![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
|
![]() Denk je nu echt dat datgene ik schreef bedoeld was voor zielige commentatoren zoals jij? Er zijn nog andere mensen op de wereld buiten jijzelf hoor. En mocht je er last van hebben dat ik dit pseudoniem gebruik dan is dat geen voordeel voor jou. Je moet eindelijk eens beseffen dat er op de wereld meer rondloopt dan overlopers en zelfs zelfstandigen die hun naam niet kunnen schrijven. Dat moet een "werkmensch" gewoonlijk wel kunnen. Anders kunnen zulkdanige bazen hem meestal niet gebruiken. En er zijn er zoveel die met deze problematiek kampen en voor de meest eenvoudige zaken naar fiscalisten lopen. Bron? Mijn werk! Ik hoop dat jij een betere bron hebt? Maar ik denk dat jij deze zelfs niet zult begrijpen want daar moet je de nodige dosis verstand voor hebben. En vooral geen domme opmerkingen maken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Me dunkt dat De Wever nét zo veel eisen mag stellen als pakweg Almaci, Bouchez, Coens, Hedebouw, Lutgen, Magnette, Maingain, Mertens, Nollet, Rousseau, Rutten, Van Grieken, ...
Voor hem geldt echter net hetzelfde als voor al die anderen: NIEMAND kan ertoe worden verplicht op die eisen in te gaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse kiezers gaan dan plots op miraculeuze wijze zo goed als met z'n allen van gedacht veranderen, en voor die partijen stemmen die uw blokkerende federale bevolken ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 15 december 2019 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit is wat men 'een schot in de roos' pleegt te noemen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat De Wever geen dommekloot is en op een beter moment wacht.
VOOR deze peiling durfde al niemand nieuwe verkiezingen aan omdat ze vermoedden dat ze electorale kletsen gingen krijgen. Nu weten ze het zeker. Je ziet van hier dat ze de Vlaams-nationalisten in die omstandigheden nieuwe verkiezingen én een glansrijke overwinning zullen gunnen. De Wever doet zich de moeite niet om iets te eisen waarvan hij van tevoren weet dat het verloren moeite is. Straf dat een intelligente kop zoals jij dat niet door had.
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Wever heeft niks te eisen. Als er geëist wordt zal het volk dat moeten doen. En hij is vergeten dat het volk niet uitsluitend bestaat uit zijn vriendjes. Er zijn er nog een heleboel die moeten leven van hun werk en dat vergeet hij te graag. Momenteel zijn er nog een hoop op de sukkel want ze weten nog niet waar ze beter en rechtvaardiger voor iedereen kunnen vinden. Misschien komt dat ooit en misschien nooit. Maar als het niet komt dan zal het niet de schuld van De Wever zijn maar van het volk zelf. En om U daar druk over te maken en zenuwachtig te worden helpt niks aan de situatie. En bovendien; ik vermoed dat het nog zal verslechteren. Iedereen is eisende partij. Zelfs dezen die er nooit iets voor deden om hun eisen te verantwoorden. Hun hele leven geen levensminimum verdienen en nu zoveel willen als dezen die werkten. Schitterend! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn alletwee mossels.
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Magnette met De Wever, en daar had hij over moeten zwijgen volgens de onderhandelaars. Discretie, loyauteit en vertrouwen zijn nodig om een regering te kunnen vormen.
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Magnette praatte met De Wever in het bijzijn van de twee formateurs. Dat lijkt me logisch want daar dienen formateurs voor. Wat daar besproken wordt moet echter geheim blijven, maar Magnette stookt liever vuurtje in de media.
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kinderachtige gedoe is blijkbaar voorbij, N-VA en PS zijn nu met de informateurs ten gronde aan het werken aan een nieuwe formatienota.
Go go, Paars-Geel ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191215_04768597 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heeft niets met intelligentie te maken, enkel boerenverstand, maar dat is samen met de boeren aan het uitsterven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Newsmonkey heeft doorgaans goede banden met de NVA kwa bronnen, dus er kan wat waar van zijn... |
|
![]() |
![]() |