![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Schepen
|
Citaat:
1= verkeerd werd geïnterpreteerd of/en weggekeken. 2= Had ‘BDW’, destijds (.. 05 2014) ‘FhDW’ iets minder denigrerend aangepakt en een objectief scenario bedacht, link tussen beide partijen, had hij nu niet voor ‘Tarzan’ moeten spelen, ( hier denk ik nml. aan zijn ‘Reuze Panda’ exhibition en de afloop ervan, wat hij liefst niet meer zou moeten overdoen!!)’ was het maar om op zijn minst zijn traditioneel ‘NVA’ kiesvee te kunnen behouden. Het hierna volgend gedachtegoed, zou tegen 2019 misschien wel iets van het goede te veel zijn maar, zou deze vergrendelde ‘Islam’ bestrijdende partij, het nog wel willen? Nml: zo direct zie ik niet in (buiten enkele percentjes kiesvermogen) wat het ‘VB’ aan de traditionele zou missen. Ik bedoel maar dat, de sinds decennia ‘afgestrafte’ partij ruim de tijd heeft gehad, om over een hoog niveau aan gemotiveerde en intelligente mensen te beschikken. Dit laatste en een kiezersvriendelijk partijprogramma zou het verschil kunnen maken! Inmiddels, door ze de kans te ontzeggen aan de bak te komen, ontneemt men de autochtone bevolking, kansen om daadwerkelijk de islamisering efficiënt te bekampen. Maar –Tja: ‘Islam’ is een vreedzame religie, die onaangeroerd dient te blijven, hé? Wees maar gerust, ik snap U maar al te best! Wat niet weerlegt dat UW: 5.7 %, niet meer met de realiteit strookt. daar tegenover staat: mijn 14% - Ontegensprekelijk leunt dit nauwer tegen het actueel niveau. Terloops dient benadrukt dat: +/- 9 % van de Vlaamse stemmers niet meer democratisch vertegenwoordigd zijn! Maar, laat dit maar zoals het is. Laat ons stellen dat dag na dag, week na week enz …de positie van de opklimmende partij bevestigd. Inmiddels is het voorspellen al ruim door het dagdagelijks gebeuren voorbij gestreefd en zullen wij binnen minder dan tijd, in vele politici ogen, tranen van spijt voor de gemiste kansen zien vloeien. Dus ‘ Wait and see!!!’. Onze ‘VB’ ‘moslim’ campagnevoerders, zullen tegen dan nog wel: hopen dodelijke argumenten aanvoeren, om het percentage aanhang voor het’VB’ te consolideren. ( Ik hoop mij utopisch bij deze 100% te vergissen, uiteraard)
|
|
|
|
#162 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar ja, wat is er gemakkelijker dan de mensen voortdurend angst aan te praten voor wat zou gebeuren als ze eens hun hersenen zouden gebruiken... Onze schijndemocratie verdraagt geen alerte burgers... |
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Stemmen is niet gelijk aan beslissen. Stemmen zonder ook maar enige inbreng in wat de 'verkozenen' in die 4 jaar beslissen lijkt me niet echt democratisch. Voor mij is dat gokken op basis van beloftes. We weten allemaal wat een gok waard is en weten nog beter wat beloftes van politiek waard zijn. België een democratie? Voor mij niet. UK toont wat democratie is. Een bindend referendum als het over een belangrijke beslissing gaat. Anders is het gewoon 'Uplacen' - 10 jaar zeveren en geen stap verder. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 6 juli 2016 om 17:10. |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uit het aantal vermoorde en opgesloten alerte burgers.
|
|
|
#167 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#168 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus zijn de Vlamingen politiek in de minderheid in dit land en worden zij gediscrimineerd? Let wel, discriminatie is niet noodzakelijk een vorm van racisme. Ik had een definitie gevraagd, geen eindeloos gekrijs, maar kom, eigenlijk had ik niks anders verwacht. O btw, over de Waalse collaboratie, van ongeveer twee weken geleden in een heel veel gelezen krant in Wallonië: http://www.sudinfo.be/1603232/articl...st-pas-une-cha En laten we nu effen duidelijk zijn, hé, uw ontelbare uitspraken over dat " Vlaams kuddevolk" en anders fraais, zijn tientallen keren erger dan wat de Walen over de Vlamingen vertellen. Trek zelf de conclusie. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Anders vrees ik dat je jezelf tegenspreekt, in dezelfde zin dan nog wel. ps: hoe zou een partij in de oppositie op anti-democratische wijze in de oppositie gegooid kunnen worden, dat ontgaat mij een beetje...?
|
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad. Trouwens, we zien ze bijna niet, beste bewijs dat ze ofwel dood zijn, ofwel in den bak zitten.
|
|
|
#170 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom nutteloze tactische scenario's bedenken over iets dat onmogelijk kan plaatsvinden ? Het moet toch echt wel voor iedereen duidelijk zijn dat Bart DW écht moet kotsen van het blok, van de persoon PhDW en van hun gedachtengoed ? Die staat zijn walging heus niet te acteren hoor... |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigenlijk zou Marie een eigen Blog moeten openen, om een stem te geven aan de vele verdrukten. Iemand moet het toch doen !
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Alhoewel ik niet voor hem kies, aanzie ik 'Bdw' als een van de betere Politici. Echter, iets bescheidenheid zou hem wel sieren!!! 'Politici' van dit niveau, zijn er wel meer en eveneens bij het 'Blok'. Deze krachten verdringen, om futiele redenen van persoonlijk aard, is niet alleen ondemocratisch maar gewoon kinderachtig! . . . Of zou de schrik al beginnen te nijpen?
|
|
|
|
#174 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Morgen is zij haar job kwijt en vliegt ze in den bak om daarna mysterieus te verdwijnen, zo'n dictatuur is dat hier.
|
|
|
|
#176 | ||
|
Schepen
|
Citaat:
Citaat:
Al wat ooit is opgebouwd, kan ook afgebroken worden. Zo zal het met uw 'cordon' ook geschieden, het is gewoon een kwestie van tijd en het herstel van de democratie !.
|
|
|
|
#177 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoop sterft als laatste. |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#179 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 7 juli 2016 om 14:04. |
|||
|
|
|
|
|
#180 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Grappig hee, dat er na zoveel jaren nog steeds mensen zijn die het niet snappen dat het cordon een permanent gegeven is ? Of spelen zij komedie ? Willen ze zichzelf moed inpompen ?
|
|
|
|