![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de partij nu het dichtst bij mijn gedachtengoed ligt stem ik er ook voor ,al ga ik veel verder dan zij ooit zullen doen ,spijtig ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Gefrustreerd is één ding ,maar onnozel een ander ! En dat slaagt uiteraard op jou! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
en jij kunt je belg voelen ik ben vlaming! Azo de wet respecteren waar gaan we dat schrijven! Of jij het al dan niet juist hebt en ik klaar en duidelijk:NEEN!!! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Burger
|
![]() Citaat:
't is niet de doorsneepraktiserende islamiet die enig 'gevaar' vormt, maar die pipo's die aan het hoofd van die moskeëen staan (tuurlijk niet allemaal), die de oorlog aan het westen verkondigen... ik kan het niet meer citeren... maar 't was alleszins hier in België Of zoals die keer er een gans voetbalstadion vol met die gasten naar een preker aan het luisteren was, die mijn inziens geen liefde voor alle mensen aan het verkondigen was. Die gasten weten dat we zwak zijn in ons naief (positief bedoeld) streven naar 'meer' democratie, ... zij weten daar listig gebruik van te maken... Wees maar gerust dat ze niet dom zijn op dat gebied ! Net zoals de godsdienst van het kapitalisme (want daar willen sommigen hun leven zelfs voor geven ![]() zo is de godsdienst van de islam even bedreigend !
![]() |
![]() |
#167 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moon schreef: "wat betreft de zwaar criminele vreemdelingen
ik denk dat je een onderscheid moet maken of die vreemdelingen al dan niet de belg nationaliteit hebben indien neen, dan is het logisch dat ze worden gerepatriëerd (wat ook nu gebeurd) indien ze wel de belg nationaliteit hebben, dan kan het niet dat we hun nationailteit zomaar afnemen en hen op vliegtuig sturen naar "thuisland" ************ De huidige minister van Justitie Verwilgen heeft gezegd dat het moet mogelijk zijn de Belgische nationaliteit af te nemen van Belgen van vreemde afkomst die misbruik maken van onze gastvrijheid |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
Wil men die problemen vermijden dan moet men zorgen voor maximale hulp aan de ontwikkelingslanden, en minimale immigratie naar het rijke westen. Al de rest is boter aan de galg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Het zou natuurlijk prachtig zijn moest iedereen met of zonder papieren overal kunnen werken zonder belasting. Jammer genoeg leidt dit tot onoverkomelijke moeilijkheden. Daarom zijn er overal ter wereld maatregelen die orde brengen en vooral de eigen minder begoede bevolking beschermen. In Thailand bv mag een vreemdeling NIET werken, het is er ook helemaal niet eenvoudig om een eigendom te kopen. In Cambodja kun je onder strikte voorwaarden grond kopen, maar na 50 jaar wordt het terug staatseigendom. In de VSA kan een vreemdeling alleen onder strikte voorwaarde werken. Het VB-programma is dus niet zo wereldvreemd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
das voor hen 1 pot nat |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Heel eenvoudig, Piano, omdat de meerderheid van de Vlamingen ertegen is!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#177 |
Minister
|
![]() Ik beweer niets, net omdat ik mijn beweringen niet kan bewijzen.
![]() |
#178 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
De opheffing van het cordon sanitair wil niet zeggen dat men met het Vlaams Blok persé een coalitie moet vormen. Parlementaire initiatieven waarbij men het Vlaams Blok betrekt, zouden om te beginnen wel mogelijk moeten zijn. Wisselmeerderheden met het Vlaams Blok over thema's als immigratie of veiligheid zouden zeker tot de mogelijkheden moeten behoren. Door het huidige cordon wordt de huidige regering gegijzeld door die extreem-linkse groene khmers, die er alleen maar op uit is onze Westerse maatschappij compleet te ondermijnen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gesteld dus dat u en ik vermoed ook de partijtop van het blok erin slaagd om elke niet europese vreemdeling te verwijderen uit vlaanderen. Welke positie heb ik dan in deze samenleving? Heb ik dan gelijke rechten? Zou u mij eventueel terugsturen en zoja naar waar?? |
|
![]() |
![]() |