Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2004, 22:43   #161
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door V.V.P
Nog zo'n burgelijk-rechtse klojo die meent dat enige vorm van radikalisme niet gewenst is. "Wij" gaan zeker niet op een ander zeiken omdat "u" dat wil.
Begin het stilaan beu te worden dat de liberalen bourgeois-ventjes hier de Nieuw-rechtsen en sociaal-rechts de les komen spellen. Doe ons en andere nationalisten een plezier richt een eigen partijtje op of vervoeg het liberaal Appel van de associale bourgeois-klootzak Beysen en ga daar jullie Pro-joods liberaal-kapitalistisch hippie-gelul verkopen.
Had ik "u" ergens in vermeld misschien?? Ben jij Mitgard of Djeeuw?? Of ben je even opgetrommeld door Mitgard en de rest van uw meute? Effe snel de hele radikale klan erbij halen om te reageren...

Ik had ooit, als één van de weinige "outsiders", begrip voor de inhoudelijke postings van Guderian, en ik kwam daar ook voor uit. Hij kon jullie gedachtengoed tenminste goed overbrengen. Met "jullie" (Mitgard en Djeeuw's) stijl ga je in elk geval niet veel begrip, laat staan aanhangers bijwinnen voor uw radikaal gedachtengoed. Mij interesseert het in elk geval geen zak meer.
Oud 6 december 2004, 23:07   #162
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Als het forum ooit een prijs uitreikt voor de beste "uit-de-nek-luller" dan ben jij (AKA liesl AKA bruut geweld) NU al het best geplaatst om de eerste prijs weg te kapen
En Nadine, noteer ook hier even de wijziging van de identiteit van dezelfde poster...

Oorspronkelijk bericht door FrontNational
Nog zo'n burgelijk-rechtse klojo die meent dat enige vorm van radikalisme niet gewenst is. "Wij" gaan zeker niet op een ander zeiken omdat "u" dat wil.
Begin het stilaan beu te worden dat de liberalen bourgeois-ventjes hier de Nieuw-rechtsen en sociaal-rechts de les komen spellen. Doe ons en andere nationalisten een plezier richt een eigen partijtje op of vervoeg het liberaal Appel van de associale bourgeois-klootzak Beysen en ga daar jullie Pro-joods liberaal-kapitalistisch hippie-gelul verkopen.

Oorspronkelijk bericht door V.V.P

Oud 6 december 2004, 23:13   #163
R. Heydrich
Banneling

R. Heydrich's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
En Nadine, noteer ook hier even de wijziging van de identiteit van dezelfde poster...

Oorspronkelijk bericht door FrontNational

Oorspronkelijk bericht door V.V.P

Ik heb inderdaad mijn nickname gewijzigd ja. Problemen méé????
R. Heydrich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 23:14   #164
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
waarom heb je die gewijzigd, als ik vragen mag?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 23:16   #165
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Komt "jullie" geloofwaardigheid wel ten goede hé???
Oud 6 december 2004, 23:55   #166
Ambiorix

Standaard

Ik kan dat begrijpen. Ik heb vroeger mijn nickname ook veranderd (VVB->Zwart&Geel). Omdat het niet passend is berichten te plaatsen onder de naam van een organisatie met mensen die misschien anders over bepaalde onderwerpen denken. In VVP's geval kan dat geen kwaad aangezien die organisatie al lang ter ziele gegaan is.

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 6 december 2004 om 23:56.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2004, 07:00   #167
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Het gaat om de clue dat blanke vrouwen zeker niet als minderwaardig beschouwd mogen worden om op die laaghartige manier het andere te verdedigen. Al bij al heb ik bij u niet de indruk dat u een peroson bent die zich daaraan bezondigt.

Nogmaals (jegens iedereen nu), overal zijn vrouwen wel even mooi omdat schoonheid relatief is en zich niet beperkt tot schamele missverkiezingen. Als mannen allemaal op dat beperkt aandeel van vrouwen moesten vallen dan zouden we beter af impotent geweest zijn (want we zouden een triestig leven leiden )
Dat zeg ik ook niet en daar bezondig ik me ook niet aan, maar, zeker op het vlak van vrouwen, speelt ras geen enkele rol.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2004, 13:43   #168
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

vele marokaanse vrouwen zouden beter ipv een hoofdoek een burka dragen zo lelijk jongens toch!!
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2004, 13:53   #169
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Voorbeelden!

[font=Arial]Miss Russia Oxana Fedorova, left[/font]

en de ideologische oreintatie zit meestal ook wel goed, de pravda van tegenwoordig gaat erop vooruit...

Olympic athletes compete in eroticism (9)

Read about this at Pravda.Ru Yulia Chepalova (Russia), ski © Komsomolskaya Pravda

en wat betreft de sexuele appetijt van de Russen:
Cat rapes woman after performing oral sex on her

Two women attempted to experience sexual pleasure from an intimate contact with a cat. The weird endeavor ended rather sad for one of the women: she was hospitalized with severe genital injuries.

Doctors arrived to hospitalize a woman, who had suffered from unexpected bleeding, as they were told on the phone. They saw a woman lying on the sofa. The woman was wearing only a jumper. Streaks of blood could be seen on her legs. The woman's friend was speechless to explain what happened.

The woman was taken to the gynecological department of the local hospital, where doctors determined the unusual character of the genital injuries. Stitching the wounds, they supposed that a sex maniac had attacked the woman and injured her in the crotch. The truth, however, surpassed all expectations. When the woman recovered, she confessed that she had been injured during her love act with a cat.

