Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2003, 23:42   #161
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piano Grande
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Moon schreef:
Citaat:
beste Bobke
ik weet niet hoe goed je het VB kent maar iedereen van niet-europese origine (ook al heb je al dan niet de belgische nationaliteit) wordt als vreemdeling beschouwd
Toegegeven moon, ik ken het blok niet goed, daarom probeer ik om er op dit forum meer over te vernemen.
.
Lees dan vooral de replieken van vlaanderen72 die hier officiëel het standpunt van het Vlaams Blok verwoord. Je moet niet al die programma's lezen, nee, ga naar de mensen toe en hoor wat onder ze leeft, vooral vl72 dan 8)
Voor de 10000000000000000000000....!!!!lKEER ,ik zeg steeds PERSOONLIJK mijn visie op de dingen ,ik ben enkel vlaams blok stemmer!
Als de partij nu het dichtst bij mijn gedachtengoed ligt stem ik er ook voor ,al ga ik veel verder dan zij ooit zullen doen ,spijtig !
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2003, 23:43   #162
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Lees dan vooral de replieken van vlaanderen72 die hier officiëel het standpunt van het Vlaams Blok verwoord. Je moet niet al die programma's lezen, nee, ga naar de mensen toe en hoor wat onder ze leeft, vooral vl72 dan
Ik heb wel beters te doen, dank u.
Ik denk dat ze haar partij meer schade toebrengt dan alle piano’s en toffe knollen samen.
Even dacht ik zelfs dat zij één van uw nick’s was.
Trouwens, racisten vindt je overal.
De grootste die ik ken heeft zelfs een mandaat bij de VLD.
Zie boven!!!!
Oud 29 maart 2003, 23:43   #163
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groene T
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moon
in 70-punten prog stond ook dat de 1ste,2de en 3de generatie op "menselijke manier " moesten terugkeren .......

We hebben daar al perfecte voorbeelden van in onze huidige niet 'rechtse' maatschappij :

Op een super "menselijke manier'.... met het fluwelen 'kussentje' !

Alez das dan toch beter dan een jutten!
Oud 29 maart 2003, 23:48   #164
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72

Gelooft gij u eigen tsssssss !
Wel scone vlaamsche van 't 72ste knoopsgat,

dat bericht dat je hier quote was gericht aan "serieuzen" en "mensen".

Azo dus gij moet nooit meer op iets antwoorden!

Je hoeft dus niet te reageren, zeker niet men woorden als "eigen" en ook niet met "geloof" in deze context. Ik weet dat deze begrippen voor jou immers een totaal andere betekenis hebben die vrijwel niets meer te maken heeft de verklaring van van Dale of zo.

Beperk je dan liever tot de berichten die aan jou gericht zijn.

Jup ben al bezig!

Wat dit betreft wacht ik nog steeds!

op?

Ik hoop alleen maar dat ze bij uw partij allemaal zo'n schijtbroeken zijn.
Veel beloven en weinig geven. Je hebt de informatie om mij op mijn zwakste punt aan te vallen, je laat je toch niet de les lezen door de beheerders omdat ze een item afsluiten.

Kijk hee kerel dat is iets dat ik nooit zal doen al verwijt je mij nog zo hard!
En dat meen ik ,jij kan wel zo laag willen vallen maar neen niet ik!

