![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 4 januari 2017 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over hetgeen hier gebeurt zitten we niet te wachten op de mening van dergelijke sujetten die mentaal enkele eeuwen achterop lopen. Laatst gewijzigd door quercus : 4 januari 2017 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor welke kant ook: wie zich verheugt in het overlijden van een gewone mens, is zelf geen gewone mens.
Van welke kant ook: zowel van de moslim-extremist die vindt dat iemand die op zo'n heidens feest gedood wordt, wel een goede zaak is, als de racist-extremist die alle vreemdelingen over dezelfde kam scheert. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=139
Citaat:
Al die vermoorde mensen , wat bezielt die schutter ???????? Verder , innige deelneming aan de familie van AL de overledenen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 januari 2017 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Minister-President
|
![]() ![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit zijn mensen zoals wij willen dat ze geïntegreerd zijn. Om dan tijdens hun rouw een beetje na te trappen? De schaamte voorbij. De familie leken mij voorbeeldburgers te zijn en de manier waarop zij deze storm getrotseerd hebben; alle respect daarvoor. Ik kan veel verdragen en mezelf al eens extremistisch uiten, maar daarvoor ga ik niet mensen die lijden als target uit de media plukken om mijn extremisme op te botvieren. Bij deze roep ik de Vlaming dan ook op te stoppen om op slachtoffers hun rug te flamen. Dit veroorzaakt extra lijden terwijl er kracht en moed nodig is de situatie te overstijgen. Tegelijk was meer sympathie dan haat te vinden tussen al die boodschappen en ik denk dat we ons dan maar daaraan moeten optrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er waren blijkbaar maar weinig van die echt-racistische haatmails.
Spreek dus niet over "de racistische Vlaming". De Standaard van vandaag Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() maar echt, alleen de koers hé, alle andere sporten kan je beter op Nederland en/of BBC volgen! je moet af en toe maar eens zappen tssn VRT en BBC bij andere sporten, dat niveauverschil is beschamend, gewoon kennisgebrek! VRT kent uitsluitend achtergrond van BE-sporters ... zielig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() maar vooral, dat 'vermeend racisme' van de Vlaming is voor de Vlaamse 'kwaliteitsmedia' vooral veel makkelijker om over te schrijven dan pakweg de motieven van de dader van die aanslagen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker bij de koers, jongens wat een gelul. Trouwens in de koers gebeurt er 99% van de tijd helemaal niks. Ze zouden beter op 10 km van het einde een samenvatting van 5 minuten geven en dan de laatste 10 km laten zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zij kent dan ook niets van koers. Heerlijk die lange uitzendingen. ![]() Vraag het maar aan echte liefhebbers. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |