![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het pendeltje zou wel eens kunnen terugslingeren... Laatst gewijzigd door eno2 : 27 november 2016 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() Food stamp people revolution! LOL!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() De hertelling is non- partisan en bedoeld om falen in het kiessyteem te diagnosticeren. Ze wordt niet verwacht van invloed te kunnen zijn op het bekende eindresultaat. De gemiddelde bijdrager stort 42$. Het is een ietwat rare ontwikkeling, maar principieel is er niets tegen. Niet bepaald de hel die zou losgebroken zijn als Trump nip verloren had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister
|
![]() Denk aan al die doden die tijdens de voorbije verkiezingen toch gestemd hebben. Maar wie zich vragen stelt bij de hertelling is onmiddellijk een conspiracy theorist
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Trump heeft een meltdown op Twitter rond de hertellingen.
Hij kan zich erg presidentieel gedragen...not. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw kwade trouw heeft geen gelijke. Vroeger stak u nog in mijn negeerlijst maar dat is u nog teveel eer aan doen. Speel verder met naïevelingen die in groteske marathons trappen. Ik beklaag uw leerlingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg nooit nooit..
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Denk dat mijn sympathie voor Max deels aan het toenemen is. Wanneer het Europese project mislukt, is een unie of op termijn een confederale BeNeLux met Duitsland altijd een optie. Waarom niet? Het HRR weer in ere hersteld! Mijn voorouders komen zowel uit Duitsland als Vlaanderen/ Wallonië / Nederland.
![]() |
#174 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er zit momenteel nog slechts een ~ 5000 tal stemmen verschil tussen beide. Winconsin zou wel eens kunnen wisselen... ... wat niks zal veranderen, want in het eindtotaal is dat niet genoeg kiesmannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Ik vind deze kritiek vrij gerechtvaardigd.
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 november 2016 om 22:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() Hertelling 3 upper midwest states = goed. Anders blijft voor altijd het geklier dat Hillary verloren heeft door Russische hackers. Winst Trump Winsconsin was immers meer onverwacht dan MI en PA.
EN voortaan net als Michigan handmatig stemming; gewoon rode potlood en papier. Dit voor heel Amerika. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 28 november 2016 om 00:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=zzeNAUOp17c Enjoy, zb Extra: voor de liefhebbers https://www.youtube.com/watch?v=KSGWsmR4ipM Trump New New World Order Movement! ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 28 november 2016 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry, onnozelaars, jullie zijn opgelicht door Jill Stein:
http://www.washingtonexaminer.com/st...rticle/2608305 Citaat:
![]() |