![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb vroeger zo nog kaloten horen afgeven op gescheiden mensen ... Of nog vroeger, kaloten die tegen de pil waren, tot hun dochters bleken ... Recenter idem dito met homo's en lesbiennes.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen houden vooral de kaloten zich heel koest, omdat ze weten dat ze niet veel meer te piepen hebben. Maar geef hen een vinger, en ze zullen een arm pakken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u mij eens uitleggen hoe het uiten van een mening daarmee gelijk valt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: mogen we nog van mening verschillen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja we gedogen alles, homo's, transgenders, feminisme, obesitas, makkelijke abortussen, vluchtelingen invasies, enz. Het wordt op deze manier toch echt wel een freakshow. Mag er niet meer oprecht gesproken worden? Ga jij nu maar thuis zitten en huisman spelen en je vrouw die weg gaat werken onder de plak zetten en het plaatje is compleet. Ik heb wel allerlei strategieën om het bloed van onder hun nagels te halen, je hebt de hele dag tijd om na te denken over een aanvalsplan... en vrouwtjelief wil alleen maar ontspannen na een dagje werken. Het is de wereld op zijn kop aan het worden. Hehehe.
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel me altijd vragen bij dit soort mensen die homoseksualiteit en mensen die in het verkeerde lichaam zijn geboren veroordelen. Enfin ze zijn het eigenlijk niet waard zich daarover vragen te stellen. Zij willen anders geaarde mensen stigmatiseren en contact vermijden en veroordelen.
Met dit soort mensen wens ik ook zo weinig mogelijk contact tenzij het nodig is. Aan mensen die zich normaal voelen is iets abnormaal. Ze willen een wereld volgens hun norm zoals een stuk plastiek dat uit een vorm komt, een vorm die zij normaal vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We spreken dan over een maatschappij die nu eenmaal anders was dan nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U gaat uit van een verkeerd standpunt. Stroman dus. Er is nu eenmaal een verschil tussen de mens en het gedrag. Of "mensen in het verkeerde lichaam zijn geboren", betwijfel ik sterk. Of gelooft u toch in dichotomie?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie stigmatiseert en veroordeelt er hier dan eigenlijk? Juist, mensen zoals u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is bij het 'waarom' ze tot zo'n beslissing gekomen zijn. Daar ontbrak iets, en toevallig wel iets waar veel mensen momenteel mee te kampen hebben. Iedereen heeft tegenwoordig wat het gevoel om niet goed meer in hun vel te zitten. De ene, al wat meer dan een andere. Mensen gaan zo soms verhuizen naar een ander land, of naar de boerenbuiten, burnouts (?), of whatever, op zoek naar een vorm van 'rust'. Innerlijke rust. Bij mensen die soms zo ineens 'homo' worden is dat ook al vastgesteld geweest, waarom werd dit dan niet ter sprake gebracht ? Ik ga nu niet beweren dat dit dé hoofdreden is, verre van, maar toch een puntje dat men er best ook bij vermeld.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 2 februari 2018 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat u toch nog eens goed moet kijken naar de natuur. We worden als man of vrouw geboren. En die lichamelijk bepaalt nu eenmaal heel veel. Dat is dus totaal niet vergelijken met wat u ervan maakt. U tracht de rollen om te draaien en wat normaal is door onze natuur tot abnormaliteit te verworden, terwijl het abnormale volgens u normaal wordt bevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja een maatschappij verandert nu eenmaal. En euh in Thailand doet men daar bijlange niet zo moeilijk over aka het 3de geslacht ^^
Laatst gewijzigd door bembem : 2 februari 2018 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat er in jouw bedrijf verplicht een uniform wordt gedragen dan is er al geen vrije klederdracht meer. Het transgender fenomeen kunnen we dan al net zoals religie volledig gaan terugdringen tot de privésfeer. Want misschien gaan die transgenders dat wel opdringen aan anderen. Geen transgenders op de werkvloer want die kunnen toch geen vuil en zwaar werk doen. Een transgender arbeider die de riool gaat kuisen. Yeah right...
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik hoop dat mijn kleine ni afkomt met de boodschap dat 'm ne vogel is moet ik hem daarin steunen? respecteren? mee in eht verhaal gaan dat 'm kan vliegen? ik hoop van niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan best. Al weet ik niet of Thailand een voorbeeld is. In Thailand is iedere kritiek op de vorst goed voor gevangenisstraf, want hij wordt er als een god vereerd.
|
![]() |
![]() |