Maarja das te verwachten hé, veel bla bla maar niks boem boem en voor één keer bedoel ik dat niet sexueel. t'gedacht alleen al BAH
Tja ik moet er nu ook niet aan denken ,en het staat je vrij om wat dan ook op het forum te gooien ,maar dat wil niet zeggen dat ik in je val trap!
Gefrustreerd is één ding ,maar onnozel een ander !
En dat slaagt uiteraard op jou!
Oud 29 maart 2003, 23:52   #165
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Beste Thomas, ook uw mening is subjectief. Het programma van alle parijen wordt af en toe bijgesteld. Bij het VB is dat niet anders.
Ik vraag me af of jij wel enkele punten kent van dat fameuze 70-punten plan. Noem er eens enkele waar jij aanstoot aan neemt.
Sommige werden door de huidige regering uitgevoerd bv terugsturen van criminele vreemdelingen.
Het valt me trouwens op dat de beschuldigingen tegen het VB meestal zeer vaag zijn.
Concrete beschuldigingen zijn meestal het tegenovergestelde van de werkelijkheid.
Wat de staatsveiligheid, om objectieve (!?) redenen zo allemaal uitspookt heeft Soetkin zopas nog kunnen vaststellen.
In alle ernst, Thomas, wat denk je dat de staatsveiligheid zoal zou kunnen ontdekken?
Mensenrechten kwamen hier ook al ter sprake. Daaronder valt ook recht op vrije meningsuiting.
aantal punten van 70-programma maar ik me aan erger:
‘Een programma voor de toekomst van Vlaanderen’, 1997p. 9: Rubriek 'Nieuw 70-puntenplan in een notendop' - Paragraaf 'Eigen volk
eerst': Vanzelfsprekend verblijft er op ons grondgebied een groot aantal
legale vreemdelingen die zich niet aan criminele feiten bezondigen. Deze
groep kan niet zonder meer het land uitgezet worden. Dat neemt niet weg
dat er wel een beleid kan gevoerd worden dat deze mensen ertoe aanzet
om naar hun land terug te keren. Zo moet er een belasting komen op de tewerkstelling van niet-Europese vreemdelingen en moet er voor de gastarbeiders een algemene arbeidskaart komen die beperkt is tot één
bedrijfstak. (…)
=> maw het VB wil allochtonen met belgische nationaliteit die zich aan de wetten houden discrimineren zodat ze vanzelf terugkeren

‘Vlaams Blok verkiezingsprogramma 13 juni 1999’p. 44: Niet-Europese vreemdelingen kunnen in ons land slechts een eigendom
verwerven na een verblijf van minimum vijf jaar in ons land. Zij kunnen die eigendom enkel verkopen aan personen van onze nationaliteit.
p. 161: Vermits het verwerven van eigendom een rem vormt op de terugkeer van vreemdelingen naar hun land van herkomst, moet de hulp voor de verwerving van een woning worden beperkt tot de eigen bevolking. Ook de leningsmogelijkheden bij het Vlaams Woningfonds dienen te worden beperkt tot de eigen bevolking.
=> schending : Recht op eigendom als grondrecht
Art. 17 van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens
Art. 1 van het Eerste Aanvullend Protocol bij het Verdrag ter Bescherming van de Rechten van de Mens en de Fundamentele Vrijheden

en nog zoveel punten die in strijd zijn met GW en mensenrechtenverdragen zoals discriminatie wat betreft onderwijs, soc zekerheid,...

btw u vindt dus dat het recht op vrije meningsuiting niet mag worden beperkt? wat gaat dat worden als iedereen elkaar in publiek vol scheld?
Ik vind dat gij als vreemdeling hier de wetten niet moet stellen!
Als het je niet aanstaat daar is de grens en dag met het handje!
Als jij voor beperking bent van vrije meningsuiting begin dan maar al met te zwijgen!
ten eerste ik ben geen vreemdeling , net zoals jij heb k de belgische nationaliteit en wordt ik in theorie toch als een belg beschouwd
ten tweede ik stel de wet niet, ik respecteer ze
net zoals VB altijd zegt dat allochtonen de wetten moeten respecteren maar blijkbaar moeten een aantal VB'ers dat ook maar beginnen te doen
maar ik was vergeten dat VB'ers de Belgische GW niet erkennen, alleen de fictieve Vlaamse GW erkennen ze en mensenrechtenverdragen gelden ook niet voor hen
am i right Vl72?
Ge zijt en blijft ne vreemdeling al woon je hier 100 jaar!
en jij kunt je belg voelen ik ben vlaming!
Azo de wet respecteren waar gaan we dat schrijven!
Of jij het al dan niet juist hebt en ik klaar en duidelijk:NEEN!!!
Oud 30 maart 2003, 00:43   #166
Groene T
Burger

Standaard

Citaat:
to C uit W:
ik zal eens willen vragen hoe de islam die gepraktiseerd wordt in belgie bedreigend kan zijn?
het is niet omdat in nigeria vrouwen en mannen worden gestenigd bij overspel, dat autochtonen zich bedreigd moeten voelen dat het later ook in belgie gebeurt
je moet de conflicten die in buitenland gebeuren niet vermengen met de onze

't is niet de doorsneepraktiserende islamiet die enig 'gevaar' vormt, maar die pipo's die aan het hoofd van die moskeëen staan (tuurlijk niet allemaal), die de oorlog aan het westen verkondigen... ik kan het niet meer citeren... maar 't was alleszins hier in België

Of zoals die keer er een gans voetbalstadion vol met die gasten naar een preker aan het luisteren was, die mijn inziens geen liefde voor alle mensen aan het verkondigen was.

