Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2020, 20:15   #161
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik weet natuurlijk niet hoe oud u bent, maar ik moest een rijbewijs halen om te mogen rijden met een wagen. De vergelijking gaat dus niet op. Integendeel, u bewijst net mijn punt.

En ik moet me ook houden aan allerlei verkeersregels.

De eerste beste idioot kan een hond kopen. Er is geen enkele garantie dat zo'n persoon ook in staat is om die hond op te voeden.
Ik zou al de roekeloze chauffeurs (met rijbewijs) niet te eten willen geven.
Een hond steeds aan de leiband hoeft inderdaad niet opgevoed te worden ,m.a.w. U bewijst net mijn punt het loslopen hoort bij de opvoeding.
Het verbod op loslopen kan dan beter vervangen worden door een verbod op het houden van een hond.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2020, 20:39   #162
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Zever, want die honden had je al voor dat voorval en je laat ze al lang vrij los lopen. Krapuleus gedrag dus.
Die honden moeten in de publieke ruimte aan de leiband punt uit.
Als dat kleine lieve hondje aan de leiband was geweest, dan was er ook niets gebeurd. Als ik door een kleine hond wordt aangevallen ik maak het af door het tegen een muur te slaan, ik draag namelijk geen mes bij me.
Een hond die bijt, dat is binair denken, dat beest moet dood.
En het staat natuurlijk als een paal boven water dat ik niet naar een hond toe ga met de intentie om die hond te doden. Ik ga namelijk sowieso niet zomaar naar een hond.
Akita’s zijn na de film Hachiko enorm populair. Ze zien er zo cute en aaibaar uit. Als ik mensen vertel dat het honden zijn die ingezet werden om vee te beschermen tegen beren en wolven, zijn vele,mensen verrast. Maar vragen mij bvb meer in het stadspark te komen wandelen met deze dieren, want ze voelen zich veiliger in hun nabijheid.

Uw extreem krapuleuze uitlatingen, of moet ik ze braaksels noemen over tegen een muur slaan, moogt u eens komen proberen met mijn honden. Ik ben er van overtuigd dat alle omstaanders hun luid gaan aanmoedigen als ze u verscheuren. De mensen willen veiligheid en zijn op de hand van diegenen die links antifa krapuul dat honden doden normaal vindt, een flink lesje kan leren.

U zou met uw onzin lelijk verliezen als ik kom opdagenmet mijn twee Hachiko’s. En mocht u even onpopulaire kots verkopen als op dit forum, velen zouden applaudiseren voor mijn honden als ze u een lesje leren. Hoenu dat lesje zou overleven, mocht dat al het geval zijn, zou echt niemand kunnen schelen.

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 23 november 2020 om 20:40.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2020, 20:50   #163
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
De hondeneigenaar zal dus binnenkort wel de schuld krijgen.
De hondeneigenaar zou objectief gezien minstens een boete moeten krijgen voor het niet aan de leiband houden van zijn hond, wat een flagrante overtreding is van het gemeentelijk reglement.

Dat is ook de enige reden waarom dit ongelukkig event heeft kunnen plaatsvinden. Schijnheilig en hypocriet als de mensen zijn, wordt hier wel fijntjes aan voorbijgegaan.
Oud 23 november 2020, 20:51   #164
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Het is omdat er kompleet gestoorde zotten met een mes gaan joggen en honden doodsteken of koppen gaan afsnijden dat ik mij verdedig met twee honden die gekweekt zijn om beren te kunnen doden.
Volledig legale zelfverdediging tegen de ongeloofelijke uitwassen van onze maatschappij zoals joggende zotten met een mes die niet twijfelen andermans eigendom te doden.
Straf verhaal voor aan den toog !

Je hebt 2 berendoders gekocht, omdat je op voorhand 'wist' dat je ooit nog het pad zou kruisen van een joggende zot met een messen complex ?

Zou je dat scenario niet best aan Jan Verheyen opsturen, die gaat daar nog een lekkere Vlaamse horror-movie van kunnen maken. Kassa-kassa !

