![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel moet 'n dier eigenlijk gemarteld worden om te voldoen aan de fijnzinnige smaak van de beschaafde mens? Eens met Marie; barbaren, bah!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdomme... mijn herinnering uit 2014 aan De Refter in Bruhhe! Was top.
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dank u.
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buitengewoon lekker ! Bakken in echte boter, peper, zout en veel look. Mjam-mjam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg het haar zelf.
Ik ben van nature geen scheldorgel.
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de reden waarom ik Japan zo veel hoger acht dan China. Alleen reeds als je ziet wat voor stropers-ravage de Chinese traditionele, zogezegde "geneeskunde" veroorzaakt onder de populatie van olifanten, neushoorns, tijgers, beren en andere wilde dieren in Afrika en Azië. Ook op zee gebeuren vreselijke dingen: Chinese vissersboten maken jacht op haaien, trekken ze op het dek, snijden de vinnen (het enige wat voor hen telt) van het beest af en kieperen het dier dan terug de zee in. Er zou een hard bijtend handelsembargo tegen China moeten afgekondigd worden totdat deze ongemeen brutale slachtpartij ophoudt.
Laatst gewijzigd door quercus : 23 juni 2016 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten er geen of/of verhaal van maken als het ook en/en kan zijn!
Als hapjes de krabben Als entrée de kikkerbillen. Als hoofdschotel de tong Als dessert eerst krepsuzet en dan damblaansj Ziedaar een zeer klassieke doch heerlijke Belgische dinnee!
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw Japan dat u veel hoger acht dat onder de mom van research walvissen dood tegen alle wetten in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar laten we nu terugkeren naar 2016. Geef toe dat de door China gedoogde trafiek van dierlijk materiaal met als eindbestemming hun "traditionele" apotheken of de min of meer occulte handel in bewerkt ivoor reeds enorme ravages heeft aangericht onder de populatie van Afrikaanse en Aziatische dieren. Daar moet een eind aangemaakt worden. een ander serieus probleem waar China tot op heden tot op heden nog geen poot heeft voor uitgestoken is de bij hen zéér uitgebreide namaakindustrie met zelfs gevaren voor de gezondheid (namaakmedicamenten). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet eerder gezocht worden in bepaalde pseudo apotheken. Vele van die preparaten zijn gebaseerd op millennia ervaring toen wij nog bij wijze van spreken in de spelonken woonden. Dagelijks wordt nog in de universiteiten in China (naast de westerse pharmacy) onderzoeken gedaan op planten etc. Dit soort trafiek komt daar niet aan de orde, ook al omdat het niet efficient is, idem wat namaak medicijnen betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Top, maar gij krijgt mijn portie tong, dat is een van de heel zeldzame dingen die ik echt niet lust. Niet vanwege de smaak, maar door het mondgevoel bij het kauwen. Zelfs als ze mals is geeft dat zo'n akelig kraakbeenachtig gevoel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik deed er zelf ook een tijdje over om het te leren eten. Maar met een goed recept en vooral een secuur opgekuiste tong (niet alleen vel, maar ook ongerechtigheden middenin de tong!) is ooit de klik gekomen. Maar goed, als je niks wilt dat in een beest zijn mond gezeten heeft, dan zal ik u een eitje roeren...
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
![]() Qua degoutante mondsensatie is Tripes �* la mode de Caen superieur! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik pas.
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwan is gemalen aap, en frituurklodden zijn kippelelletjes en beendermeel met smaakversterkers.
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Meestal draaien ze daar zgn. separatorvlees in, een omfloerste omschrijving voor de onder hoge druk van runds- varkens- en kippekarkassen verwijderde restjes vlees en bindweefsel. Na filtering is de gelijkenis met marshmallows frappant. De rest is kleur- en smaakstoffen toevoegen. ![]() Lekkere Gelderse worst bvb: ![]() |
|
![]() |
![]() |