![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjah, ik zou echt niet met de school in discussie gaan als die een 0 geven omdat de dresscode geschonden wordt.
Het zal geen tweede keer gebeuren. Ik vind een schooluniform wel terug gepast bij deze tijd. Al die sexyness is nergens voor nodig.
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef ons eens een voorbeeld , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees het topic van begin tot einde en herlees mijn betoog.
Fatsoeneer uw dochters en zonen en vestig ze in orde en tucht. Ze zullen eerst rebelleren maar later begrijpen waarom. In het rebelleren ontwikkelen ze ook meer karakter, en leren ze de ernst van grenzen vaker inzien. Concreet kwam het er op neer dat een uniform samenhorigheid schept en ongewenste bezoekers (slechte boyfriendjes) beter opvallen.
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan geef ik ze een auto cadeau om het goed te maken.
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
en march , 1 2 3 4 , 1 2 3 , 1 2 3 4 , 1 2 3 , .... Hoe herken je criminelen of crimineel gedrag ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 juli 2021 om 20:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ziet u het leven in een theocrazy-staat ??
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 juli 2021 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De navel van een 50 jarige baarmoeder die 8 muzels heeft uitgeperst heeft evenveel aantrekking voor me. Niet meer, niet minder. Gewoon het equivalent van 0.
Eigenlijk, de navel is ongeveer even erogeen als een linker pink voor me. Citaat:
![]() |
![]() |
#174 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die roekeloze jeugd toch...
Die normvervaging is begonnen toen Pippi Langkous op TV kwam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welja, dat is ook zo een mogelijke regel. Als dat zo is, is dat zo. Er zijn bedrijven waar je niet komt solliciteren als je niet in kostuum met een das toekomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een kwestie van "doe jij het volgens de regels en de code die wij hier opdragen, of niet ? Indien niet, kom niet af.". Want wie zich daar niet wenst aan te houden, geeft aan het spel niet te spelen zoals men wil, en dan is die niet welkom. De kleren maken de man of de vrouw, en dat hoort dus ook bij het naar school gaan, en bij het afleggen van een examen. Het maakt deel uit van de code die opgelegd is en het U plooien naar die code is een aspect van het tonen van respect voor de proef die je aflegt, voor het werk dat je doet, en voor de mensen die het organiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is als hier niet akkoord zijn met regels nadat je goedkeuring gaf om mee te doen. Lees een schoolreglement voor je je inschrijft en staat u dat niet aan? Zoekt een andere school. Maar blijf van de schoolgeest af als die mede daardoor hoog aangeprezen staat.
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van wie?
Dat er een islamitisch Europa komt is nu eenmaal onvermijdelijk. Ik heb dat nooit gewillen en neem al voor 2012 een zeer uitgesproken mening in tegen westerse interventie in het oosten. De oorzaak was het westen zelf en dat heeft nu eenmaal tragische gevolgen. Alles wat onze voorouders bereikten werd door 1 generatie ondersteboven gedraaid en voor vanzelfsprekend genomen en uitgedeeld aan zelfs mensen die schuldig aan oorlogsmisdaden zijn. Amper 1 generatie goddelozen en Europa wordt langs alle kanten aangevallen. Als mensen dan nog tegen hun eigen erfgoed keren omdat een blote navel van een minderjarige belangrijker is, weet ik hoe laat het is. Mensen krijgen het bestuur dat ze toekomt.
![]() |
#179 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vooral omdat we weten wat in de scholen met "christelijk fatsoen" allemaal gebeurd is, ook al waren de navels van dertienjarigen niet meteen ontbloot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat meiske krijgt alleen maar platform omdat de media weer een minderjarige kan seksualiseren. Zo kennen we ze toch al?