Tenslotte is de originele versie van The Doberman Gang al van 1972...

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2020, 20:56   #165
De Rode Willem

Standaard

Geen dobbermannen. Echt wel zeer sympatieke diertjes.

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 23 november 2020 om 20:58.
Oud 23 november 2020, 20:57   #166
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Akita’s zijn na de film Hachiko enorm populair. Ze zien er zo cute en aaibaar uit. Als ik mensen vertel dat het honden zijn die ingezet werden om vee te beschermen tegen beren en wolven, zijn vele,mensen verrast. Maar vragen mij bvb meer in het stadspark te komen wandelen met deze dieren, want ze voelen zich veiliger in hun nabijheid.

Uw extreem krapuleuze uitlatingen, of moet ik ze braaksels noemen over tegen een muur slaan, moogt u eens komen proberen met mijn honden. Ik ben er van overtuigd dat alle omstaanders hun luid gaan aanmoedigen als ze u verscheuren. De mensen willen veiligheid en zijn op de hand van diegenen die links antifa krapuul dat honden doden normaal vindt, een flink lesje kan leren.

U zou met uw onzin lelijk verliezen als ik kom opdagenmet mijn twee Hachiko’s. En mocht u even onpopulaire kots verkopen als op dit forum, velen zouden applaudiseren voor mijn honden als ze u een lesje leren. Hoenu dat lesje zou overleven, mocht dat al het geval zijn, zou echt niemand kunnen schelen.
U bewijst mijn gelijk. U leidt uw honden op om mensen te doden.
Die beesten die zo opgeleid worden moeten per direct doodgeschoten worden.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2020, 21:02   #167
De Rode Willem

Standaard

Citaat:

Man man man wat een onzin dat u weer bij elkaar balkt....
Oud 23 november 2020, 21:03   #168
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Met links extremisten, antifa suporters en groen verslaafden is idd geen land te bezeilen, zoals u in uw onzin post bewijst
Oud 23 november 2020, 21:23   #169
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Lid van groen en antifa. De hondeneigenaar zal dus binnenkort wel de schuld krijgen.
Die had natuurlijk zijn hond aan de leiband moeten houden maar de reactie van de jogger is er lichtjaren over: er was niets dat het doden van de hond verantwoordde.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2020, 21:25   #170
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met links extremisten, antifa suporters en groen verslaafden is idd geen land te bezeilen, zoals u in uw onzin post bewijst
Een soort Volkert Van der G. dus. Straks krijg ik nog gelijk met mijn grap, dat er een uitgewerkt moordcomplot op Bart De Wever op zijn laptop staat.
Oud 23 november 2020, 21:30   #171
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ergens begrijp ik u een klein beetje.
Als je een Staffordshireterriër, Pitbull, Hakita Inu, Sint Bernard, Mechelse Scheper,...op uzelf ziet komen afstromen, dan begrijp ik een beetje dat mensen schrik kunnen krijgen.

