![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() We hebben allemaal een heel grote groepsknuffel nodig.
![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 25 augustus 2020 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=m1pnVFyaFX4
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Alle witte mensen zijn racistisch”
Is daar ook maar iets van waar, kan er iemand de waarheid van die bewering met de nodige bewijzen staven? Mag ik daar aan twijfelen want ik denk dat het als je ziet wat er op huidig ogenblik allemaal aan de gang is wereldwijd dat het zeker niet de 'witte mensen' zijn die racistische trekjes hebben. De donkergekleurde bevolking is het naar zijn hand aan het proberen te zetten en dat merk je overal bij reclame boodschappen, films, muziek, verschillende TV-series, andere ... Als de 'witte mensen' echt racistisch ingesteld zouden geweest zijn dan had je géén donkergekleurde in de EU zien rondlopen of men had ze toch niet blijven bepamperen zoals dat nu het geval is. (asielzoekers/bootvluchtelingen: ik noem dat legers een paard van Troje actie) Dus ik denk dat de regel: “Alle witte mensen zijn racistisch” serieus ver gezocht is en zeker niet waar. De weg naar de hel was die niet geplaveid met goede voornemens?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 september 2020 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Alle Witte mensen zijn Racisten" Er zijn immers verschillende vormen van racisme. Racisme is immers een discriminerende houding aannemen tegenover een bepaalde bevolkingsgroep. Racisme is onderscheid in behandeling tegen bepaalde bevolkingsgroepen toepassen. Stellen dat iemand met finaniciele problemen naar de voedselbank mag en de rest niet is een vorm van racisme. Stellen dat de verloning voor arbeid bij een bediende anders gebeurd en bepaald word dan bij een arbeider is een vorm van racisme. Stellen dat een invalide voorbehouden parkeerplaatsen heeft, is een vorm van racisme. Stellen dat iemand een uitkering aan pensioen krijgt dat geplafoneerd is, is een vorm van racisme. Ja, zelfs stellen dat iemand die op pensioen is geen arbeidsinvaliditeit maar een integratievergoeding krijgt, is een vorm van racisme. En deze lijst is enorm lang Het zijn allemaal algemeen aanvaarde en wettelijk bepaalde discriminaties tegenover bevolkingsgroep op basis van inkomsten, lichamelijke gesteldheid, leeftijd, job, opleiding, enz... De juiste bepaling is zelfs " Alle mensen zijn racisten" En daar de verzameling Alle Witte mensen een deelverzameling is van Alle mensen, klopt de stelling dus wel. Laatst gewijzigd door Jantje : 8 september 2020 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste zwarten hebben geen probleem met amadee in de kampioenen of met zwarte piet. Ik denk eigenlijk dat we heel de woke hysterie kunnen terugbrengen tot het bestuur van twitter. Ik denk dat het nest van de pc cultuur zich daar bevindt. Pas als we dat plat branden en de leidinggevenden ophangen gaan we terug normaal kunnen doen vrees ik Citaat:
Racisme is mensen anders behandelen op basis van hun ras. Racisme is ook discriminatie, maar discriminatie is niet perse racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie er niet hoog genoeg scoort op de woke schaal wordt simpelweg gecanceld. (buitengesmeten)
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Racisme is gewoon het discrimineren en stigmatiseren van een bevolkingsgroep die anders is dan deze waar jij toe behoord. Zo is de uitspraak van een donker harige " Dom blondje" tegen een licht harige een vorm van racisme. Ook de uitspraak, " Rosse katter" tegen een roodharige is een vorm van racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En de uitspraken van sommigen die, zonder (gefundeerde) duiding, bepaalde groep mensen fascisten noemt dus ook...
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 8 september 2020 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twitter en alle andere sociale media hebben daar op zich niets mee te maken. Dat zijn slechts communicatie middelen, net zoals een telefoon of een brief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de kiezers van het VB mestkevers noemen is een vorm van racisme. En het Cordon is zelfs één van de ernstigste vormen van racisme. Het is namelijk het uitsluiten van een bevolkingsgroep op basis van levens, politieke en maatschappelijke overtuiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Al wat jij hier opnoemt is discriminatie, geen racisme. Zo moeilijk is het bij racisme nochtans niet, de betekenis zit in het woord zelf. Citaat:
Twitter is het equivalent van een bende dorpsgekken die in een café door elkaar roepen. Maar dan gemodereerd en gecensureerd door een woke cafébaas die de verkeerde meningen buiten gooit. En als journalisten dan binnen komen luisteren, dan horen ze niet de gematigden die op hun gemak iets drinken. Dan horen ze enkel die specifiek toegelaten dorpsgekken roepen, en dan concluderen ze dat dat de mening is van de bevolking. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mogelijkheid om alle wetten in land(en) te overtreden om zich daarna nog in de slachtofferrol te hullen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 september 2020 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ik dan een gelukkig mens? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
En Hollywood maakt zich op als multigekke propagandamachine, voor zover ze nog niet op kruissnelheid zaten: Oscars Announce New Inclusion Requirements for Best Picture Eligibility “The diversity and inclusion initiative has been a heavy focus for the Oscars the past few years, shown by the expansive membership initiative. As part of the Academy Aperture 2025 initiative, the Academy of Motion Picture Arts and Sciences announced Tuesday new representation and inclusion standards in order to be eligible in the best picture category.” En als de kleurrijke verwachtingen blijken te falen, dan verdubbelen ze toch gewoon de vooropgestelde aantallen...: "For a number of years, the Academy has struggled to nominate films that are diverse in its cast, directors, and technical craftspeople. In 2016, after they failed to nominate any person of color among their 20 acting nominees, Cheryl Boone Isaacs, who was Academy President at the time, took historic action by committing to doubling the number of women and diverse members by 2020, which they have achieved." https://variety.com/2020/film/news/o...ty-1234762727/ Bende fascisten.
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
MEMORANDUM FOR THE HEADS OF EXECUTIVE DEPARTMENTS AND AGENCIES SUBJECT: Training in the Federal Government “It has come to the President's attention that Executive Branch agencies have spent millions of taxpayer dollars to date "training" government workers to believe divisive, antiAmerican propaganda.” "The President has directed me to ensure that Federal agencies cease and desist from using taxpayer dollars to fund these divisive, un-American propaganda training sessions. Accordingly, to that end, the Office of Management and Budget will shortly issue more detailed guidance on implementing the President's directive. In the meantime, all agencies are directed to begin to identify all contracts or other agency spending related to any training on "critical race theory/9 "white privilege," or any other training or propaganda effort that teaches or suggests either (1)that the United States is an inherently racist or evil country or (2) that any race or ethnicity is inherently racist or evil. In addition, all agencies should begin to identify all available avenues within the law to cancel any such contracts and/or to divert Federal dollars away from these unAmerican propaganda training sessions.” https://www.whitehouse.gov/wp-conten...09/M-20-34.pdf Gedaan met gesponsorde leugens, laster en haat te verkopen tegen witmans. Good job, Donald! ![]()
![]() |