Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2021, 12:47   #161
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Doe geen moeite
Wat baten kaars en bril als de rechtsen niet ziene wil

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2021, 12:59   #162
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Het is niet omdat politieke tegenstanders problemen hebben bij een politicus, dat die ook het gelijk aan hun kant hebben..

De openingspost is duidelijk : het topic gaat over de vraag of Kennis moet aftreden omwille van een leugen. Die was er niet omdat hij nooit gezegd heeft dat Sint-Vincentius hem gevraagd had om de verkeerssituatie terug te veranderen, wat de Belgisch-nationalisten hier maar tot vervelends toe als leugen blijven herhalen. Kennis heeft gezegd dat die wijziging er gekomen is op advies van de eigen diensten die na het conflictvrij maken van het bewuste kruispunt enorme hinder vastgesteld hadden in de aangrenzende straten waar ook Sint-Vincentiusligt - in tegenstelling tot de situatie daarvoor.

@Knuts :Als door het conflictvrij maken van het kruispunt met de Lang Leemstraat de korte Sint-Vincentiusstraat volledig vol komt te staan dan kan een hulpdienst in het stuk tussen 1 en 2 hinder ondervinden.
Dat werd inderdaad niet gevraagd door het Sint-Vincentius ziekenhuis, maar de mandatenkoning sleurde dat argument er wel bij terwijl het Sint-vincentiusziekenhuis totaal geen last ondervond. Jij doet me een beetje denken aan de bankzitter die hier een tijdje geleden de spreekbuis van de N-VA was.

Laatst gewijzigd door Jakko : 26 augustus 2021 om 13:08.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2021, 13:02   #163
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@Knuts :Als door het conflictvrij maken van het kruispunt met de Lang Leemstraat de korte Sint-Vincentiusstraat volledig vol komt te staan dan kan een hulpdienst in het stuk tussen 1 en 2 hinder ondervinden.
Dat kan inderdaad, maar daar het ziekenhuis geen vragende partij was om het conflictvrij maken van het kruispunt terug te draaien, ga ik er van uit dat het niet gebeurd is. (Of dat ze de ingang aan de Mechelsesteenweg als backup hebben, daarvan weet ik echter niet in welke mate die gebruikt wordt.)
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2021, 13:16   #164
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Bijzonder pijnlijk en mijn inziens is dit ongeval een rechtsreeks gevolg van het mobiliteitsbeleid van de NVA. Een mobiliteitsbeleid dat overigens lijnrecht ingaat tegen wat mobiliteitsexperts adviseren. In plaats van een autoluwe stad te maken, met prioriteit voor zwakke weggebruikers meent dit studentikoos clubje betweters dat ze het warm water opnieuw hebben uitgevonden en menen ze dat ze alle verkeer kunnen combineren en dat de mensen wel vanzelf het gepaste vervoermiddel zullen nemen. Een recept dat nochtans elders al vele malen beproefd geweest is en evenveel keer gefaald heeft.

Eerst de auto van harte welkom heten in het stad, vervolgens midden in het stad her en der parkings aanleggen en wanneer als gevolg daarvan veel autoverkeer naar Antwerpen komt, geen conflictvrije kruispunten willen aanleggen omdat deze het gemotoriseerd verkeer teveel zouden belemmeren …. het moge duidelijk zijn waar de prioriteiten liggen bij de NVA.

Met dergelijk beleid was het dan ook slechts wachten tot een dergelijk ongeval zou gebeuren.

En nu, beste Koen Kennis?
Pffff. In gent weten ze al langer wat het mobiliteitsplan betekent en in Aalst zijn ze er evenmin blij mee. Alleen de fietsers plezieren en al de rest de duvel aan te doen maakt heel wat kapot.

Maar in Gent zijn het liberalen en groenen die de lakens uitdelen. Daarover zullen we de slinksen niet over ontslag horen lullen.
Oud 26 augustus 2021, 13:20   #165
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat politieke tegenstanders problemen hebben bij een politicus, dat die ook het gelijk aan hun kant hebben..

De openingspost is duidelijk : het topic gaat over de vraag of Kennis moet aftreden omwille van een leugen. [b]
Amen.
Oud 26 augustus 2021, 13:25   #166
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://forum.politics.be/poll.php?d...ts&pollid=8672

Nog geen 28% wil van Vivaldi af.
Bijna 70% wél.

En de N-VA maakt niet eens deel uit van het kibbelend Vivaldiorkest.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 augustus 2021 om 13:27.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2021, 13:32   #167
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Dat werd inderdaad niet gevraagd door het Sint-Vincentius ziekenhuis, maar de mandatenkoning sleurde dat argument er wel bij terwijl het Sint-vincentiusziekenhuis totaal geen last ondervond. Jij doet me een beetje denken aan de bankzitter die hier een tijdje geleden de spreekbuis van de N-VA was.

"elke gelijkenis met bestaande persoonen of gebeurtenissen berust op louter toeval"
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2021, 13:34   #168
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
https://forum.politics.be/poll.php?d...ts&pollid=8672

Nog geen 28% wil van Vivaldi af.
Bijna 70% wél.

En de N-VA maakt niet eens deel uit van het kibbelend Vivaldiorkest.
Totaal off topic
Trouwens dit forum is geen realistische weergave van de reeële maatschappij.

In deze draad gaat het over de leugen van Kennis over de beslissing om het kruispunt terug levensgevaarlijk te maken en zo de dood van twee kinderen in de hand te hebben gewerkt.

Deze draad heeft niets met Vivaldi te maken, en de slechte poging de discussie te verleggen is duidelijk een bevestiging van de poltieke verantwoordelijkheid van Kennis, die echter volgens rechtsen niet ter sprake mag worden gebracht.

Hoe gaat Freilich dat aan de Joodse N-VA achterban uitleggen ?
Ik vrees (en neen ik weet) dat dit stemmen gaat kosten aan de N-VA en zeker aan Kennis.

Oud 26 augustus 2021, 13:36   #169
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Totaal off topic

In deze draad gaat het over de leugen van Kennis over de beslissing om het kruispunt terug levensgevaarlijk te maken en zo de dood van twee kinderen in de hand te hebben gewerkt.

Deze draad heeft niets met Vivaldi te maken, en de slechte poging de discussie te verleggen is duidelijk een bevestiging van de poltieke verantwoordelijkheid van Kennis, die echter volgens rechtsen niet ter sprake mag worden gebracht.

Ik vrees (en neen ik weet) dat dit stemmen gaat kosten aan de N-VA en zeker aan Kennis.
Wat valt er dan uit te leggen ??? Die kinderen werden niet vergast, eh.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2021, 13:41   #170
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
U las mijn vorige posten dus niet en de bevestiging van Knuts die in de buurt en wel mogelijke hinder erkent als woke burger,

Verder kom ik ook van u niet te weten wat de leugen was. Zoals van de rest van Belgisch-nationalisten op dit forum.

Tip: ik heb altijd op het veld gestaan.
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 26 augustus 2021 om 13:47.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2021, 13:45   #171
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wat valt er dan uit te leggen ??? Die kinderen werden niet vergast, eh.
Tja twee lijkjes...na het terugdraaien van de veilige toestand naar de levensgevraalijke toestand.
En rechts vindt dat er niets uit te leggen is ?!
Komaan zeg....Beste mevrouw, beste meneer uw kinderen zijn doodgereden omdat er een aantal auto's wat te lang moesten wachten....

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 26 augustus 2021 om 13:46.
Oud 26 augustus 2021, 13:47   #172
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Totaal off topic

Dat u en uw Belgisch-nationalistische maatjes al heel deze draad verkloot hebben door het steeds over verantwoordelijkheid of niet te hebben terwijl jezelf schrijft:
Citaat:
In deze draad gaat het over de leugen van Kennis over de beslissing om het kruispunt terug levensgevaarlijk te maken
... en de eis tot aftreden van Kennis door Groen en natuurlijk- een mijl later - door de PvdA
Als er hier off topic zijn, zijn dat uw vriendjes die de leugen van de openingsposter trachten te verdrinken in een totaal ander debat.
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 26 augustus 2021 om 13:53.
Oud 26 augustus 2021, 13:52   #173
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja twee lijkjes...na het terugdraaien van de veilige toestand naar de levensgevraalijke toestand.
Komaan zeg....Beste mevrouw, beste meneer uw kinderen zijn doodgereden omdat er een aantal auto's wat te lang moesten wachten....
Stop misschien met alles "links - rechts" voor te stellen. Kinderen worden door de ouders nog nauwelijks voorbereid op het drukke verkeer, dat valt dagelijks te ondervinden aan de kruispunten. De chauffeurs moeten immers alles zien.

Citaat:
Oud 26 augustus 2021, 13:52   #174
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waar zit de leugen?
U blijft off topic rondkakelen.
Begin eens met de titel en de openingspost van dit topic te lezen.
Wil u een topic over een ander debat, open dan daar zelf eentje van .
Uw poging om de leugen van de openingsposter te trachten te verbloemen met een pak melodrama verandert daar niets aan.
Oud 26 augustus 2021, 13:57   #175
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar zit de leugen?
U blijft off topic rondkakelen.
Begin eens met de titel en de openingspost van dit topic te lezen.
Wil u een topic over een ander debat, open dan daar zelf eentje van .
Uw poging om de leugen van de openingsposter te trachten te verbloemen met een pak melodrama verandert daar niets aan.
Dus als er morgen iemand één of andere beslissing verdedigt door te zeggen 'we deden dat voor meneer WYSIWYG', en ze hebben u helemaal niks gevraagd, dan is dat voor jou toppie?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2021, 14:01   #176
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
U las mijn vorige posten dus niet en de bevestiging van Knuts die in de buurt en wel mogelijke hinder erkent als woke burger,

Verder kom ik ook van u niet te weten wat de leugen was. Zoals van de rest van Belgisch-nationalisten op dit forum.

Tip: ik heb altijd op het veld gestaan.
Het gaat dan ook over de drogredenen die mandatenkampioen Kennis uit zijn botten sloeg om zijn vel te redden. Het ziekenhuis heeft dat even rechtgezet op radio 1.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2021, 14:08   #177
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dus als er morgen iemand één of andere beslissing verdedigt door te zeggen 'we deden dat voor meneer WYSIWYG', en ze hebben u helemaal niks gevraagd, dan is dat voor jou toppie?
Als dat een overheidsdienst is die dat met de beste bedoelingen doet om voor gelijk wie, meneer of mevrouw, een mogelijk voorkomend probleem op te lossen dan is dat inderdaad ok. Of moet de gemeente bv. aan iedereen vragen of ze de rioolbuizen in de straat mogen vervangen door riolering met een grotere diameter misschien om mogelijke overstroming in de toekomst te vermijden?

Maar..... waar zat de leugen van Kennis en dus de reden waarvoor hij volgens Groen, PvdA en de draadstarter zou moeten aftreden?
Daar komt geen zinnig antwoord op.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 26 augustus 2021 om 14:10.
Oud 26 augustus 2021, 14:10   #178
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Stop misschien met alles "links - rechts" voor te stellen. Kinderen worden door de ouders nog nauwelijks voorbereid op het drukke verkeer, dat valt dagelijks te ondervinden aan de kruispunten. De chauffeurs moeten immers alles zien.
De links rechts opsplitsing in de politiek is weldegelijk aanwezig en komt ook in deze discussie naar voor. Dus helemaal geen probleem om deze ook nu te gebruiken.

Wat het gedrag in het verkeer betreft hebt u gelijk.....net DE reden om een veilig gemaakt kruispunt niet terug te bombarderen naar een onveilige toestand !!!
En dat terug draaien was een politieke beslissing....daar is dus een politiek verantwoordelijke voor en dat is Kennis. Bovendien loog hij nog over hulpdiensten....die bij navraag helemaal geen hinder hadden van de veilige situatie.

En brw..die Kennis is een rechtse N-VA er, sorry daar heb ik hem echt niet toe gedwongen

Oud 26 augustus 2021, 14:14   #179
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als dat een overheidsdienst is die dat met de beste bedoelingen doet om voor gelijk wie, meneer of mevrouw, een mogelijk voorkomend probleem op te lossen dan is dat inderdaad ok. Of moet de gemeente bv. aan iedereen vragen of ze de rioolbuizen in de straat mogen vervangen door riolering met een grotere diameter misschien om mogelijke overstroming in de toekomst te vermijden?

Maar..... waar zat de leugen van Kennis en dus de reden waarvoor hij volgens Groen, PvdA en de draadstarter zou moeten aftreden?
Daar komt geen zinnig antwoord op.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=147
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2021, 14:16   #180
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De links rechts opsplitsing in de politiek is weldegelijk aanwezig en komt ook in deze discussie naar voor. Dus helemaal geen probleem om deze ook nu te gebruiken.

Wat het gedrag in het verkeer betreft hebt u gelijk.....net DE reden om een veilig gemaakt kruispunt niet terug te bombarderen naar een onveilige toestand !!!
En dat terug draaien was een politieke beslissing....daar is dus een politiek verantwoordelijke voor en dat is Kennis. Bovendien loog hij nog over hulpdiensten....die bij navraag helemaal geen hinder hadden van de veilige situatie.

En brw..die Kennis is een rechtse N-VA er, sorry daar heb ik hem echt niet toe gedwongen
T'is niet de politiek die een kruispunt al dan niet veilig maakt, maar het wederzijds gedrag van chauffeurs en voetgangers/fietser.
Alsof er op een "veilig verklaard" kruispunt plots geen accidenten meer kunnen gebeuren .

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be