![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U wijst graag met dat moraliserend vingertje over verantwoord sexen terwijl u zelfs verkrachting geen reden voor abortus vindt. Sorry, ik moet nu even kotsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je legt verder weer woorden in mijn mond en gaat emo tekeer om aan de feiten voorbij te gaan Dat de vraag zo groot is vonden vrouwen in mijn omgeving zelfs hallucinant. Geen enkele onder hen is ooit ongewenst zwanger geweest. Dus dat de vraag zo groot is, is teken dat die 50 miljoen vrouwen kennis tekort schieten. Geef ze kennis in voortplanting en het cijfer verlaagt. Je moet een probleem niet voeden en groter maken. Ik ben niet 100% tegen abortus en ik vind ook niet dat een verkrachtte vrouw een kind moet houden. Maar beter is natuurlijk dat ze een morning after pill slikt.
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem het me dan ook niet kwalijk als ik daaruit afleidde dat je abortus in die omstandigheden niet kunnen vond. In het vervolg een beetje duidelijker zijn. Maar goed abortus moet idd een laatste middel zijn. Helaas zijn er blijkbaar vrouwen die niet onmiddellijk weten dat ze zwanger zijn. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 5 januari 2021 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bracht je op de hoogte dat er vrouwen bestaan die zulk kind houden. Het is een non argument, abortus na verkrachting is bij mijn kennis nooit verboden geweest. Wie die 50 miljoen vrouwen zijn brengen we beter eens in kaart om ze beter op de hoogte te brengen over hun seksualiteit. Minder genderfluid zever bespreken en meer daadwerkelijke biologie bv? We leven in een wereld waar mannen hun maandstonden kunnen krijgen, waar kinderen levend uit elkaar gerukt worden, levend ter aarde komen en barbaars te sterven worden gelegd. Neem me niet kwalijk dat ik daar iets bij voel en een duidelijk standpunt in neem.
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus u denkt dat gender fluidity een belangrijke oorzaak is van meer abortussen? Heeft u daar een bron voor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er wordt wel meer aandacht gegeven aan zaken die niet synchroon lopen met de biologie. Het is letterlijk marginaal en abnormaal, maar krijgt massa aandacht. Als ze die tijd eens zouden steken in daadwerkelijke biologie en hoe je ongewenste zwangerschap kan voorkomen, dan zal het cijfer misschien omlaag gaan. Abortus is geen na conceptie zoals Jan Van Den Berghe reeds stelde.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 5 januari 2021 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die kinderen willen adopteren moeten vaak aan strenge voorwaarden voldoen. Terecht. Mss moeten we daar ook eens over nadenken bij biologische ouders. En ja, ik heb in mijn leven en ook beroepshalve mensen gekend die kinderloos waren en een diepe kinderwens hadden en wsl zeer gemotiveerde ouders zouden geweest zijn. Maar ook mensen die wel verscheidene kinderen hadden waarvan je afvroeg waarom die in godsnaam aan kinderen begonnen waren. Hier in Oklahoma wemelt het van de tienerzwangerschappen. In vele gevallen kun je met een spijtig precisie voorspellen hoe dat toekomstig leven er zal uitzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens moest je écht alle wetgeving laten afhangen van wat mensen écht willen, dan zouden morgen ook al snelheidsbeperkingen op de weg moeten worden afgeschaft.
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp wel waar CUFI heen wil. Net zoals er een correlatie is tussen pro life en religie is er m.i. een correlatie tussen pro choice en de theorie van de genderfluidity aanhangen. Wie biologische hocus-pocus zoals genderfluidity predikt/gelooft, is m.i. ook minder begaan met het correct onderwijzen van dingen zoals contraceptie.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat moet ik mij daar bij voorstellen? . Barakken met alcoholistische mannen en jonge ongekamde vrouwen. Blonde kinderen spelen tussen krottige woonbarakken, tenten en caravans. Slechte scholing. Rassenscheiding. Geïmproviseerde kerkjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Tenten is wat overdreven. Maar er zijn genoeg belabberde appartementsblokken en trailer parks waar drugs en alcohol het enige tijdverdrijf zijn. En straatbendes de rol overnemen van school en ouders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 6 januari 2021 om 08:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Wat stellen zij dan voor? Geen buitenhuwelijkse seks? Klinkt mooi, maar het moet realistisch blijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar de seksuele opvoeding daar rond moet wel de hele wereld aangaan. Laten we bij de gewone biologie blijven zonder de duivel een strobreed te geven.
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |