat je dat daar uit afleid..... amai zu.... denk maar vlug iets anders. Excuses zijn hier zeker op zijn plaats.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:33   #163
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
A wel voor mij is het welzijn van het kind primordiaal!!!! Superbelangrijk. En ik wil het dan ook een fantastische opvoeding geven met enorm véél warmte en genegenheid en er altijd maar dan ook altijd voor zijn 24/24 7/7. Dat zijn goed ouders en dit kunnen net zo goed hetero als homokoppels zijn.

En dat het mij geen reet zou kunnen schelen, dat je dat daar uit afleid..... amai zu.... denk maar vlug iets anders. Excuses zijn hier zeker op zijn plaats.
ik blijf bij mijn standpunt en ga ze niet veranderen om het modegrilletje van een hoopje homo-fundis in te willigen!
jan hyoens is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:41   #164
bartje
Minister-President

Standaard

Jammer dat je niet beseft dat dit een minderheid is dat een absolute meerderheid van dehomo's het héél goed meent en het kind enorm véél liefde kan meegeven. Kunnen ze net zo goed of in een heterogezin.

Ik vind het ook triestig dat je me gezegd hebt dat kinderen me geen reet zouden kunnen schelen. Excuses waren hier op zijn plaats geweest, jammer dat die er niet gekomen zijn.

bartje is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:43   #165
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Jammer dat je niet beseft dat dit een minderheid is dat een absolute meerderheid van dehomo's het héél goed meent en het kind enorm véél liefde kan meegeven. Kunnen ze net zo goed of in een heterogezin.

Ik vind het ook triestig dat je me gezegd hebt dat kinderen me geen reet zouden kunnen schelen. Excuses waren hier op zijn plaats geweest, jammer dat die er niet gekomen zijn.
ok, ok! mijn excuses! nu goed? Maar kan je niet evengoed een hondje kopen?
jan hyoens is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:44   #166
bartje
Minister-President

Standaard

Och neen daar gaan we weer met die discussie. Ik heb al een hondje ja... Maar ik zie niet in wat dit hier terzake doet.

bartje is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:48   #167
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Och neen daar gaan we weer met die discussie. Ik heb al een hondje ja... Maar ik zie niet in wat dit hier terzake doet.
geef je liefde dan aan hem! trouwens je weet toch dat die beesten meestal jalours worden op een baby en moeten afgemaakt worden! dat wil je toch niet?
jan hyoens is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:52   #168
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
geef je liefde dan aan hem! trouwens je weet toch dat die beesten meestal jalours worden op een baby en moeten afgemaakt worden! dat wil je toch niet?
Je vindt jezelf wel heel wat, zo te zien.
Musketo is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:54   #169
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
(Belga) Bij de afschaffing van de stemplicht zou het Vlaams Blok bijna de helft van zijn kiezers (48 procent) verliezen. Tweederde (66 pct) van de VLD-kiezers zou zonder stemplicht zeker gaan stemmen, bij de kartels CD&V-N-VA (73 pct) en sp.a-Spirit (72 pct) zijn er dat bijna driekwart en bij Groen! 80 procent. Dat moet blijken uit een peiling van het onderzoeksbureau GFK.

De foutenmarge van de peiling is niet bekend, maar de peiling werd uitgevoerd bij 1.009 Belgen. Daaruit blijkt voorts dat 72 procent van de Belgen akkoord of eerder akkoord gaat met de rechtstreekse verkiezing van de burgemeester. De verschillen tussen de gewesten zijn verwaarloosbaar. Wat het samenvallen van de regionale en federale verkiezingen betreft, is 85 procent van de Vlamingen voorstander, tegen 70 procent in Wallonië en 67 procent in Brussel. Aan Franstalige kant zegt minder dan eenvijfde van de kiezers niet meer naar de stembus te trekken als er geen stemplicht meer is. (dwm)
't Is toch vreemd dat z'er geen algemene peiling naar de partijen hebben bijgevoegd. Ze verzwijgen dat resultaat.

Ze verzwijgen ook het aandeel t.h. Vlamingen dat nie zou komen stemmen, in tegenstelling tot het aandeel t.h. Franstaligen (één vijfde). Reden temeer om te geloven dat ze dit met opzet doen, opdat men niets zou kunnen reproduceren.

Misschien was dat deel van de peiling té ongeloofwaardig om naar buiten te brengen ?

Laatst gewijzigd door PAJOT : 26 oktober 2004 om 19:54.
PAJOT is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:55   #170
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
't Is toch vreemd dat z'er geen algemene peiling naar de partijen hebben bijgevoegd. Ze verzwijgen dat resultaat.

Ze verzwijgen ook het aandeel t.h. Vlamingen dat nie zou komen stemmen, in tegenstelling tot het aandeel t.h. Franstaligen (één vijfde). Reden temeer om te geloven dat ze dit met opzet doen, opdat men niets zou kunnen reproduceren.

