Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2021, 13:24   #161
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Het VB is nu eenmaal de meest moslim fundamentalistische partij minus de koran.
En het toevoegen van die koran maakt het dan weer goed ?

Dat is hier immers de vraag: hoe kan men nu tegelijkertijd moslimknuffelaar zijn en DUS homofoob, en het VB beschuldigen van homofoob te zijn ?

Hoe kan men nu enerzijds aannemen dat er een moslim in het parlement zit, en anderzijds stellen dat het schandalig is dat een parlementair homofoob zou zijn ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 15 maart 2021 om 13:25.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2021, 13:27   #162
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Heb je ook een bron waaruit blijkt dat "blokkers" homofoob geweld legitimeren?

Mij lijkt het net andersom. Het totale gebrek aan enige veroordeling, zelfs ERKENNING van homofoon geweld gepleegd door moslims spreekt boekdelen.
De twee maten en twee gewichten van 'de dictatuur van het politiek correct'.
Oud 15 maart 2021, 13:44   #163
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
"jeanetten dansend op een strontkar" is nu ook niet echt de praat die een beschermer van de holebi rechten kan worden toegeschreven hé Knuppel.
Wat is daar anders aan dan het compliment "mestkevers op een stronthoop", waarmee het VB en hun kiezers werden bedacht ?
Is dat dan niet van 't zelfde kaliber ?

Citaat:
En hij is zeker niet alleen met dat soort uitspraken. Wat Tom Van Grieken deze ochtend op Radio 1 heeft zitten uitkramen ("transgenderwaanzin") past in datzelfde straatje.
Er moet al ne serieuze hoek af zijn, mocht iemand nog niet doorhebben dat de doorgedreven genderpolitiek aan het waanzinnige grenst.

Citaat:
Het VB is nu eenmaal de meest moslim fundamentalistische partij minus de koran.
Ik vermoed dat je je weer grandioos verslikt in die van de pot gerukte vergelijking:

"In bepaalde delen van de wereld worden ook heden ten dage nog homoseksuelen vervolgd in naam van de islam. Anaal verkeer (meer algemeen, sodomie) blijft op veel plaatsen een serieuze misdaad, zowel tussen hetero- als homoseksuelen. Op homoseksualiteit staat de doodstraf in de volgende op islamitische leest geschoeide landen: Iran, Jemen, Mauritanië, Nigeria (in het noorden), Saoedi-Arabië, Soedan en de Verenigde Arabische Emiraten.[5] Levenslange gevangenisstraffen kunnen worden gegeven in Pakistan, Bangladesh en de Maldiven."

https://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_homoseksualiteit

Inshallah, Tavek en vergeet niet daar eens een fijn gesprekske over te hebben met je mohammedaanse collega's/buren/vrienden.
Die gaan dat zeker tof vinden.
Oud 15 maart 2021, 14:06   #164
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Dat is hier immers de vraag: hoe kan men nu tegelijkertijd moslimknuffelaar zijn en DUS homofoob, en het VB beschuldigen van homofoob te zijn ?

Hoe kan men nu enerzijds aannemen dat er een moslim in het parlement zit, en anderzijds stellen dat het schandalig is dat een parlementair homofoob zou zijn ?
Of je nu tot dat gedachtengoed komt op basis van de koran, de bijbel of oudgermaanse gebruiken, het maakt niet uit. In dat opzicht blijft het een curieus fenomeen hoe de vlaams belangers zich afzetten tegen hun geestesgenoten van de radicale islam. De vrouwen aan de haard, een lik op stukbeleid in het strafrecht met de doodstraf als hoeksteen en een consequente keuze voor heteroseksualiteit als norm.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2021, 14:10   #165
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Of je nu tot dat gedachtengoed komt op basis van de koran, de bijbel of oudgermaanse gebruiken, het maakt niet uit. In dat opzicht blijft het een curieus fenomeen hoe de vlaams belangers zich afzetten tegen hun geestesgenoten van de radicale islam. De vrouwen aan de haard, een lik op stukbeleid in het strafrecht met de doodstraf als hoeksteen en een consequente keuze voor heteroseksualiteit als norm.
Je kan het ook omdraaien:

Hoe komt het dat links het VB haat maar goeie vriendjes wil zijn met de islamieten?
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2021, 14:14   #166
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar het zijn wel voornamelijk zij, die het gedachtengoed via de koran binnenkrijgen, die overgaan tot fysiek geweld tav holebi's, en daar rep je nooit met ook maar één woord over.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2021, 14:16   #167
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Correcte vragen waar je nooit een zinnig antwoord op zult krijgen.

Citaat:
Oud 15 maart 2021, 14:18   #168
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Maar het zijn wel voornamelijk zij, die het gedachtengoed via de koran binnenkrijgen, die overgaan tot fysiek geweld tav holebi's, en daar rep je nooit met ook maar één woord over.
Waar zou het voor een homo makkelijker leven zijn? In Londen of in Moskou? En waar wonen er het meeste moslims?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 15 maart 2021, 14:19   #169
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar zou het voor een homo makkelijker leven zijn? In Londen of in Moskou? En waar wonen er het meeste moslims?
of in Teheran? Waar leven de meeste moslims?
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2021, 14:23   #170
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, ik weet het, je vind altijd wel een manier om het fysiek geweld van het islamtuig tav holebi's goed te praten of te minimaliseren.

Citaat:
Oud 15 maart 2021, 14:26   #171
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, ik weet het, je vind altijd wel een manier om het fysiek geweld van het islamtuig tav holebi's goed te praten of te minimaliseren.
Helemaal niet. Ik versmal alleen een breed probleem niet tot de smalte waar jij je makkelijk bij voelt.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 15 maart 2021, 14:28   #172
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
of in Teheran? Waar leven de meeste moslims?
Als ik aantoon dat geweld op homo's structureel is op plaatsen waar geen moslims leven, heb ik dan aangetoond dat geweld tegen moslims een probleem is dat een ruimere verklaring kent dan de islam alleen.

Is die simpele logica te moeilijk?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 15 maart 2021, 14:32   #173
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. Ik versmal alleen een breed probleem niet tot de smalte waar jij je makkelijk bij voelt.
Toch wel, ik moet je allereerste negatieve bericht betreffende islamitisch geweld tav holebi's nog lezen.
Maar één aangebrande uitspraak van een VB-er volstaat al om "moord en brand" te schreeuwen.

Citaat:
Oud 15 maart 2021, 14:32   #174
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Of je nu tot dat gedachtengoed komt op basis van de koran, de bijbel of oudgermaanse gebruiken, het maakt niet uit. In dat opzicht blijft het een curieus fenomeen hoe de vlaams belangers zich afzetten tegen hun geestesgenoten van de radicale islam.
Nee, dat is helemaal niet verwonderlijk. Gemeenschappelijke kenmerken hebben nooit een belemmering gevormd om elkaar hartsgrondig te haten. Kijk maar naar protestanten en katholieken, naar Sunnieten en Shiieten.

Daarentegen, groepen die eenzelfde karakteristiek vertonen, en de ene al veel heviger dan de andere (hier homofobie) onderscheiden en de ene omwille van die karakteristiek veroordelen en de (hevigere) daar helemaal niet voor lastig vallen, is wel incoherent.
Oud 15 maart 2021, 14:38   #175
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch wel, ik moet je allereerste negatieve bericht betreffende islamitisch geweld tav holebi's nog lezen.
Maar één aangebrande uitspraak van een VB-er volstaat al om "moord en brand" te schreeuwen.
Dat is de wetmatigheid van een discussieforum. Als er 25 iets poneren waar ik het mee eens ben, ga ik daar niet als 26ste nog eens mee instemmen. En jammer genoeg zijn er dan 23 die al meteen overdrijven, schelden en er vanalles anders bijsleuren.

Bovendien vind je nog steeds genoeg volk in linkse partijen dat wat dat betreft geen vergoelijkende houding aanneemt. De 'flinksen' zeg maar.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 15 maart 2021, 14:39   #176
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eigenlijk wel he. Je versmalt het tot niet-moslim homofobie. Niet-moslim homofobie is slecht. Moslim (=) homofobie is geen probleem.

Ik laat in het midden of homofobie goed of slecht is. Als homofobie goed is, valt er niks te zeggen op die VB-er. Als homofobie slecht is dan is die VB-er slecht, en zijn alle moslims en hun knuffelaars (nog veel) slecht(er) want die beperken zich niet tot woorden maar gaan over op daden.

Men kan niet tegelijkertijd een moslim knuffelaar zijn (en dus homofoob), en homofobe VB-ers omwille van hun homofoob zijn aanvallen.

Men kan niet tegelijkertijd een voorvechter zijn van extreme homofoben en hun rechten op het propageren van hun homofobie, en zeggen dat VB-homofoben foei zijn.

Ergens moet men oftewel voluit gaan voor homofobie, en dan kan men VB-ers omwille hiervan toch niet lastig vallen, oftewel de islam willen verbieden (omwille van hun homofobie) en ja, dan kan men ook die homofobe VB-er een uitbrander geven.

Wat hier naar voren geschoven wordt is dat eens men moslim knuffelaar is, men UITERAARD niet anders kan dan homofobie goedkeuren.

Laatst gewijzigd door patrickve : 15 maart 2021 om 14:45.
Oud 15 maart 2021, 14:47   #177
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is de wetmatigheid van een discussieforum. Als er 25 iets poneren waar ik het mee eens ben, ga ik daar niet als 26ste nog eens mee instemmen. En jammer genoeg zijn er dan 23 die al meteen overdrijven, schelden en er vanalles anders bijsleuren.

Bovendien vind je nog steeds genoeg volk in linkse partijen dat wat dat betreft geen vergoelijkende houding aanneemt. De 'flinksen' zeg maar.
Ja, overdrijven, dat zal het zijn Holebi's moeten tenslotte hun plaats kennen en weten waar ze al dan niet "hand in hand" kunnen rondkuieren, zoals deze ex-bestuurder vh "ant-racistisch front" er ook over denkt

https://www.beout.be/2019/06/22/joha...in-hand-lopen/

https://www.bruzz.be/samenleving/joh...pen-2019-06-22

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 15 maart 2021 om 14:47.
Oud 15 maart 2021, 14:50   #178
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welke linkse partijen willen de islam buiten dan ? Want elke moslim is uiteraard homofoob he. Dat gaat samen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 15 maart 2021 om 14:51.
Oud 15 maart 2021, 14:54   #179
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is de wetmatigheid van een discussieforum. Als er 25 iets poneren waar ik het mee eens ben, ga ik daar niet als 26ste nog eens mee instemmen. En jammer genoeg zijn er dan 23 die al meteen overdrijven, schelden en er van alles bijsleuren.
Dat is nu juist het mooie. Na zo'n 5-jarige afwezigheid op deze site merk ik dat ...er niets veranderd is. Het bulkt nog steeds van spitsvondigheden al of niet onderlijnd met debattechnieken. Het aantal lomperiken is blijkbaar constant gebleven met voorspelbare reacties. Spijtig genoeg komen die het meest voor in het werkelijke leven.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2021, 14:56   #180
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke linkse partijen willen de islam buiten dan ? Want elke moslim is uiteraard homofoob he. Dat gaat samen.
En bovendien zijn ze nietislamofoob.
Ik ken iemand die verkering had met een marrokaanse vrouw.
Die werd door haar ouders naar de imam gesleurd voor een duiveluitdrijving.
Ze willen wel hier komen wonen en alle vruchten daarvan plukken, maar in pure essentie zien ze ons toch als de baarlijke duivel.
En voor links is dat allemaal ok.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be