![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Aanwezig zijn is ondersteunen.
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie daar aanwezig is, verklaart zich akkoord met de organisator
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 1 september 2021 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die wandeling is niet min of niet meer dan een betoging. Ze heeft zware oogkleppen op, en pleegt discriminatie in een domein (m/v) die in de wet als strafbaar gesteld wordt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei, inmenging in een privé event is een inbreuk op het recht op Vergadering en Vereniging. Gaat gij deze gezinsbond vervolgen voor discriminatie? ![]() https://www.pzc.nl/gent/alleen-manne...kken~a5351813/ Mannen die nog op zoek zijn naar een origineel valentijnscadeau kunnen zich aanmelden bij de Gezinsbond van Mariakerke. Die organiseert op 13 februari, op de valreep dus, een workshop bloemschikken, alleen voor mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
U heeft nog steeds niet door van welke federale bevoegdheid Schlitz het absolute gezicht is.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 1 september 2021 om 14:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn niet alleen de N-VA en de "fascisten" van het Blok die het niet eens zijn met dadee. Noch de VLD, met De Croo op kop, noch de sossen, noch de tsjeven lopen hoog op met Schlitz. Maar vooral Bouchez doet een stevige duit in het voor mannen discriminerende zakje van de groene, discriminerende dwaas. Wat de sfeer binnen Vivaldi, die toch al belabberd is, nog verslechterd.
Jammer voor panda, de grote fan van de grand Bouchez, maar Bouchez wéét wat hij doet. En de "Vlamingen"? Die zwijgen. Zoals gewoonlijk. Citaat:
Gelukkig zijn er Henri, dadee en co die vinden dat Vivaldi goed werk levert, en daarvoor zal beloond worden door de kiezer. Meer bepaald de Waalse kiezer. Aan Vlaamse kant is het andere koek, maar ach, voor hen primeer het behoud van hun postje. Tot nader order toch. Ik zie de gediscrimineerde, gehoofddoekte vrouwen uit het Brusselse al naar Luik afzakken. Jullie toch ook?
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VertPop is een evenement waarbij ge u moet inschrijven. Aan Etopia om u toe te laten of niet. Prive dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, begrijp me niet verkeerd... Wat mij betreft zouden privé-ondernemingen dat moeten kunnen hé. Een overheid heeft zich daar niet in te bemoeien. Net zoals een overheid zich niet zou moeten bemoeien met quota voor raden van bestuur, quota voor kieslijsten (waarom mag ik geen politieke partij oprichten die enkel mannen verkiesbaar stelt?)... De realiteit is helaas anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik vind dat enkel blanke mannen zouden mogen stemmen, waarom wordt het mij dan verboden een kieslijst in te dienen waar enkel mannen op staan? Waarom moet ik verplicht vrouwen opnemen op die kieslijst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een evenement dat enkel tickets verkoopt aan blanken en dit ook zo afficheert, is dus geen probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ecolo is net als groen tijdens de eerste regering na de dioxinecrisis, een zooitje incompetente wereldvreemde wokes... ik hoop dat dit in navolging van hun vlaamse collega's dus hun eerste en laatste regeringsdeelname zal zijn Zelfs BLM bewegingen schuwen zich voor rassenscheidingen bij hun betogingen Laatst gewijzigd door edwinp : 1 september 2021 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nogmaals u vergeet telkens wie Schlitz is in de federale regering en wat ze in uw België vertegenwoordigt. Schone schijn dus allemaal. ![]()
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 1 september 2021 om 16:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan denk ik dat jij als organisator van zo'n vereniging rap een klacht aan uw broek zou hebben, wegens racisme.
![]() |
#178 |
|
![]() /
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 1 september 2021 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Stop de islamisering" was er ook teveel aan voor de zelfverklaarde democraatjes. De islamisering een halt toeroepen is discriminerend. Maar een Staatssecretaris voor Gendergelijkheid, Gelijke Kansen en Diversiteit die zal aanwezig zijn op een event exclusief voor vrouwen, DAAR schaart Dadee zich vierkant achter.
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
![]() Kronkel kronkel.
![]() |