![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Le Soir zich bedient van de taal van Voltaire is hen te veel eer aan doen. Lezers van Le Monde zullen jouw stelling niet beamen. Les excuses sont faites pour s'en servir.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 31 januari 2018 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Net zoals Cyprus tot Europa wordt gerekend (politiek/cultureel dan) hoewel het geografisch een deel is van Azië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard betaald de verzekering, ik wens ze veel geluk bij het vervolgen van de man voor de kosten als hij ooit in Engeland een ingeschreven adres heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Man wat een leugenachtigheid. Jullie maken gewag van de linkse 'regime'pers. het regime dat nu al 4 jaar RECHTS is onder leiding van de NVA (federaal én Vlaams nog langer). Dan kom JIJ af met spa journalisten, net alsof deze het regime uitmaken! Ik boor jouw argumenten juist de grond in. Try again.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 januari 2018 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister-President
|
![]() op de persoon spelen? ahja, het laatste reddingsmiddel van rechts.
![]() |
#171 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feiten filteren naar eigen goeddunken, het laatste reddingsmiddel van links.
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() het is hypo'ke die afkomt met: Citaat:
![]() Try again.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 januari 2018 om 14:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Sywen staat zo hevig ?
Zou het niet goed gaan met de sossen misschien ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat het eerder slappe pap is. Blijkbaar is burgemeester spelen van een migrantenstad als Antwerpen veel leuker. Tot daar RECHTSE NVA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We willen Vlaanderen onafhankelijk maar, enkel als Belgie blijft bestaan...
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ventje toch! Natuurlijk zijn er steeds mensen die het beter kunnen. Maar ik schrijf tenminste toch nog iets waar je kritiek kan op geven. Er zitten er op dit forum waar je nooit mee kunt debatteren omdat ze nooit met iets te voorschijn komen dat inhoud heeft. Leegheid kun je niet staven of afbreken. Uw goedkope opmerking over Homer is nergens waardevol. Zelfs mocht U zeggen waarom hetgeen ik breng gemekker is en dat ook weerleggen of staven met argumenten dan zou ik misschien reageren. Maar op uw stupiede reactie kan ik dat niet. Een dronken hooligan laat je best met rust tot hij uitgeraasd is. Ik zou dus zelfs niet weten waar ik kan beginnen. Weet U zelf nog niet dat reageren op luchtbellen heel moeilijk is? Ze spatten ten gepasten tijde uit mekaar en verdwijnen. Zoek in mijn gemekker maar feiten waar ik volgens U fout zit met mijn standpunten. Mijn deur doe ik niet open voor specimens die op straat staan te brullen dat iemand anders gek is. Eerst nuchter worden en dan kom je misschien binnen. Mits beleefd zijn natuurlijk. Praat anders maar verder met Homer. ![]() Misschien reageert die wel op uw commentaar? Ondertussen hypo noteer ik je wel in mijn notitieboekje. Uw uitzonderlijke smeekbede om er in te geraken verdient een beloning. Je mag U vereerd voelen. Vanaf het ogenblik dat U iets brengt met inhoud zal ik eens nagaan of het bruikbaar is. Als ik het niet vergeet want er lopen hier teveel onnozelaars rond. Ondertussen geef ik maar één advies. Blijf nuchter vent. Je loopt het risico tegen een elektriciteitspaal te lopen die je zelf hebt ingeplant. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 31 januari 2018 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook weer waar! Het is een kuitenbijtertje! Ik bewonder hem/haar. ![]() ![]() Want ik weet niet met zekerheid of hij/zij nog niet op TV kwam op "Rosenmontag". Als ze daar kan dansen en joppen zoals hier op dit forum dan moet dat slipje een prachtig zicht zijn. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 31 januari 2018 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |