![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Ik ben het niet vaak met u eens, maar die hier zit er boenk op...
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() JMDD las ik toen ik hem nog kon beschimpen in de lezersreacties. Sinds Knack het lezersforum opdoekte, lees ik niets meer van de heer JMDD.
Er zijn helaas andere reactionaire conservatieve libertariers met een groter maatschappelijk gewicht die ik niet kan negeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ergste heeft rechts het nog met het feit dat de aanvoerders jonge meisjes zijn, welke volgens hun zelfbedachte normen vooral braaf moeten zijn, leren koken, kindertjes baren en opvoeden, en klaar liggen als meneer daar zin in heeft.
En net die schoppen tegen de schenen tot er een overvloed van schuim op rechtse bekken staat ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 28 februari 2019 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klimaatsletten...zoals in Fuck me not the planet en suck dicks not the earth.
Is dat geen kandidaat voor 't woord van 't jaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dries Van Langenhove klinkt minder cliché dan dat
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er was toch onmiddellijk vers schuim
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw plaat blijft hangen. Politieke discussie=mekaar uitlachen. Plizant hé?
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey ik zie Greta en Anuna
Libro: ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De warmtepomp die de volledige bovenverdieping verwarmt is vandaag gezet, de zonnepanelen twee weken terug. Lucht-lucht omdat ik ook wil kunnen koelen. Voor onder ga ik een lucht-water warmtepomp zetten langs de gasboiler. Die dan nog maar 30% van de tijd moet draaien. Sanitair warm water is ook reeds al overgezet op electriciteit. |
|
![]() |
![]() |