Misschien was dat deel van de peiling té ongeloofwaardig om naar buiten te brengen ?
Musketo is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:57   #171
bartje
Minister-President

Standaard

Wat doet dat hier nu ter zake????????????????????

bartje is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:57   #172
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
- verwijderd -
PAJOT is offline  
Oud 26 oktober 2004, 20:29   #173
ingenious

Standaard

Citaat:
nee, je kan dat niet garanderen! en inderdaad er zijn al genoeg slechte heterofiele ouders, laat er ons aub geen slechte homofiele ouders aan toevoegen!
wow jan, een stelling waar ik volledig mee akkoord ga zeg, wie had gedacht dat dat kon gebeuren!

dit is nou net het grote voordeel van homo-adoptie. dankzij de screening is men zeker dat de kinderen bij goede en liefdevolle ouders terecht komen. goed zo jan!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 28 oktober 2004, 08:20   #174
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
wow jan, een stelling waar ik volledig mee akkoord ga zeg, wie had gedacht dat dat kon gebeuren!

dit is nou net het grote voordeel van homo-adoptie. dankzij de screening is men zeker dat de kinderen bij goede en liefdevolle ouders terecht komen. goed zo jan!

en wat is er dan mis met hetero-adoptie?
jan hyoens is offline  
Oud 28 oktober 2004, 12:56   #175
ingenious

Standaard

Citaat:
en wat is er dan mis met hetero-adoptie?
heb je de clue weer gemist jantje?

Citaat:
ingenious is offline  
Oud 28 oktober 2004, 13:15   #176
jan hyoens

Standaard

Citaat:
heb je de clue weer gemist jantje?
verlicht mij dan bij jouw zinnetje "dat is het grote voordeel van homo-adoptie"! wat is dan het nadeel van hetero-adoptie?
jan hyoens is offline  
Oud 28 oktober 2004, 13:30   #177
ingenious

Standaard

Citaat:
verlicht mij dan bij jouw zinnetje "dat is het grote voordeel van homo-adoptie"! wat is dan het nadeel van hetero-adoptie?
allez zal ik het dan maar stap voor stap uitleggen?

jij zegt:

Citaat:
er zijn al genoeg slechte heterofiele ouders, laat er ons aub geen slechte homofiele ouders aan toevoegen!
waarop ik zeg:

Citaat:
heb ik ergens gezegd dat homo-adoptie beter is dan hetero-adoptie ofzo? nee toch. bij adoptie tout-court vindt er steeds een screening plaats, die ervoor moet zorgen dat de kindjes bij goede ouders terecht komen. indien men zelf kindjes krijgt, is die screening er niet, met als gevolg dat ook slechte ouders kindjes krijgen. het voordeel van homo-adoptie, net zoals van hetero-adoptie, is dus dat het kind normaal gezien bij goede ouders terechtkomt.

en voor iemand me weer woorden in de mond legt: adoptie (zowel door homo's als hetero's) kan ook zijn nadelen hebben. ik zeg dus niet dat adoptie beter is dan 'zelf kindjes maken'.

ben je nu mee? want ik kan het niet simpeler uitleggen hoor.

Citaat:
ingenious is offline  
Oud 28 oktober 2004, 13:36   #178
jan hyoens

Standaard

Citaat:
allez zal ik het dan maar stap voor stap uitleggen?

jij zegt:

waarop ik zeg:

heb ik ergens gezegd dat homo-adoptie beter is dan hetero-adoptie ofzo? nee toch. bij adoptie tout-court vindt er steeds een screening plaats, die ervoor moet zorgen dat de kindjes bij goede ouders terecht komen. indien men zelf kindjes krijgt, is die screening er niet, met als gevolg dat ook slechte ouders kindjes krijgen. het voordeel van homo-adoptie, net zoals van hetero-adoptie, is dus dat het kind normaal gezien bij goede ouders terechtkomt.

en voor iemand me weer woorden in de mond legt: adoptie (zowel door homo's als hetero's) kan ook zijn nadelen hebben. ik zeg dus niet dat adoptie beter is dan 'zelf kindjes maken'.

ben je nu mee? want ik kan het niet simpeler uitleggen hoor.
Er is een job inhet onderwijs voor u weggelegd! Dat men eerst de inderdaad te strenge screening voor hetero-adoptie versoepeld! Bij homo-adoptie zou men sowieso moeten weigeren in het belang van het kind! Niet alleen het fysisch welzijn van het kind telt ook zijn psychisch welzijn!
jan hyoens is offline  
Oud 28 oktober 2004, 13:40   #179
ingenious

Standaard

Citaat:
Er is een job inhet onderwijs voor u weggelegd! Dat men eerst de inderdaad te strenge screening voor hetero-adoptie versoepeld! Bij homo-adoptie zou men sowieso moeten weigeren in het belang van het kind! Niet alleen het fysisch welzijn van het kind telt ook zijn psychisch welzijn!
ik ben voorstander van een strenge screening. aangezien jij het welzijn van het kind voorop stelt, snap ik niet waarom je pleit voor een versoepeling

en waarom zou homo-adoptie het fysisch of psychisch welzijn van een kind in gevaar brengen?

Citaat:
ingenious is offline  
Oud 28 oktober 2004, 13:55   #180
jan hyoens

Standaard

Citaat:
ik ben voorstander van een strenge screening. aangezien jij het welzijn van het kind voorop stelt, snap ik niet waarom je pleit voor een versoepeling

en waarom zou homo-adoptie het fysisch of psychisch welzijn van een kind in gevaar brengen?
Omdat de huidige screening te streng is en ik kan het weten ( nicht van mijn vrouw heeft 2 aziatische kindjes geadopteerd omdat de huidige screening veel te streng en landurig is!).

"de pot verwijt de ketel,..." ik zeg het psychisch welzijn en niet het fysisch (in tegendeel, het kind van bartje zou een rotverwend ettertje worden als je hem bezig hoort!)
jan hyoens is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be