![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tot daar het niveau van Carmagnole.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Als het democratisch volk nu de kleine boer zou steunen en niet de multinational dan waren er geen multinationals. O wacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik meestal ook, ja.
Ik koop sinds lang al niks - écht HELEMAAL NIKS - meer van 'multinationals', noch van hun loopjongens (of -meisjes). Ze mogen het zelfs 'helemaal gratis' naar m'n kop smijten. Totale boycott - tot op het bot - en hoe harder, hoe beter: stemmen met de portemonnee, en als het niet anders kan: met de voeten
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
UPlace is een gedrocht. Mij zie je daar voor geld niet binnenkomen als het gedrocht er komt. Maar het gedrocht komt er omdat mensen er naartoe zullen gaan. En de kleine handelaarkens gaan failliet omdat mensen niet naar de kleine handelaarkens gaan. Dus je hebt eigenlijk 2 soorten mensen: -de wijze, linkse, verantwoordelijke goed geinformeerde Democratische burger -de door reclame gezombifieerde consument Een stricte dichotomie tussen die twee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dezer dagen maakt zelfs een openbare bibliotheek zo goed als onlosmakelijk deel uit van een multinational. Ge moet niet vragen hoe vér we ondertussen al geraakt zijn met de totale uitverkoop van alles en iedereen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 19 oktober 2016 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Ik heb daar persoonlijk geen last van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||||
|
![]() Citaat:
En het zijn niet de landen die vragende partij zijn voor zaken als ISDS, het zijn bedrijven. En hier heb je een voorbeeldje waarom ISDS een slecht idee is: Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Is het gelobby van Greenpeace geen corruptie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij/zij legt u niks op, hij/zij verbiedt u niks, hij/zij heeft lak aan wetten, en nog tien keer méér lak aan 'vrijhandelsakkoorden'. Het enige wat "djimi" u durft te vragen, is dat ge achteraf niet komt klagen en zagen als ge uiteindelijk precies datgene kreeg wat ge altijd al hebben wou (of toch tenminste dacht te willen hebben). Hoe onbeschaamd, zeg.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het Anders best leuk als iemand via een parlementaire vraag of via gelijke kansencommisie of via een klacht een administratie kan kneden . En uiteindelijk is een juridisch instrument daar ook een van de middelen
Het doel kan toch niet zijn dat de pacht van onze ambtenarij absoluut is. Het is in belgie al eeg genoeg day onze ambtenarij via haar animalfarm.positie de prive dwingt tot slavernij. Ik vind het dus best nuttig dat via zo'n ceta systemen de ambtelijke arrogantie wat gekneed zal worden ka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik koop geen pillen, ik heb geen TV, en voor de rest STEEL ik alles wat ik maar kan, zoals alle 'aristocraten' dat voor mij hebben voorgedaan ![]() Dankzij de 'noodzakelijke besparingen' beschikken de 'ordediensten' niet langer over de nodige middelen om 'kleine criminelen' ala djimi aan te pakken, laat staan 'grote criminelen' ala ARCO ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrijhandelsakkoorden schaffen wetten af, en voeren meer vrijheden in. Hoe meer vrijheden er dus zijn, hoe beter. Jij als vastbenoemd leerkrachtje zit uitspraken te maken zoals "woah, is de handel met Cannada dan ni goe ofwa? Allee, ik merk daar niks van zenne". Ik heb van jou verwacht dat jij een redelijk mens was maar er is blijkbaar in die jaren, naast een (terechte) islamafkeer, ook nog wat schade opgetreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge weet zelf goed genoeg dat het allemaal niet zo simpel is. Ik vind het dan ook een beetje spijtig dat we tot dit niveau aan het afdalen zijn. Maar anderzijds: laat de weldaden van het universeel simplisme maar op ons neerdalen. Zo verschrikkelijk véél slechter dan we er nu al voorstaan kan het hoe dan ook niet meer worden, toch?
|
![]() |
![]() |