![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
---------- 02/02/2015 Het percentage rotte appels in de mand van het Atheneum in Anderlecht is blijkbaar significant genoeg om petities te laten rondgaan tegen een leraar die moslimterreur veroordeelt en om die ene leerling in elkaar te kloppen die die leraar steunt: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...rlie-a2202866/ Citaat:
26/3/2015 Hoogleraar sociologie Ruud Koopmans van het Berlijnse Centrum voor sociaal-wetenschappelijk onderzoek WZB doet onderzoek naar fundamentalisme: http://www.parool.nl/kunst-en-media/...isme~a3927647/ Citaat:
~~~~~~~~~~ 10/4/2016 Oud-voorzitter van de Britse tegenhanger van ons CGKR/Unia trekt bleek weg bij de resultaten van een opiniepeiling bij moslims: http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/wa...oslims-nu-echt Citaat:
12/04/2016 De kabinetschef van de Brusselse minister-president Rudi Vervoort ziet ook een significante tendens: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160412_02232760 Citaat:
Jouw gespeelde belangstelling over hoeveel moslims hebben "gedanst", waar dat gebeurde en of daar "bewijzen" voor zijn is maar een rookgordijn om het niet over de kern van het probleem te moeten hebben. Dus "Vrijzinnige" slaap maar lekker verder en laat niemand uw multiculti droom verstoren. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is de uitspraak van de Brusselse burgemeester indertijd toen met Kalasjnikovs op politie geschoten werd, en hij dit af deed als een 'faits divers' ook gewoon terecht, want helemaal insignificant in het geheel van de criminaliteit. en kunnen we meteen ook alle veiligheidsmaatregelen schrappen en een stevige besparing realiseren ... tegenover het IS geweld blijkt immers elke beveiliging insignificant ... Parijs liep al maanden militair bewapend en beveiligd voor Bataclan ... zie wat het geholpen heeft ... insignificant allemaal ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij de betekenis van dat woord niet kent, moet hij het niet gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een binnenlandse veiligheid minister die zelfs maar een 'fractie van de zogezegde fractie' IS aanhangers niet betekenisvol zou vinden of verwaarloosbaar zou vinden, en dat zou durven zeggen ... lijkt me een pak gevaarlijker ... politiek gemakkelijker en voor tegenpartijen en oppositie wenselijker, dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
doet me denken dan SMF incidentje en de spelers daarachter ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jambon haalt met vergelijking van joden en moslimterroristen de Israëlische krant Haaretz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou dat woord dan toch niet gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het significantieniveau van uw peiling verkeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
800.000 komaan !?! jij bekijkt ook wel eens cijfers v onderwijs en grootstedelijk beleid toch hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister-President
|
![]() Dat betekent helemaal geen meerderheid in de statistiek. Het verwijst naar de (on)betrouwbaarheid van een meting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dus heb ik ook de indruk dat er verschillende tekenen aan de wand zijn; het 'dansen' is er één van, stenen gooien een ander, ook onderdak verlenen aan, etc ... maar blijkbaar zijn ze nooit voldoende significant. 't Zal te wijten zijn aan mijn onkunde de actualiteit te interpreteren.. ![]() De hele hetze rond deze uitspraak is blijkbaar weer voldoende om diverse feiten niet als geheel te zien. En ja, Islam is vrede, op voorwaarde dat ieder dezelfde Islam belijdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Europees Commissaris
|
![]() Als er honderden naar Syrië vertrekken is het toch aannemelijk dat er veel blij zijn?
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schat dat er toch wel duizenden syphatisanten (en potentiele dansers) in België rondlopen. Alleen was het natuurlijk niet slim van Jambon om zo te spreken als hij dat niet zwart op wit kan aantonen. Maar hij zal het wel leren, Francken heeft trouwens ook zoiets voorgehad dacht ik. Jeugdzonden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De premier heeft hier volgens mij de juiste toon aangeslagen in zijn antwoord. Tijd dat men het misschien terug over echt belangrijke zaken zou hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is daarom dat ik zeg dat een minister 3 keer zijn tong moet omdraaien voordat hij iets zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en zo is politiek dan ook weer hé, uit een afgeslagen aanval kom je sterker uit ... en Geens, Peters en Decroo zullen heel dus stillekes mogen zijn op de volgende ministerraad ... |
|
![]() |
![]() |