![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politicus VS: 'Ouderen bereid te sterven voor de economie' Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De stad der blinden" door Saramago, Portugees nobelprijswinnaar. Film: "Blindness" van regisseur F. Meirelles. Staat dat de Italianen te wachten ??? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu ze hen meer en meer isoleren, minder gemeenschappelijke activiteiten is het helemaal hopeloos geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het boek nog niet gelezen maar ik denk dat het best interessant is om dat even ter hand te nemen en eens rustig door ter lezen. (zal wel ergens in mijn vader zijn bib staan denk ik)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In landen als Korea is de sterftecijfer van corona het hoogste bij mensen ouder dan 80 jaar... maar nog altijd maar 15 procent van die leeftijdsgenoten. Kortom levens worden weldegelijk gered — mits opame en behandeling. Bedden opzettelijk vrij houden is gewoon eugenisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Onze helden...
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onverantwoordelijk gebral zoiets. Overtreft zelfs Trump zijn nonsens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze gaan niet kijken of het vanzelf beter wordt, nee ze gaan kijken of de behandeling nog zin heeft. Enerzijds om de zieke niet in een steriel ziekenhuis te laten sterven zonder een vertrouwd gezicht in de nabijheid en anderzijds om ziekenhuispersoneel en ziekenhuisbedden te sparen. Dit wordt gedaan in overleg met de familie. In een WZC mag er zelfs één familielid waken / aanwezig zijn/ op bezoek komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eugenisme ? Zijt ge ermee aan het zwansen of zo Over welke moord hebt ge het precies ? En welke rassenverbetering houdt dat precies in dat oudjes die gaan sterven ook sterven ? Het wilt er echt maar niet in hé Het gaat over gevallen waar men niks meer voor kan doen in het ziekenhuis. Ze zijn medisch compleet afgeschreven om daar nog iets mee te doen op ic Dat heeft niks te maken met te weinig plek of voorzienigheid plaats vrij te houden. Dat heeft zelfs niks te maken met heel dien corono-hetze an sich... dat is altijd al zo geweest maar... Gij stelt dus net als dien poster voor ze een plek op ic te geven gewoon als plek om te sterven ? Liggen die ic bedden misschien beter dan die van het rusthuis ? Neen het is net moorddadig om opzettelijk ic-bedden te bezetten en resources compleet onnodig te gaan opgebruiken voor ten-dode-opgeschreven patiënten ten koste van anderen goe zot bezig Ge kunt ook de lijkenhuisjes leeghalen en allemaal naar ic brengen hé Even veel kans om die erdoor te halen Laatst gewijzigd door praha : 25 maart 2020 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij het nu nog niet begrepen heeft, zou ik hem maar een spuitje geven. (Bij wijze van spreken, he).
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Ene van 87 jaar die palliatief is moet ge nu niet op een IC bed leggen nee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of deze doorzopen Korsakovdemente 72 jarige met een ijzeren constitutie, die nu eens prijs heeft met Covid-19, mag die naar de IC?
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er een goede kans op genezing is zal men momenteel wel behandelen. Als we in de situatie van Italie of Spanje (tekort ic bedden) komen is het een andere zaak: dan wordt het triage. Jammer maar helaas, dus best zoiets vermijden.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 25 maart 2020 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk: binnen & buiten. Zodoende is alleman content.