![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk vliegt hij voor een tijd in de erbarmelijkste gevangenis van heel Belgie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het rusthuis Mater Amabilis in Wervik heeft personeel nodig om er alle virussen de strijd aan te zeggen. Een jaartje werkstraf daar is geen vakantie in Benidorm.
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ben jij al naar die gratis lessen geweest ? hetgeen hij verklaart op tv is geen les hé. Laatst gewijzigd door Boduo : 11 april 2020 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In januari kwam ik niet op TV. In februari wist ik wel ongeveer al wat er van aan was (namelijk niks ergs). Mijn hoop was toen dat onze politici niks zouden doen. Toen Italie in lockdown ging, zegde ik nog aan mijn collega's dat Macron tenminste zo geen oen was die zo een domme dingen deed. Maar een week later was het prijs. En nadien volgenden alle anderen. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 april 2020 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, waarom zegde ik dat toen ? 1) omdat deze ziekte, hoewel wat nijdig, niet echt een ramp op zich is. Een heel grote meerderheid zal dit zonder veel problemen overleven, en slechts een piepkleine minderheid (die kleiner en kleiner schijnt te worden naarmate we er meer van weten) gaat hier dood aan. 2) de karakteristieken en de toestand is in elk geval zo dat dit niet tegen te houden valt, dus vroeg of laat gaat toch iedereen ziek worden 3) de economische, sociale en democratische kost van wat men aan het doen is, zo GIGANTISCH ENORM IS (men heeft het nog niet door he....) dat dit in geen vergelijk staat met het klein beetje doden dat men op twijfelachtige manier MISSCHIEN zou vermijden is het veel beter om niks te doen. De gegevens lijken mij hoe langer hoe meer gelijk te geven: zelfs, tegen mijn verwachtingen in, *werkt die lockdown niet eens goed*, en zoals ik had aangekondigd, en hoe langer hoe meer bevestigd is, IS ER GEEN ENKELE MANIER om uit die bijzonder nefaste lockdown te geraken zonder ongeveer alles waarvoor men het gedaan zou hebben, omzeep te helpen. Maw, men doet iets dat men nog nooit gedaan heeft, en dat een monsterachtige schade gaat toebrengen aan de essentie van onze samenleving, om geen enkel resultaat te bereiken, en zelfs niet te weten welk resultaat men zou moeten bereiken op geen enkel moment. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 april 2020 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister-President
|
![]() Wat een gratuite vergelijking. Ik volg de analyse van Patrick VE al een tijdje. Van de voorstanders van die lock down zie ik gewoon geen enkele wetenschappelijke onderbouw, geen tijdsplan, geen exit strategie, niks ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik stel voor om de bevolking zich er dan over te laten uitspreken. Binnen een paar weken, als het bij de meerderheid doordringt hoe groot de aangerichte economische schade is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat ge bang was dat er niks meer ging overblijven, dat alles ineen ging storten, achteraf meemuilen dat men dit of dat gedaan moest hebben is als mega-hamsteraar uiterst hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 11 april 2020 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch wens je dat anderen gewoon aan het werk waren gebleven ? Toch vind je die lockout maar zinloos, maar zelf naar een warenhuis gaan, neen toch maar liever niet. Dat is hypocriet, niet pragmatisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister-President
|
![]() Ik ben vooral bang van de domme regeltjes in warenhuizen. En ik werk nog steeds, in de productie van beademingstoestellen nb...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mis.
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe had dat de situatie erger gemaakt voor de meerderheid?
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat jouw heel persoonlijke mening: de allerindividueelste expressie van de...
|
![]() |
![]() |