![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zal hem geen windeieren leggen
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we dan zijn uitspraken snel onder de noemer: 'een visje in het water gooien ><(((°>' plaatsen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 juni 2018 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik twijfel eraan omdat de meeste partijen Theo Francken zo veel mogelijk stokken in de wielen steken om toch maar zo veel mogelijk migranten (vluchtelingen/asiel- en gelukszoekers) te kunnen binnenhalen.
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen Laatst gewijzigd door No Apologies : 7 juni 2018 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat alles om geld draait in deze wereld valt niet te ontkennen.
![]() |
![]() |
#166 |
Minister-President
|
![]() Niks uiteraard. Chinees is geen scheldwoord. Niet iedere Aziaat is natuurlijk een Chinees.
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aziaten worden doorgaans de model minority genoemd maar moesten zij in aantal even groot zijn als zeg maar de Noord-Afrikanen dan waren zij in de ogen van VB & co 'het gele gevaar'. En dan zouden er evengoed haatcampagnes tegen hen gevoerd worden in de trant van "die vuile Chinezen, stop met spugen op straat, stop met honden eten, stop met onze jobs in te pikken, stop the triads, ga terug naar jullie land enz. enz." En ik zal iets toevoegen wat eveneens aan je lijkt voorbij te gaan: the very mere fact dat iemand met een aziatisch uitzicht hier in Vlaanderen anno 2018 nog steeds in the picture loopt -waarom anders zou men zich als total stranger geroepen voelen om er luidkeels "Chinees!" tegen te roepen- duidt erop dat men ze als vreemdelingen beschouwt -qua reputatie misschien beter dan "makakken", maar desalniettemin "vreemden". Uiteraard verschilt bovenstaande met subtiel/minder in your face racisme. In die zin is de term white-wash geen misprijzen maar het verwijzen naar een realiteit/sociale pikorde volgens ras die tot op heden door blanken in stand wordt gehouden. Laatst gewijzigd door bembem : 7 juni 2018 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ok, daar zitten ook misdadigers tussen net zoals bij autochtonen maar de verhoudingen zijn hetzelfde. Ze hebben ook minder probleem met huwen buiten hun cultuur en 2e-3e generatie zijn een pak beter opgeleid enz ... Het is gewoon niet vergelijkbaar met wat de Islam heeft binnengebracht. We kijken zelfs op naar de Aziaten, Koreaanse popgroepen en film cultuur is super populair hier, je weet niet waarover je het hebt. http://www.republiekallochtonie.nl/b...nen-de-cijfers Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 7 juni 2018 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat helpt het dat we het van de daken schreeuwen, velen hier van onze eigen bevolking willen hier heiliger lijken dan de paus en voelen zich toch zoveel beter, ..denken ze, als ze die bende kunnen pamperen. Er valt maar één ding over te zeggen en dat is; "Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil" Tegen Chinezen hebben wij niets, die werken, en heel hard zelfs, dikwijls al van kind af. Gewoonlijk is het van school komen en eerst nog mee draaien in de zaak van Papa en Mama en pas laat zien dat ze hun huiswerk maken en lessen leren en vooral, met goede resultaten van 't school komen. Het enige wat je de Chinezen zou kunnen verwijten is dat ze aan kinderarbeid doen. Nog zo een van die heilig makende ideeën, bij 't minste geringste wat een kind moet doen thuis, nemen ze al direct het woord kinderarbeid in de mond. Voor zover ik weet zijn kinderen van al eens wat mee te helpen nog niet dood gegaan, trouwens, bij landbouwers is het de meest normale zaak dat de kinderen ook mee presteren waar en wanneer het kan. Heel iets anders dan al dat nieuw aangespoeld gedoe. Die vinden het dikwijls al teveel dat ze naar school moeten gaan, de meisjes mogenmeestal niet en de jongens willen meestal niet. Er zijn natuurlijk uitzonderingen alleen zijn die spijtig genoeg dan ook in de zin van het woord, "echt uitzonderingen". Laatst gewijzigd door Garry : 8 juni 2018 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet van waar je bent maar ik vraag mij af of je wel al eens in Antwerpen geweest bent, van Chinezen gesproken, het krioelt er van maar daar is nog geen enkele VB'er die daar ook al maar één keer aanstoot aan heeft genomen. Ook niet aan de massa Joden die daar al eeuwen lang aanwezig zijn. Maar ge zijt juist zoals de grote menigte die graag een bende politici gelooft wanneer die afgeven op het VB, dat ze een bende racisten zou zijn. Hier die werden ook geboycot omdat ze zogezegd racisten waren. https://www.youtube.com/watch?v=UK-JWzP3GT0 https://www.youtube.com/watch?v=jnLFFwZ3d20 Laatst gewijzigd door Garry : 8 juni 2018 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan het nog gekker en dat beticht mij van zotte mus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft wat gedaan om de Chinezen te nemen als voorbeeld
![]() I for one welcome my Asian overlord |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziet er naar uit dat mijn toekomstige buren moslims zullen zijn, op zich geen probleem maar ik zou wel graag hebben dat ze gezond van geest en opgeleid zijn in plaats van racistische schoolverlaters met mentale problemen. Ik moet er wel naast wonen hé en ze gaan voor ons pensioen zorgen, hoe dan ook.
Daar is geen weg terug dus wordt het verdorie tijd om het pamperen te stoppen, een campagne starten om inteelt uit die groep te krijgen (en andere groepen), die kinderen zo vroeg mogelijk naar school te sturen enz. Het is echt 5 voor 12, als we er nu niet aan beginnen gaat Europa onherroepelijk naar de kloten. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 8 juni 2018 om 07:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() EU open grenzen, geen probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister-President
|
![]() Sterk!
Ik zou zeggen, maak een affiche. Er moet wat meer bewustzijn komen over het probleem ![]()
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je daar even rond gaat rijden met de wagen heb je maar 1 soort publiek gezien op de straat en dat zijn moslims. Er was tussen 'pot en pint' ook sprake van dat er uit Antwerpen al véél mensen (autochtonen die er het geld voor hebben) gaan lopen zijn naar 'betere' oorden. Ik heb er geen idee van, waar die 'betere' oorden in tegenwoordige tijden, zich ook maar zouden kunnen bevinden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 juni 2018 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Moslims in Nederland steeds religieuzer" https://www.telegraaf.nl/nieuws/2142...ds-religieuzer |
|
![]() |
![]() |