![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Doe alle multinationals weg en laat iedereen in een KMO werken waar de lonen lager liggen dan zal de overheid op het einde van het jaar minder RSZ ontvangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat gij niet van KMO's houdt dat ik niet van multinationals moet weten. Tot nader order brengen ze allebei hun deel. Dat van de KMO's weliswaar groter en dan zijn er de zelfstandigen zonder werknemers nog eens, 600.000 in totaal, die ook sociale lasten betalen.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 4 oktober 2016 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() In mijn regio schreeuwen ze om arbeiders,als de bankbedienden willen kunnen ze direct de fabriekshal binnen,het zal wel een cultuurschok zijn maar ze zullen alvast niet moeten doppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik weet dat nog zo zeker niet,als McDo,Pizza hut en consoorten verdwijnen neemt een KMO wel hun plaats in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Staatssecretaris
|
![]() Dertigers, veertigers en vijftigers met geen enkele technische achtergrond of ervaring. Droom verder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arbeiders met technische kennis? Denkt u dat bankbedienden in die richting georiënteerd kunnen worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#169 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is geen enkele West-Vlaamse ondernemer die een bankdediende gaat aannemen voor een arbeidersjob. Goed zot ben je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]() en wie zal dat ziekteverlof, hospitalisatie dan weer moeten betalen?? de werkgever, en in sommige gevallen, de belastingbetaler via de staat.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 5 oktober 2016 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer gevaarlijk facebook. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, bewijs maar wanneer die foto's getrokken zijn. Uw vrouw en ik zouden menig uurtje doorbrengen op de rechtbank.
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo dom is ze nu ook weer niet. Die foto's waren trouwens niet de enige bron. ![]() Het was ook lang niet de eerste keer. En alles was zeer zwaar gedocumenteerd. Laatst gewijzigd door Pericles : 5 oktober 2016 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of betaalt ze de wettelijke opzegtermijnen ? Het is de arts die bepaalt wat wel of niet kan binnen de ziekte. Het is dus niet ondenkbaar dat je van uw arts verbod krijgt om uw hoofdberoep uit te voeren, maar uw bijberoep nog toelaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Gaan uit eten tijdens ziekte is volgens mij geen zware beroepsfout die ontslag op staande voet mogelijk maakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat collega's die daar het slachtoffer van zijn beginnen te praten omdat ze het beu zijn , mail verkeer dat ze via hen krijgt enz.... Geloof me vrij, als ze ontslaat heeft ze een dossier van hier tot in Timboektoe. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet altijd lachen als ik ondernemers stoer hoor doen over hoe ze mensen ontslaan. De realiteit is dat bij ieder ontslag op staande voet een advocaat betrokken is om het volledig volgens de regels te laten verlopen. Je moet binnen de 3 dagen van de feiten het ontslag geven, en de feiten moeten zwaarwichtig genoeg zijn. We spreken hier over fraude, diefstal, bedreigingen, enz.... Een rechtbank overruled een ontslag op staande voet relatief gemakkelijk indien niet aan alle voorwaarden is voldaan. Een dossiertje is leuk, maar is dat een dwigende reden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doet dit werk al jaren. Ze weet ondertussen heus wel wat kan en niet kan. Een hele vrachtwagen juristen en advocaten staat ter hare beschikking. En voor de rest zegt ze altijd : de enige die moet tevreden zijn met het werk wat ik doe is de CEO en de rest doet er niet toe. En het zal je misschien verbazen: minstens 80 procent van het personeel vindt het heel goed dat ze de rotte appels buiten zet. Datgene wat rot is natuurlijk niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |