![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat je tegen het nationalisme zou zijn; oké; maar blijf consequent en eist het van iedereen in dit land... en niet afkomen dat de Vlaamse nationaliteit niet mag bestaan en de islam hegemonie minimaliseren, goed praten en verdraagzaamheid van de bevolking ervoor vragen... Dat is een totale inconsequentie met zichzelf waar, om goede Belg te kunnen zijn je je totaal moet aan overgeven; want la Belgique verdraagt het niet anders... Laatst gewijzigd door marie daenen : 6 september 2018 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad. Hiertegen moet opgetreden worden.
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 6 september 2018 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() Niemand heeft problemen met het uitgesproken vrouw onvriendelijk karakter van die vereniging? Dat viel mij het meeste op. Op dat vlak zijn ze het eens met de moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de uitzending zelf niet gezien maar ik ben wel van mening dat het 'wir schaffen das' en de huidige problemen met de migratie de aanzet is geweest om die groepen de 'pap in de mond' te geven en om zo min- of meer in opstand te komen.
Zelf gezocht door politici en het open grenzen beleid dat men nog steeds voert. Als men daar meer werk van gemaakt had, dan had je die groepen niet zien opstaan. Zelf gezocht dus door de politici en landleiders. Die groepen zullen nog meer volgers krijgen. Begrijpt u mij niet verkeerd dat ik er volledig achter sta in wat zijn willen doen of laten. Stop al eens met dat grenzen open gedoe of het gaat van kwaad naar erger gaan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die gastjes leken zo geplukt uit een soort "Millet-Lacoste" reportage van Jambers.
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vooral HET alibi om iedere kritiek op de islam in de kiem te kunnen smoren. Altijd handig zo vlak voor verkiezingen. Let erop, binnen een paar weken de obligate herhalingen van de docu's over WOII op Canvas.
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kennen ondertussen de manier waarop de VRT bepaalde gebeurtenissen ten tonele voert, welke wel en veel, en welke ze onder de mat vegen! Hebben ze ook al een reportage klaar over "racisme", haat en bedreigingen, gewelddadige wensen enz tov ons vanwege "bepaalde delen van bepaalde bevolkingsgroepen" en wat er daar zoal achter de schermen gebeurt? Echt racisme moet absoluut bestreden worden, is onaanvaardbaar. De vraag is maar wat sommigen tegenwoordig onder racisme verstaan en of er "racisme bestrijding" is dat past in een bepaald kraam en een "racisme" waar men in alle talen over zwijgt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U probeert mij op stang te jagen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, hebben we het Belang langs rechts voorbij gestoken?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volkomen mee eens. dpg overdrijft schromelijk door n-va hier op dezelfde mesthoop te smijten als waar het vlaams blok op zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Horror: oranje feestvierders in Nederland.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 6 september 2018 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |