![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw specifiek geval was het nest nooit leeg. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 oktober 2022 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een "gevuld" leven krijgt opeens een heel andere betekenis besef ik nu plots.
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was de vuvuzela vergeten. Mijn neefje wou ook de compressor bekrachtigde versie, maar dat heb ik maar zo gelaten. Een manneke met een compressor met open riem laten spelen... Ik ben gek, maar niet zo gek.
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat "lege nest syndroom" is er als de ouder in een zwart gat valt eenmaal de kinderen het huis uit zijn. Dat hoeft niet hee. Als je een goeie band hebt met de kinderen (en kleinkinderen) dan is er geen sprake van een leeg nest syndroom. Het enige verschil is dat er minder verplichtingen zijn. Maar, het zijn niet enkel de verplichtingen die het hebben van kinderen zinvol maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Paulien Cornelese in de Volkskrant van gisteren: Jammer dat zwembaden met glijbanen meestal zo hels zijn, met keihard geluid en hysterische kinderen die niet uitkijken. Was dat altijd zo en overal dat kleine kinderen in het trappenhuis, in het winkelcentrum, zo vreselijk hysterisch gillen en krijsen? In mijn tijd van kinderjaren waren we stil en gedisciplineerd, timide zelfs. Dat was niet prettig. Maar het tegenovergestelde is ook niet prettig. Is het een lokaal verschijnsel? Of veroorzaakt door kinderprogramma's op tv? Het belooft wat voor de toekomst van kinderen en de ouders. Weinig goeds? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren Vuvuzela's niet verboden of was dat alleen bij voetbalwedstrijden?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kwa verdere wetgeving is het gelijk aan andere muziekinstrumenten.
![]() |