![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik gok dat DVL zijn ruwe stijl nog wel gepolijst zal worden door de VB'ers rondom hem, zoals Van Grieken, Pas, Van Rooy e.d. Bij FDW is het daarvoor al veel te laat. ![]() Laatst gewijzigd door vanderzapig : 7 juni 2019 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het draaide later anders uit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uiteraard bleef die oproep tot geweld ongestraft. Moest FDW gezegd hebben dat we op allochtonen moeten kloppen zou het niet ongestraft gebleven zijn. Laatst gewijzigd door daiwa : 7 juni 2019 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 7 juni 2019 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De universiteit is daarmee naar buiten gekomen, om te stellen dat dat NIET is gebeurd en er DUS geen deontologische problemen waren met die assistent. Maar ik denk niet dat er iemand daarover geklaagd heeft. Het enige waarover iets gezegd was, denk ik, was het feit dat hij over namen van studenten beschikte die bij S&V lid zouden zijn of sympathisant en die naar buiten heeft gebracht. Hier zou hij eventueel misbruik van zijn positie gemaakt kunnen hebben. Het enige wat daarover van de unief kwam is dat hij VERKLAARD heeft van dat niet te hebben gedaan, en verder is daar niet over gecommuniceert. Veel meer over die punten, waar geen kat last van had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maw, doodsbedreigingen geven enkel maar een objectief nadeel als ze niet gemeend zijn maar wel geloofd worden. Maw, de eigenschap van elke leugen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou denken dat gelijk welke aanleiding mij dan over de drempel gaat halen. Die doodsbedreiging is dan gewoon nuttige informatie, door een derde gegeven, om te meten hoever er een werkelijke kans is dat men vermoord zal worden. Ook zonder die informatie zit men dan dicht bij de grens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terugslaan, zoals in: zelfverdediging.
Wil je dat strafbaar maken? Nuja, in belgie is alles mogelijk, de slachtoffers straffen wegens zelfverdediging. Waarom niet, dat kan er nog bij.
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat juist een van de potentiele voordelen van een doodsbedreiging. Het zou de bedreigde het recht moeten geven om de bedreiger zonder verder pardon af te maken. Omdat het zelfverdediging is, en aangezien zijn LEVEN bedreigd werd, mag hij dus zelf ook doden uit zelfverdediging (proportionele respons).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
S&V en DVL lijken me toch wel prominenten te zijn in dit verhaal die anderen op zeer slechte ideeën kunnen brengen en SVS kan je toch een politieke tegenstander noemen Of zie ik dat verkeerd ? Citaat:
Zijn die dan recentelijk met de dood bedreigd door prominenten ? Op een gekke vrouw, na tijdens een betoging na is er me niet veel over bekend Laatst gewijzigd door praha : 7 juni 2019 om 15:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen : Doodsbedreigingen geven enkel maar een objectief nadeel als ze geloofd worden ...wat nu net hetgene is wat een doodsbedreiging inhoudt Of het misschien al dan niet gemeend zou zijn door diegene die ze uit maakt dan niet uit... ge weet dat toch niet tot het zover is En als het zover is dan eindigt ze en hebt ge er geen last meer van ![]() Juist ja ook een eigenschap van elke leugen ...en ook hier zijn bepaalde gradaties er flink over en worden beteugeld Maar jij deelt die mening niet hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie het al voor me : tot op 2 mm genaderd, gewapend met een pistool en met oortjes waaruit repetitief een boodschap tot het neerschieten van die persoon klinkt ![]() Laatst gewijzigd door praha : 7 juni 2019 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dries Van Langenhove: bijna 40.000 voorkeurstemmen !
Dat kan tellen voor een beginneling ! 1 mm of 2 mm: belachelijk . |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat een evenwicht door geweld veel beter is. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 juni 2019 om 15:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet twijfelen: zelf eerst schieten. Zelfverdediging, he. Je gaat vrijuit en een vijand minder.
Laatst gewijzigd door patrickve : 7 juni 2019 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |