![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van mij moogt ge met vuurwerk knallen, maar als ge uw poten eraf knalt of leeg bloed in een goot naar keuze, moet ge bij mij niet komen voor compasie, hulp of mededogen.
als ge dat vuurwerk tegen mij wil inzetten als wapen, ga je ook niet moeten rekenen dat ik mijn andere wang toekeer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vindt u zo'n categorische imperatief niet zelf ook een béétje (te) 'autoritair'? Wat vangt u aan met die mensen die om wat voor reden dan ook niet van hun 'collectivisme' verlost willen worden? ![]() Maar kijk, ik ga u niet proberen tegen te houden. Ik leef sowieso niet lang genoeg meer om het resultaat van uw inspanningen te kunnen aanschouwen. Ik denk echter wel dat u om alsnog te slagen diepgaand zult moeten durven in te grijpen in de genenpoel van de soort Homo Sapiens Sapiens. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die collectivisten die eisen zich te kunnen onderwerpen aan een collectief mogen van mij in alle vrijheid een groot stuk land op de wereld kiezen om te gaan samenhokken. Ik roep dan, vrijwillig uiteraard, op om daar een grote muur rond te bouwen. We zullen zien of de collectivisten er dan onder mekaar een utopia van kunnen maken.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 7 januari 2025 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij doet u er toch beter aan een eiland te kopen, waar u dan samen met uw libertarische bondgenoten & vrienden (m/v, en wellicht géén 'x') uw/jullie paradijs-op-aarde kunt beginnen te verwezenlijken. Als dat een éclatant succes wordt, zullen ongetwijfeld steeds méér andere mensen (m/v, en misschien zelfs hier en daar een 'x') uw/jullie voorbeeld willen volgen en worden 'de collectivisten' inderdaad ooit een beheersbare/controleerbare minderheid. Ik wens u/jullie uit de grond van m'n hart en héél oprecht véél succes toe. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
Dat gezegd zijnde, ik hou m'n ogen goed open vis-a-vis Argentinië. In het gesprek dat hij met Lex Friedman had heeft Milei duidelijk te kennen gegeven dat hij goed weet wat libertarisme is. We zullen Argentinië dan beschouwen als het "experiment." https://forum.politics.be/showthread.php?t=273205
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'échte libertariërs'/'vrij-mensen' blijken nu eenmaal - nog altijd - véél geringer in aantal te zijn dan de 'slaven'/'collectivisten'. Dat heeft niks te maken met 'morele superioriteit', maar is wél een gevolg van het nogal tamelijk érg hoog leggen van de lat. ![]() Maar goed, misschien wordt Argentinië inderdaad het 'kristallisatiepunt' van een 'libertaire revolutie' die even ingrijpend zal blijken als pakweg de ontdekking/uitvinding van de landbouw. Nogmaals: mij zou het niet storen, maar ik zal het ongetwijfeld niet meer beleven. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 7 januari 2025 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een betere definitie van een idioot nutteloos bestaan gaat moeilijk te vinden zijn.
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Met die sneer hierboven getuig je intellectueel zelfs niet mediocre te zijn.
![]() |