![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schitterend hee ? Onze premier beschikt blijkbaar over een goed gevoel voor humor, hoe hij hier die bescheten commissie publiek serveert aan zij die er twee jaar geleden hun akkoord op gaven.
Leedvermaak, het is en blijft iets fantastisch... |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Pandareus,
Gij vindt dat om te lachen maar ik vind het toch maar triestig. Weer zal de gewone burger mogen opdraaien voor de falingen van het ACW. Jij en ik dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Case closed.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 oktober 2016 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sommigen nemen hun wensen voor realiteit. Zij menen steeds uit een situatie dat te kunnen destilleren wat hun verwachting bevestigd. Tot nu toe heb ik nog niet veel zien uitbetalen. Wie laatst lacht, best lacht.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft wellicht orders gekregen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beweging.net is juridisch gezien niet de opvolger van het ACW.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je gelijk in. Maar al die komedie was toch niet nodig ? Waarom verkoopt n-va al die nutteloze show ? Ze gaven in 2014 reeds hun akkoord hierop. Toch logisch dat men nu leedvermaak heeft nu de gevolgen van hun engagement tastbaar worden ? Dat ze verdomme uitkomen voor hun gemaakte keuze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel met de achterliggende bedoeling de leegloop richting VB te stoppen, maar toch. ![]() Idiote Geysels en zijn cordon, het is aan het wankelen. Nu nog de doorbraak van de communisten in Vlaanderen. ![]() De politiek gaat terug boeiend worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die uitspraak was dus niet zomaar "a slip of the tongue", wees daar maar zeker van.
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Enfin, da's mijn gedacht, he.
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn nu nog gewoon te weinig nationalisten. Maar we hebben één groot voordeel : de rest moet blijven winnen en wij moeten maar 1 keer winnen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() edit : geniet jij daar niet van, dat een n-va excellentie die het kortste strootje heeft getrokken nu het "initiatief" mag nemen om dit vorm te geven ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 oktober 2016 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hoeven zelfs geen nationalisten te zijn. Gewoon gezond pragmatisme volstaat. De maatschappelijke dossiers worden/zijn dermate ingewikkeld en complex geworden, dat het surplus van telkenmale nog eens zowel Walen als Vlamingen "tevreden stellen", te zwaar, zoniet onwerkbaar wordt.
![]() |
#176 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben er nog niet uit of ik moet hopen dat Europa een eventuele deal torpedeert of net niet. Ik geloof meer en meer dat een njet van Europa nog het beste zou zijn voor CD&V zodat ze zich daarachter kunnen schuilen.
Want zelfs al zou Europa zijn fiat geven, dan nog kan het uitdraaien op een nachtmerrie voor de tjeven. De gedupeerden mogen er al vanuit gaan dat ze niet hun volledige belegging terug zullen zien. De ene zal dus tevreden zijn terwijl de andere zich nog steeds bedrogen voelt door het ACW en bij uitbreiding haar politieke vleugel. Maar dan is er nog het budgettaire. Er zijn naar mijn weten nog geen fondsen voor een regeling voorzien. Wat een PR-nachtmerrie moet het wel niet zijn voor de tjeven als de meerwaardetaks plots en onbedoeld gekoppeld moet worden aan dit Arco-dossier om de begroting op koers te houden. Beleggers (vuile kapitalisten) die de financiële miskleunen van het ACW (het sociale gelaat van onze samenleving zoals ze zelf beweren) moeten gaan spekken. ![]() Elke budgettaire maatregel om het plaatje te doen kloppen zal tegenover de deal geplaatst worden. Of het nu een besparing of een extra taks zal worden. ![]() Het wordt nog smullen.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 17 oktober 2016 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben gewoon blij elke keer dat België op zijn bakkes gaat. Ik heb iets destructiefs in mij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da klinkt inderdaad als een realistisch en pragmatisch plan! No zo eentje en 't is nieuwjaar 2019 zeker?
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |