![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrödingers partij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik stel gewoon een vraag. Ik zal de vraag nog eens herhalen: 'Wat heef de NVA gedaan in het vorig beleid waardoor de partij zich onderscheidde van andere partijen'? Want ze afficheerde zich als 'de Kracht van verandering'. Wat heeft ze dan veranderd? Zowel op federaal en zeker op het vlak van het Vlaams beleid? Want hier is ze al even aan de macht, niet? U gaat het me zeker vertellen, hoop ik. U moogt ze gerust uitvoerig opsommen die veranderingen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 december 2021 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn punt wordt veel beter bewezen als ik de N-VA tegenstanders op dit forum hun werk laat doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat gaat niet op voor het beleid van de Vlaamse regering waar de NVA al véle, véle jaren mee het beleid bepaalde. Ook hier is er geen greintje 'NVA-verandering' te bespeuren. En dus: de NVA maakt de mensen voortdurend wat wijs en de voorzitter van die partij, Bart De Wever, doet dit al sinds 2004! Te weten al gedurende 17 jaar de mensen blaasjes wijsmaken! Ge moet maar durven. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 december 2021 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet luisteren. Dat is meewarig het hoofd schudden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
N-VA heeft dus ook niets slecht gedaan? Voor u is er dus enkel sprake van 'de andere kant' in mijn zin? |
||
![]() |
![]() |