The woman's name was Svetlana. Her husband, an entrepreneur, was constantly away on business trips. That day he was out of town too. Svetlana was bored and she decided to visit her friend, Vera. The two women had some wine and started talking about intimate matters.

Vera was the first, who suggested trying something totally unusual: "Do you wanna try the real thing?" asked she. When Vera clarified, what the real thing was about, Svetlana was terrified. However, the idea seemed to be attractive to her after the women talked about it and had some more wine. "Life is too short, one has to try everything!" Svetlana decided.

Vera brought in a cat. The cat named as Timka was living in the house for quite a long time. Vera took her clothes off, put the light out and played an adult movie on the video recorder. She lied down, took a bottle of valerian and poured some on her most intimate body part. When the cat smelled valerian, he started licking it away, putting Vera in the state of ecstasy.

"Now it is your turn, you try," Vera told Svetlana when she was done. "You know, my friend, there is nothing better than the cat's little tongue," said she.

When the cat started licking valerian off from Svetlana, something happened to the animal. Timka probably took too much of the medication: he started licking the liquid away but all of a sudden he seized the genitals of the poor woman with his claws and teeth. Svetlana screamed and tried to push the fierce pet lover away from her, but the cat wouldn't let go. Vera hurried to help her friend: she emptied a bucket of water on the cat and threw the animal out of the house. When she saw that Svetlana was bleeding, she called an ambulance.

When Svetlana returned home from the hospital, she had to tell the story to her husband, Boris. The man could not take the fact that his wife preferred having oral sex with a cat: Boris kicked Svetlana out of the house and the abandoned woman had to stay with her mother. The offended man is not going to forgive his wife: the couple is currently divorcing.

It is noteworthy that lonely women often use their pets (cats or dogs, regardless of sex) to satisfy their sexual needs. Such pet adventures often lead to lamentable consequences - not for pets, but for orgasm-craving women, as a rule. An overdose of valerian can make the loveliest cat become a fierce and aggressive animal.

Laatst gewijzigd door tomm : 7 december 2004 om 14:06.
Oud 7 december 2004, 13:57   #170
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
vele marokaanse vrouwen zouden beter ipv een hoofdoek een burka dragen zo lelijk jongens toch!!
onzin natuurlijk...ooit al eens in Antwerpen of Brussel rondgelopen op de Meir of de Niewstraat?
Oud 7 december 2004, 14:01   #171
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

ben je een grapjas ofzo in woon in Antwerpen
Oud 7 december 2004, 14:02   #172
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

geef toe dat er soms al eens een mooie tussenzit maar dit is zeldzaam ... trouwens kan je de mooie met hoofdoek aanduiden
Oud 7 december 2004, 14:02   #173
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
onzin natuurlijk...ooit al eens in Antwerpen of Brussel rondgelopen op de Meir of de Niewstraat?
Ik moet onze vriend Tomm gelijk geven. Uiterlijk is er niets mis met die vrouwen, het is eerder de manier van denken dat wel eens op momenten verschilt. Al bij al zou ik die burka zeker niet promoveren; het is en blijft een verwerpelijk ding en in mijn ogen een middel van onderdrukking (ik heb niets gezegd over de hoofddoek) en anderzijds een teken van fanatieke aanhang (want meestal kiest die vrouw er nog zelf voor). En ik geil niet bepaald op zo'n vrouwen, ik kan toch niet ontkennen dat er fysiek aantrekkelijke mensen bij zijn.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 7 december 2004 om 14:03.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2004, 14:17   #174
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

ik schat op een 10 a 20 % dat zonder hoofddoek loopt te Antwerpen van hen kan je enkel oordelen of je ze mooi vind of niet die andere groep kan je moeilijk oordelen aangezien een deel van de vrouw is bedekt ! Trouwens de mannen die de vlaamse vrouwen maar niets vinden nog dit: niets houdt jullie tegen om dit saaie land met lelijke vrouwen te verlaten en te emigreren naar een ander land
Oud 7 december 2004, 15:12   #175
ingenious

Standaard

Citaat:
ik schat op een 10 a 20 % dat zonder hoofddoek loopt te Antwerpen van hen kan je enkel oordelen of je ze mooi vind of niet die andere groep kan je moeilijk oordelen aangezien een deel van de vrouw is bedekt ! Trouwens de mannen die de vlaamse vrouwen maar niets vinden nog dit: niets houdt jullie tegen om dit saaie land met lelijke vrouwen te verlaten en te emigreren naar een ander land
ik vrees dat er iets mis is met jouw inschattingsvermogen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2004, 15:18   #176
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

I see a cameltoe.

Oud 8 december 2004, 09:19   #177
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik vrees dat er iets mis is met jouw inschattingsvermogen.
ik denk het niet
Oud 11 december 2004, 15:19   #178
Joriske
Gouverneur

Joriske's schermafbeelding

Standaard

Alstublieft zeg, een schone vrouw is een schone vrouw of ze nu blank, zwart of geel is.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT."
Joriske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2004, 19:47   #179
Suetonius
Partijlid

Suetonius's schermafbeelding

Standaard

Moraal van het verhaal: 'het is het uiterlijk dat telt!'
Oud 12 december 2004, 14:59   #180
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Straks krijgen we hier ruzie over de vrouwen.
Wie gaat dan het luidst lachen om ons mannetjes denk je?
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be