![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Windows vind ik een ramp op dat gebied. Een registry van kust m'n gat, een eventviewer met teveel brol in, logs op alle mogelijke plaatsen...
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En tunen, wat tunen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien mijn systeemadmin wel, maar ja, die wordt daar voor betaald ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Voorbeeld: in windows 7, XP etc...waren harde resets regelmatig nodig omdat de pc zich had vast laten lopen. Scherm freeze.
Nog nooit voorgehad in Windows 10. Een verademing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, goed werken of niet... ik overweeg ook over te stappen naar Linux, maar vrees dat mijn andere programma’s van Adobe gaan flippen dan, en die zijn duur.
Veranderingen maken me wat onzeker, dus ik weet het nog niet. Steam en Adobe krijgen voorrang.
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, ik hou mij daar ook niet meer mee bezig.
Misschien de geluidjes af en een andere achtergrond en dat is't. Citaat:
Op mijn thuisbak kom ik daar ook niet aan (behalve onlangs om numlock @ boot aan te zetten, snelste manier). Op't werk draaien er duizenden en dat komt haast nooit voor. En anders is het 9 van de 10 defecte ram.
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is dit het meest stabiele systeem tot nu toe. Linux ? Om te dualbooten ? Om uiteindelijk een emulator te vinden voor windows programma's zoal heel wat apple freakies doen?. Het sop is de kool niet waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze vragen mij soms terug mee te doen op Xbox, maar zelfs dat niet meer. Dat is allemaal spyware.
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() Als christene zou ik zou eerder gaan voor TempleOS.
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 4 januari 2021 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Edit: ik krijg net een mailtje van microsoft dat het om 2 bevers en een poema gaat, geen luipaard.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 4 januari 2021 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb net nog een laptop gekocht met een cleane install van WIN10 Pro en bij eerste opstart heb ik dat gewoon allemaal afgevinkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig is het privacy hier en privacy daar. Ze roepen het om ter luidst. Maar het zijn dan ook meestal diezelfde mensen die Windows-10 gebruiken en op Facebook zitten. ![]() Citaat:
Ik heb ook een mailtje ontvangen van M$ met de vraag om je te verwittigen dat je je rechterkous binnenstebuiten aanhebt. ![]() Maar om ff serieus te zijn, met W-10 kan M$ zelfs bepalen welke soft je al dan niet mag draaien op je PC. Zo iets heb ik nog nooit meegemaakt. Als ze vandaag beslissen dat soft XXXX vanaf nu niet meer mag op je pc heb je na de volgende update prijs. Windows-10 is eens doorgelicht geweest door mensen van Forbes. Wat daar toen allemaal aan het licht gekomen is.... Let wel, nadien heeft M$ ook al wat water in hun wijn moeten doen.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 4 januari 2021 om 16:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bepaalde envoudige zaakjes kan je mss zelf doen, maar voor de meeste moet je wel kaas van deze materie gegeten hebben. Maw, zo eenvoudig is het nu ook weer niet.
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FF in de rapte nog, als voorbeeldje
Dit: https://www.computerworld.com/articl...indows-10.html Zie ik de meeste gebruikers al niet doen. Gewoon al omdat ze zelfs niet weten dat ze het kunnen aan of uitschakelen en/of begrijpen waar ze mee bezig zijn.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 4 januari 2021 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat staat allemaal af.
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij een install kan je een paar zaken instellen/aanpassen, maar dat zijn maar 'peanuts' in vergelijking met de rest.
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Update uwen distro en het is niet zeker dat uwe software nog werkt, of toch niet zonder al te veel geklooi.
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kan u dat niets schelen Verzet, maar mij wel.
Die hebben geen hol zaken met wat ik game, koop en bezoek. Daar zijn andere bevoegdheden voor en die liggen niet bij big inc. Dat we dit gaan toestaan is een gateway naar erger bewind. Ze gaan veel te ver.