![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Want, voor halal vlees, daar moet je geen 21ste eeuwe hygiënekennis voor gebruiken, 7de eeuws is goed genoeg. Wel verkopen in een minder geliefd naburig dorp. Citaat:
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() schitterende cartoon over de omvolkings gekkies & de rol die de conservatieve MAGA zenders daarin spelen. ![]() bron : Politico.com
Laatst gewijzigd door Pandareus : 20 mei 2022 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een gebod, gij zult niet doden. Christus had 1 gebod: heb elkander lief zoals ik u lief had. U zei letterlijk dat de Bijbel een gevaarlijke ideologie en plaatste deze in rij bij Mein Kampf. Wat anderen in naam van “ideologie” doen, maakt niet dat die “ideologie” daartoe aanzet. Christendom is op naastenliefde gestoeld en toen die de scepter zwaaiden hadden we zorgverleners en zorg op overschot, de beste ter wereld. Nu niet meer... darwinisten.... dat is pas een gevaarlijke ideologie omdat die van inferieure en superieure rassen sprak waardoor ze op een Arisch ras of transhuman uitkomen. Vooraf spuiten ze dan allerlei experimentele brol, zelfs in kinderen.
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb perfect uitgelegd wat ik bedoelde. Ik doel niet op de vrome gelovige. Dat gij hierover blijft doordrammen is geen goed teken. Nogmaals, indien gij de theologische toer wenst op te gaan dan ga naar het daarvoor bestemde subforum en start een draad en misschien vindt gij discussiepartners. Ik doe er niet aan mee.
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vergeef u.
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of omgekeerd.
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zaait de eerste zaadjes van haat om aan te zetten tot geweld?
Ik ben er in geboren, naar gevormd, voor behandeld en weet als geen ander hoe ze moedwillig mensen zot maken met hun propaganda en pestbeleid. Gedenk wat coronaspuwers op mensen die in buitenlucht geen masker droegen, daar zijn vooraf zaadjes voor gezaaid op massa schaal om toe die taferelen te komen. De derde rijkers zijn terug. Niet moeilijk dat mensen dan beginnen schieten, maar ze richten zich dan beter niet op onschuldige mensen. Die higher ranked targets, daar durft niemand zich aan wagen. Bestaan ze überhaupt wel of hebben we al met deepfake mensen te maken?
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele jongeren lopen nu verloren op de wereld, worden vaak autistisch of erger geboren en zien ons volwassen mensen bezig. Niet goed bezig, wij allemaal zijn zondaars die blind voor onszelf geworden zijn en blind meelopen in een systeem dat geen fuck geeft om de slachtoffers waarmee ze ons kapot verdelen. Het is niet een boek dat onze wereld in gevaar bracht. Het gevaar komt eerst van mensen die hun eigen wetten opdringen en via propaganda aan brainwashing doen, kamp in 2 verdelen en de slechte mening te stigmatiseren. Liever geïndoctrineerd in iets absoluut en onveranderlijk waardoor mijn voorouders het rijkste continent ooit konden uitbouwen dan mee te lopen met een beest dat ons van de simpele basis aan het strippen is en alles op elkaar duwde om zichzelf te verrijken en bedienen op verdienmodellen zoals het derde rijkers betaamt.
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Godsdienst is de gesel der mensheid, de bron van alle kwaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak dat maar 3500 jaarvan.
Monotheïse is gewoon een wurggreep op enige vorm van zelfbewustheid. Een methode altijd om de schuld op iets of iemand anders te kunnen steken is ultieme vorm van politiek.
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Democratie, de dictatuur van de dommen.
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de relikwieten waren de eersten, godverdomme!
![]()
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De democratie is echter recordbreker. Wellicht heeft het communisme ingehaald qua dodentol.
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Democraat; de meerderheid heeft gelijk, ik volg of plooi.
Theocraat: de meerderheid heeft het meestal fout, ik blijf waar ik sta en verander niets. En alzo is het niet moeilijk dat de democratie een trage maar zekere dood stierf, zelfs de islamitische cultuur is superieur aan de kapot verdeelde cultuur van het westen. Wees maar zeer trots generatie meelopers van “democratische leiders” die ons overleverde aan eugenetische bedrijven en marxisten.
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Communisme is de ultieme vorm van democratie... De Wil van het proletariaat.
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo lopen er nog mensen overtuigd rond in dit land dat 2K netto een goed loon is en zijn blij met zulk loon. Ik denk dat we eens mogen wakker worden en zien waar we staan, maar vooral waar naartoe die derde rijkers ons leiden. It’s not good.
![]() |
![]() |
#178 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er mis met eugenetica? Zie eens wat die groep die het bepleit in het verleden veroorzaakte? Vooruit liet al van die trekjes vallen, richting gedwongen sterilisatie.
Weet ge dat het daarbij steeds moeilijker wordt voedsel te vinden dat niet veranderd is door de mens? Voor en na productie. Ze zijn al bezig met voedsel na te maken. Maar om even terug te komen: zie de levensweg van Christus en zie die van Darwin. Darwin was een kolonialist die Aboriginals opensneed in een onderzoek naar zijn missing link. De volgelingen van dat geloof/die geest zijn het die de afgelopen eeuwen de kroon spannen met hun beleid. Je kan dan naar religie blijven wijzen. Maar ik heb niemand wapens in de handen geduwd om tot regime changes, genocide en hongersnood te komen. Noch heb ik daarover gezwegen. Radicalisering heeft een oorzaak, het begint bij die haatzaaiende “democatisch verkozenen” waarvoor nog een kudde op een zondag in rij gaat staan.