![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind universele ziekteverzekering ook wenselijk en het vorige systeem met pre-existing conditions was een onding maar veel Amerikanen blijven toch nog in de kou zitten met Obamacare. Zeker degenen die juist net te veel verdienen en niet in aanmerking komen voor Medicaid of Medicare. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sinds Obama is er wel iets belangrijk veranderd (voor alle verzekerden): voorheen mocht je hopen dat alle kosten binnen het jaar vielen. Had je pech en kreeg je kind bijvoorbeeld kanker, dan zei de verzekering in januari van het jaar erop gewoon aan je baas dat zijn premie omhoog ging met de kost van die kankerbehandeling + een percentje, zolang jij op die polis zat. Gevolg: jij wordt ontslagen, je gezin valt zonder verzekering en je kan je huis, auto en inboedel verkopen om je kind nog een paar jaar in leven te houden. Feest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik trouwens? Ik voel daar geen enkele behoefte aan. Wel stel ik vast dat onze linkse jongens graag tegen de kar aanrijden van de Kerk, van Jezus, van het christendom, van al wat van dicht of ver rechts zou kunnen zijn... maar plotseling zedig gaan zwijgen als het om de islam gaat. Zelfs Charlie Hebdo heeft de meter enkele streepjes naar beneden gedraaid. De enige die daarin consequent is, is de Nederlandse cabaretier Hans Teeuwen. Ik heb het niet zo met zijn stijl, maar hij is tenminste coherent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je liever een grootgeschapen, gespierde afrikaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze heb je gemist dan? Welke linkse jongen ken je die graag tegen de christenen pist maar de moslims ongemoeid laat? Kunnen andere mensen die ook zien of praat hij enkel tegen u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() Ondertussen:
Ze zagen het komen ...en het komt Ondertussen begint het bij steeds meer Trumpeteers te dagen waar ze eigenlijk voor gestemd hebben. Soms met wat hulp |
![]() |
![]() |