Maar van een Jack Russell hondje ter grote van een veldmuis ? Neen, dat maakt u mij niet wijs.
Die jogger is een stuk crapuul dat niet in de maatschappij thuishoort. Wie zoveel haat in zijn lijf heeft dat hij mensen gaat onthoofden of honden doodsteken kan echt niet in een overbevolkte moderne maatschappij !
Onderschat de beet van jack russells wel niet: wij hebben jaren geleden een mix jack russell-teckel geadopteerd maar die was in het begin bang van mannen. Ik heb haar eens willen tegenhouden toen ze op straat wou lopen. Ocharme mijn hand. Nu zit ze op mijn schoot terwijl ik dit bericht typ.
Oud 23 november 2020, 21:38   #172
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In uw geval zou ik mijn honden laten opleiden om uw kloten af te bijten en in te slikken.
In uw geval zou ik persoonlijke aanvallen achterwege laten.
Ik doe geen vlieg kwaad, maar als een hond mij aanvalt en ik kan hem de baas maak ik hem af. Honden die bijten moeten afgemaakt worden.
Ik ben geen dierenbeul die rondloopt om dieren te kwellen. Verre van.
Maar ik laat mij niet bijten.
Overigens ben ik al de hele tijd rode willem een spiegel aan het voorhouden. En hij trapt er aardig in. En u blijkbaar ook.
In c ben ik het volledig eens met pandareus.
Maar als een hond iemand aanvalt en bijt. Dan is er slechts één optie.
Honden horen aan de leiband, dat is nu eenmaal de wet. En dan zal niemand die dieren iets kwaad doen. Ik steek trouwens de straat over. Ik ben gebeten als kind.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 november 2020 om 21:49.
Oud 23 november 2020, 21:43   #173
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Een soort Volkert Van der G. dus. Straks krijg ik nog gelijk met mijn grap, dat er een uitgewerkt moordcomplot op Bart De Wever op zijn laptop staat.
Dit gaat nog beter worden dan de Resident Evil Doberman scene !
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2020, 21:47   #174
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In uw geval zou ik persoonlijke aanvallen achterwege laten.
Ik doe geen vlieg kwaad, maar als een hond mij aanvalt en ik kan hem de baas maak ik hem af. Honden die bijten moeten afgemaakt worden.
Ik ben geen dierenbeul die rondloopt om dieren te kwellen. Verre van.
Maar ik laat mij niet bijten.
Overigens ben ik al de hele tijd rode willem een spiegel aan het voorhouden. En hij trapt er aardig in. En u blijkbaar ook.
Laat hem doen, ik heb de indruk dat hij wat rust, weg van het forum, kan gebruiken.
Oud 23 november 2020, 21:47   #175
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In uw geval zou ik mijn stomme bek houden.
Waarschijnlijk woont ge zo in een parochie-huizen project waar madam liever geen honden heeft want ze pissen in de keuken s'nachts of leggen grote drollen op de gemillimitreerde grasmat van 5mm hoog. En ze laten haar na in de zetels en maken u met hun geblaf wakker s'morgens als ge wat teveel gezopen hebt.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2020, 21:51   #176
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Waarschijnlijk woont ge zo in een parochie-huizen project waar madam liever geen honden heeft want ze pissen in de keuken s'nachts of leggen grote drollen op de gemillimitreerde grasmat van 5mm hoog. En ze laten haar na in de zetels en maken u met hun geblaf wakker s'morgens als ge wat teveel gezopen hebt.
Zever, ieder maakt zelf uit of die een hond koopt.
En hou uw persoonlijke aanvallen voor u.
Oud 23 november 2020, 22:02   #177
De Rode Willem

Standaard

Citaat:

Geen dobbermannen. Echt wel zeer sympatieke diertjes.
Oud 23 november 2020, 22:17   #178
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Het is en blijft opvallend hoeveel spel men maakt over een hond. Het is en blijft een dier hé, vroeger kreegt er één bij de Aldi bij aankoop van twee zakken chips.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 23 november 2020 om 22:17.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2020, 22:37   #179
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Het is en blijft opvallend hoeveel spel men maakt over een hond. Het is en blijft een dier hé, vroeger kreegt er één bij de Aldi bij aankoop van twee zakken chips.
Tja, dat zijn de tijden. Steeds meer mensen ontbreken basic social skills - die types nemen dan een dier in huis als ersatzpartner, -vriend of -kind en kennen dat beest een (quasi) menselijke status toe.

Laatst gewijzigd door Zeus : 23 november 2020 om 22:38.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2020, 22:41   #180
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Die had natuurlijk zijn hond aan de leiband moeten houden maar de reactie van de jogger is er lichtjaren over: er was niets dat het doden van de hond verantwoordde.
Uiteraard, maar ik vind het gewoon heel erg vreemd dat het in deze blijkbaar niet belangrijk is om te weten op welke politieke lijst dit heerschap opgekomen is. Als er feiten gepleegd worden door NVA of VB leden dan staat dat er nochtans altijd mooi bij. Nu het iemand van groen betreft is politieke voorkeur plots niet meer belangrijk voor onze media.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be