Die gasten weten dat we zwak zijn in ons naief (positief bedoeld) streven naar 'meer' democratie, ... zij weten daar listig gebruik van te maken...
Wees maar gerust dat ze niet dom zijn op dat gebied !

Net zoals de godsdienst van het kapitalisme (want daar willen sommigen hun leven zelfs voor geven ) een bedreiging is voor iedereen,
zo is de godsdienst van de islam even bedreigend !

Ik ben ook een onnozelaar omdat het kan...

Dit staaft waarom ik gelukkig en ongelukkig ben...
Groene T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2003, 09:06   #167
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Moon schreef: "wat betreft de zwaar criminele vreemdelingen
ik denk dat je een onderscheid moet maken of die vreemdelingen al dan niet de belg nationaliteit hebben
indien neen, dan is het logisch dat ze worden gerepatriëerd (wat ook nu gebeurd)
indien ze wel de belg nationaliteit hebben, dan kan het niet dat we hun nationailteit zomaar afnemen en hen op vliegtuig sturen naar "thuisland"

De huidige minister van Justitie Verwilgen heeft gezegd dat het moet mogelijk zijn de Belgische nationaliteit af te nemen van Belgen van vreemde afkomst die misbruik maken van onze gastvrijheid
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2003, 09:15   #168
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
Iemand die wegens sociale uitsluiting en achterstand een brood steelt of aan de drugs geraakt en daarvoor gestraft wordt, dat vind ik wraakroepend. Een allochtoononvriendelijke samenleving waar je zowieso al minder kansen hebt is daar de grootste naieve boosdoener in.
Massale immigratie naar een drukbewoond land met een vrij homogene samenstelling brengt altijd en overal ter wereld grote problemen mee. De mens heeft nood aan een thuis in zijn vertrouwde omgeving. Dat is geen racisme of een afwijking, dat is de natuur zelf.
Wil men die problemen vermijden dan moet men zorgen voor maximale hulp aan de ontwikkelingslanden, en minimale immigratie naar het rijke westen.
Al de rest is boter aan de galg.
Oud 30 maart 2003, 10:48   #169
luc broes

Standaard

Citaat:

‘Een programma voor de toekomst van Vlaanderen’, 1997p. 9: Rubriek 'Nieuw 70-puntenplan in een notendop' - Paragraaf 'Eigen volk
om naar hun land terug te keren. Zo moet er een belasting komen op de tewerkstelling van niet-Europese vreemdelingen en moet er voor de gastarbeiders een algemene arbeidskaart komen die beperkt is tot één
bedrijfstak. (…)
=> maw het VB wil allochtonen met belgische nationaliteit die zich aan de wetten houden discrimineren zodat ze vanzelf terugkeren
Eerste geruststelling: dit punt gaat enkel over allochtonen die NIET over Belgische nationaliteit beschikken.
Het zou natuurlijk prachtig zijn moest iedereen met of zonder papieren overal kunnen werken zonder belasting. Jammer genoeg leidt dit tot onoverkomelijke moeilijkheden.
Daarom zijn er overal ter wereld maatregelen die orde brengen en vooral de eigen minder begoede bevolking beschermen. In Thailand bv mag een vreemdeling NIET werken, het is er ook helemaal niet eenvoudig om een eigendom te kopen. In Cambodja kun je onder strikte voorwaarden grond kopen, maar na 50 jaar wordt het terug staatseigendom. In de VSA kan een vreemdeling alleen onder strikte voorwaarde werken.
Het VB-programma is dus niet zo wereldvreemd!
Oud 30 maart 2003, 10:59   #170
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
to C uit W:
ik zal eens willen vragen hoe de islam die gepraktiseerd wordt in belgie bedreigend kan zijn?
het is niet omdat in nigeria vrouwen en mannen worden gestenigd bij overspel, dat autochtonen zich bedreigd moeten voelen dat het later ook in belgie gebeurt
je moet de conflicten die in buitenland gebeuren niet vermengen met de onze
Euh uithuwelijken, moorden van eer, gebeuren hier ook. Ken nu zelf een Turks meisje dat ondergedoken leeft bij een (Vlaamse) vriendin bang om vermoord te worden door haar eigen familie omdat ze een relatie heeft met een Vlaamse jongen, Gent 2003.
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2003, 11:02   #171
moon
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Citaat:

