![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Mensen zijn blij met u omdat de meeste hier IRL niet dikwijls de kans hebben om op iemand neer te kijken....
Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 april 2017 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Altijd zo in extremen vervallen, perzik. Waarom toch ? Van 500 gram of meer per dag naar helemaal niks... Welk vlees at je dan wel bij je ontbijt eigenlijk ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zit snel aan 250 gram hoor. Ik ga inderdaad naar helemaal niets overschakelen. Ik moet niet stoppen met blowen, ik moet stoppen met vlees eten. Cannabis zuivert de lucht, vlees vervuilt het milieu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Gelukkig weten we dat het maar één van je grillen is
![]() Het is er de maand voor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was laatst in Nederland, ik at mij 15 gram truffels en het licht ging aan. Ik laat mijn cultuur mij problemen aanpraten terwijl ik de oplossing ben en mijn cultuur het probleem is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Trouwens AJ, gij moogt hier PA tussen de lijnen geven.
Zal ik eens een rechtstreekse geven. Als gij daadwerkelijk leerkracht zijt, kenmerkt gij alles wat er mis is met dit land. Mensen als U verzieken vroeg de geest en "domesticeren" kinderen naar uw ziekte. Gij zijt de ziekte, gij, niet Peche, niet de drank, niet de drugs, maar leerkrachten zoals U zijn het gif van dit land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Ge zijt een uitstervende generatie en al wat gij trachtte te domesticeren zal zich tegen U keren waarop gij tijdens uw pensioen zult toekijken en uw dochters de vruchten van zullen oogsten.
Mede mogelijk gemaakt door AJ door op jihad collaborerende partijen te stemmen en hun programma op te dwingen aan schoolgaande jeugd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Gij zijt onderdeel van een jihad collaborerende staat diens programma gij handhaaft.
Ik heb mij daarvan onthecht en zie de zonde als buitenstaander. Dat gij nu langer of korter van stof wordt gaat er gene zak aan veranderen. Fuck Belziek, fuck de EU. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, integendeel. Net zoals alle correctelingen wil je over je kopje geaaid worden.
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() De rode biet is next.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Neen uw kinderen zijn dat. Dit is geen aanval, maar een logische reactie op de acties die in het hier en nu plaatsnemen.
Professor vooral verder en verdring de gedachten nog veel langer. Het zal u ooit wel dagen wie het ware slachtoffer is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Een blik lychees in eigen nat.
Ad fundum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zijn het vooral volgens "AJ" scheve koppen zonder kinderen die tirades afsteken over vluchtelingen. Dus het is eigenlijk niet eens een probleem voor mensen die geen kinderen hebben. Dat de mensen met kinderen het dan maar oplossen. Als ze oproepen voor legerdienst of wat dan ook, ik weiger omdat ik geen kinderen heb...
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben nog steeds getraind reservist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar AJ vindt het belangrijker mensen als Peche aandacht te geven dan zijn eigen dochter. Ben ik zowat juist AJ? We are legion, we see all ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |