![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Fou �* lier... Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 september 2016 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Ik zie het eerder als een enorm geluk voor hen. Nu kunnen ze eenzijdig akkoorden sluiten met Amerika en Canada die meer bij hun leefwijze passen en een grotere beschermheer hebben ze echt niet nodig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er worden verschillend cijfers genoemd naar gelang over welke transfers het gaat. Meestal zijn dat enkel de transfers via de sociale zekerheid. Dat zijn de grootste maar niet de enige.
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat is iets wat daarvoor nooit gezien was. Hun beloftens stonden op papier en bleven dode letter... Dit keer kunnen ze er niet langs.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Verschillende cijfers over de transfers...
Verschillende meningen over de Vlaamse onafhankelijkheid... Verschillende Vlaamse partijen die over de grond rollen... Echt voor morgen zal het precies niet zijn.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 september 2016 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het was toch een Franstalige krant waar hij zijn uitspraken deed? En daar zei hij dus dat als er op de PS gestemd wordt, er weer een nieuw rondje staatshervorming komt. Een hint naar de Franstaligen dat ze maar beter MR stemmen? Maar als topman van N-VA zou hij toch moeten weten dat elke uitspraak gevolgd en uitgevlooid wordt in Vlaanderen, en liefst afgebroken wordt? Dus blijf ik mij afvragen wat hem bezield heeft. In elk geval, als hij in 2019 het communautaire nog eens in de frigo steekt kan hij zeggen dat hij er nu al voor gewaarschuwd had...
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() In de vorige staatshervormingen werd zeer nauwkeurig uitgevoerd wat de franstaligen bekomen hadden; dat wat de Vlamingen zogezegd verkregen hadden was een heel ander paar mouwen... of heb jij bv ooit iets gezien van de telkens opnieuw beloofde hoffelijkheid van de franstaligen in Brussel tegenover de Vlamingen???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat dit in een staatshervorming ooit afgesproken was... Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 september 2016 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn nog niet begonnen, maar je weet wat ze gaan doen? Hoe vaak heb jij reeds met de lotto gewonnen?
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over hoffelijkheid gesproken. Een hoffelijk mens vind ik nu eens iemand zoals Koen Geens. Het is wel een tjeef, maar dat maakt hier niet veel uit. Hoffelijk is ie.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 september 2016 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Vroeger was alles wat verkeerd liep hier de fout van de Vlamingen, nu durven ze dat niet meer zo zeggen, want als ze niet akkoord zijn met het Belgische huishouden dan moeten ze maar een nieuwe staatshervorming vragen en ik dacht dat zij 'demandeurs de rien' waren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://doorbraak.be/nieuws/hoe-relat...e-de-transfers
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Servais Verherstraeten is ook zo iemand, tjeef eerste klas, maar een zeer aimabel man. Wordt door zijn mensen op handen gedragen... Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 september 2016 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die pasmunt hebben ze verschillende keren gebruikt en Vlaanderen heeft telkens opnieuw, na de akkoorden braaf, de ogen gesloten en vooral niet gecontroleerd of ze hun beloftens ook wel nakwamen... Maar iedereen weet dat de Vlamingen onverteerbare racisten en extremisten zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat wij het eigenlijk niet weten maar enkel kunnen gissen... Al stel ik mij nu de vraag of dit inderdaad niet kadert binnen een nieuwe bocht die de N-VA aan het nemen is, als ik zie wat Bourgeois nu ineens vertelt over het begrip 'onafhankelijkheid'. Dat zou ook kunnen verklaren waarom Dewever zo heftig reageert op Vuye en Wouters. Die moesten absoluut zwijgen. Nu ze weg zijn, zal de interne kritiek binnen de N-VA wel vanzelf verdwijnen, en kan het plannetje verder uitgevoerd worden. Maar misschien zie ik eenvoudig spoken en is er gewoon sprake van toeval, ik ben niet zo goed in complottheorie. ![]()
![]() |