bedrijfstak. (…)
Eerste geruststelling: dit punt gaat enkel over allochtonen die NIET over Belgische nationaliteit beschikken.
Het zou natuurlijk prachtig zijn moest iedereen met of zonder papieren overal kunnen werken zonder belasting. Jammer genoeg leidt dit tot onoverkomelijke moeilijkheden.
Daarom zijn er overal ter wereld maatregelen die orde brengen en vooral de eigen minder begoede bevolking beschermen. In Thailand bv mag een vreemdeling NIET werken, het is er ook helemaal niet eenvoudig om een eigendom te kopen. In Cambodja kun je onder strikte voorwaarden grond kopen, maar na 50 jaar wordt het terug staatseigendom. In de VSA kan een vreemdeling alleen onder strikte voorwaarde werken.
Het VB-programma is dus niet zo wereldvreemd!
zoals k ervoor al heb geschreven, wordt iedereen van niet -europese origine als vreemdeling geclasseerd bij VB
das voor hen 1 pot nat
moon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2003, 11:18   #172
Welvaart&Veiligheid
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben tegen deze opheffing van het cordon sanitair en voor een
informatiecampagne door de media (een zo politiek zo belangeloos
mogelijke instantie) over de repressiepunten die het Vlaams Blok tav de eigen burgersin petto heeft.

Volgens mij was een van de belangrijkste doelstellingen van het
cordon sanitaire de mensen het signaal te geven dat deze partij anders is dan alle andere democratische partijen.
Blijkbaar heeft de kiezer de boodschap zo niet begrepen..

Men vermoedt nu dat dat cordon dus een averechts effect heeft
gehad.

De theorie is dat wat het blok te vertellen heeft, interessanter werd
voor veel kiezers, louter doordat het Vlaams Blok geisoleerd was.

Wat de democratische partijen volgens mij uiteindelijk willen met of
zonder cordon, is dat het blok minder stemmen haalt.

Ik denk dat een alternatief kan zijn dat men naat het behoud van het
cordon aan de bevolking precies uitlegt waarom men oorspronkelijk het
cordon in het leven riep en waarom men nu juist wenst te behouden.

En dit aan de hand van een meer naar buiten laten komen van de
heel concrete alternatieven voor onze samenleving, die het blok voor ons in petto heeft (en niet enkel voor de 'vreenmdelingen') De media, kan hierin een belangrijke democratiebeschermende rol spelen, door die rol van zowel objectieve als meer volledige informatieverstrekker op zich nemen.

Namelijk door zich te gaan herfocussen van enerzijds de
vreemdelingenstandpunten naar anderzijds de repressiestandpunten
van het blok tegen de eigen burgers.

Zoals daar zijn:
- Repressie en nulterantie tav eigen burgers als oplossing voor bijna
alles wat een beetje scheef loopt in het onderling samenleven in
onze maatschappij.
- Werk in eigen streek afdwingen.
- snelrecht veralgemenen en voorhechtenis verlengen met twee maanden.
- vakbonden vervangen door ondernemingsraden.
- discriminaties in de sociale zekerheid implementeren.
- repressief optreden tegen 'ronddolende jongeren'.
- meer gevangeniscellen (met veel minder voorzieningen), ook voor
jeugdige delenqueten ipv sociale instellingen.
- medische behandeling en zwaarste straffen voor pedofielen. (hoezo
medisch behandelen?).
- 'ontradingsbeleid' tav van vreemdelingen, andersdenkenden,
alleenstaanden, kinderloze koppels, ongehuwden, sexueel anders
geaarden.
enz...
- het opwaarderen en het verstrengen van het strafrecht.
- selectieve informatieverstrekking
- Bemoeienis en machtsvertoon als basishouding van politie om de
orde constant te bewaken.
- Terug naar de rijkswacht, waardoor het militair karakter van het
blauw op straat wordt opgevijzeld.

Samengevat: als de niet te onderschatten indoctrinerende rol van de
media hiervoor nog iets meer kan worden aangewend, dan op dit moment al is,
zitten we volgens mij goed. (je kan trouwens niet niet beinvloeden of sturen)

