![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 juni 2016 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||
|
![]() Tja...
Citaat:
Die twee zijn gewoon onlosmakelijk met elkaar verbonden. Dus ik zal mijn 'onbegrijpelijk Nederlands' nog eens bovenhalen. Een lijstje met sterke punten duidt tevens impliciet de zwaktes aan van wie men zich wil onderscheiden. Omgekeerd telt dat ook. Citaat:
Citaat:
En houdt het lijstje niet in dat aan de andere kant.... ![]()
![]() |
![]() |
#165 | |||||
|
![]() De taktieken van JvdB begint dit forum te beheersen. Ge moogt vragen stellen zoveel ge wilt, antwoorden komen er nooit.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ha, nee, ik denk niet zoals u. Ik ben namelijk een totale atheist. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Als iemand aangeeft dat de sterkte van Anderlecht tav zijn rechtstreekse concurrenten een goede aanvalslinie is, dan wordt er wel degelijk bedoeld dat die linie beter is dan de concurrent en impliciet dat die van de concurrent als zwakker wordt ervaren. De verdediging van de concurrent staat daar compleet los van. Als ik de belziek tegenover Zimbabwe zet, dan ben ik geneigd te zeggen dat in de belziek meer welvaart is, minder corruptie, ... Als ik dat lijstje omkeer door te wijzen op de zwakheden van Zimbabwe (minder welvaart, meer corruptie, ...) zou het dan niet onnozel overkomen als Mugabe zou stellen dat ik dat lijstje heb gemaakt vanuit een slachtofferrol? En weet je wat? Het feit dat in Zimbabwe het zonnetje meer schijnt, doet helemaal geen afbreuk aan het lijstje van sterktes of zwaktes. Citaat:
En dan spreken we nog niet over het geloof van het eigen gelijk.
![]() |
![]() |
#167 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is een teken van respect om begrijpbaar te schrijven. Citaat:
En bovendien, concreet, u kan niet eens een lijstje maken van alle goede punten van rechts, laat staan dat u dat lijstje eventueel zou kunnen 'omkeren'. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() dan wordt er wel degelijk bedoeld dat die linie beter is dan de concurrent en impliciet dat die van de concurrent als zwakker wordt ervaren. en De verdediging van de concurrent staat daar compleet los van. Citaat:
![]() ![]() Gij moet tekstschrijver worden voor een cd&v politieker. Als ik hier aan Drukazz zou vragen waarom hij een Christen is, dan krijg ik geen antwoord met een lijstje van alle slechte dingen van de Islam. Waarom is dat voor (extreem) rechtsen dan onmogelijk om een lijstje te maken van alles wat rechts goed heeft gedaan? Allez proficiat. Plezant met mij discussiëren, hé? Ik maak het u ook "gemakkelijk' hé? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foefelen, wereldvreemde plannen bedenken en alles op N-VA steken.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Doen ze allemaal toch, elk op zijn manier ....
![]() |
![]() |
#173 | ||||
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat de aanvalslinie van A'lecht zou omschreven worden als beter dan die van FCB, dat dit ineens uitsluit dat FCB geen betere verdediging kan hebben hé. Nogmaals, doet het feit dat in Zimbabwe het zonnetje meer schijnt afbreuk aan de sterkten van de belziek tav Zimbabwe (bv minder corruptie, meer welvaart, ...)? Noch doet het afbreuk aan het lijstje dat de zwakheden opsomt van Zimbabwe in vergelijking met de belziek. Citaat:
Citaat:
Het zijn altijd gedeelde pluimen. Dat stond al in een van de vorige postings. Trouwens zou zo'n lijstje nogal relatief en subjectief zijn, nee? Het zou ook een ideale bliksemafleider zijn voor uw stelling dat een lijstje van negatieve punten uitgaat van een slachtofferrol. Citaat:
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 21 juni 2016 om 16:55. |
||||
![]() |
![]() |