De bovenvermelde, toch wel objectieve informatie. via
beeldmateriaal en commentaar dus iets meer in de verf zetten als het blok ter sprakekomt (vooral tijdens verkiezingsperiode). zal volgens mij de kans doen vergroten dat het cordon sanitaire vanzelf overbodig wordt, door het dalend aantal kiezers.
W&V heeft een ondubbelzinnig standpunt inzake het cordon. W&V is kort en goed voorstander van de afschaffing van het ondemokratische cordon sanitair.
Welvaart&Veiligheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2003, 11:44   #173
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
Citaat:
mogelijke instantie) over de repressiepunten die het Vlaams Blok tav de eigen burgersin petto heeft. .
W&V heeft een ondubbelzinnig standpunt inzake het cordon. W&V is kort en goed voorstander van de afschaffing van het ondemokratische cordon sanitair.
In tegenstelling tot Thomas die goed verwoord WAAROM hij voor het behoud is van dat c.s., lees ik van jou geen enkel contra-argument. Alleen dat je tegen bent. Wil je misschien even toelichten waarom jij vindt dat het c.s. ondemokratisch zou zijn?
Oud 30 maart 2003, 12:46   #174
luc broes

Standaard

Heel eenvoudig, Piano, omdat de meerderheid van de Vlamingen ertegen is!!
Oud 30 maart 2003, 12:54   #175
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En u baseert zich op wélke cijfers? En zeg nu niet: de indrukwekkende stemming in de Zevende Dag vorige week.
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2003, 13:02   #176
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NuMarx
Citaat:
En u baseert zich op wélke cijfers? En zeg nu niet: de indrukwekkende stemming in de Zevende Dag vorige week.
Beweert u het tegengestelde? en zoja, op welke cijfers basseerd u zich ..
Oud 30 maart 2003, 13:06   #177
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Ik beweer niets, net omdat ik mijn beweringen niet kan bewijzen.
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2003, 13:12   #178
Welvaart&Veiligheid
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
Citaat:
mogelijke instantie) over de repressiepunten die het Vlaams Blok tav de eigen burgersin petto heeft. .
In tegenstelling tot Thomas die goed verwoord WAAROM hij voor het behoud is van dat c.s., lees ik van jou geen enkel contra-argument. Alleen dat je tegen bent. Wil je misschien even toelichten waarom jij vindt dat het c.s. ondemokratisch zou zijn?
De mening en de signalen van zowat 600.000 (en na 18 mei wellicht nog een pak meer) kiezers compleet negeren, is dat demokratisch??????????

De opheffing van het cordon sanitair wil niet zeggen dat men met het Vlaams Blok persé een coalitie moet vormen. Parlementaire initiatieven waarbij men het Vlaams Blok betrekt, zouden om te beginnen wel mogelijk moeten zijn. Wisselmeerderheden met het Vlaams Blok over thema's als immigratie of veiligheid zouden zeker tot de mogelijkheden moeten behoren.

Door het huidige cordon wordt de huidige regering gegijzeld door die extreem-linkse groene khmers, die er alleen maar op uit is onze Westerse maatschappij compleet te ondermijnen.
Welvaart&Veiligheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2003, 21:10   #179
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Abou Jahjah is iemand die hier inderdaad het vrijemeningsdenken in onze universiteiten heeft meegekregen. Hij is in ons Belgie een heel stuk maatschappelijk geengageerder dan veel huis, tuin en keukenvlamingen. Hij is dan ook de spreekbuis van vele stemloze kansarme jongeren vandaag. Deze Vlaamse held vraagt de politiek haar beleid consequent door te voeren bij alle mensen in Belgie. Hij zal het op zijn weg veel moeilijker hebben gehad dan de meeste van ons Vlamingen. Hij heeft er zelfs zijn huwelijk voor moeten forceren om zo ver te raken. (geheel volgens de Belgische wet trouwens). Veel Vlamingen benutten zelfs die kansen niet die de Belgische nationalteit hun schenkt. (univ, politiek engagement of interesse, enz...).
Mijn inziens is Jaja de woordvoerder van de boze gefrustreerde allochtone moslims zoals de Filip de woordvoerder is van de boze gefrustreerde vlamingen.
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2003, 21:29   #180
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Ge zijt en blijft ne vreemdeling al woon je hier 100 jaar!
en jij kunt je belg voelen ik ben vlaming!
Azo de wet respecteren waar gaan we dat schrijven!
Of jij het al dan niet juist hebt en ik klaar en duidelijk:NEEN!!!
Hoewel dit antwoord niet aan mij gericht was, ik ben ook een vreemdeling, weliswaar van europese origine en maar half.
Gesteld dus dat u en ik vermoed ook de partijtop van het blok erin slaagd om elke niet europese vreemdeling te verwijderen uit vlaanderen. Welke positie heb ik dan in deze samenleving? Heb ik dan gelijke rechten? Zou u mij eventueel terugsturen en zoja naar waar??
George is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be