![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met christenen terug aan de macht is het gedaan met blowen, coke snuiven of zuipen. Dronkenschap is zeer zondig volgens christenen.
Veel christenen doen dit wel in het geniep. Nu ja, hun opstandige jongeren, en leren het vervolgens af of vallen hun geloof af. De lat van de Bijbel ligt nu eenmaal torenhoog. Iets van zondig gedrag, al dan niet verborgen, blijft altijd wel aanwezig in een mens. Zelf vind ik het een beetje van het andere extreem. Met alle respect voor gelovige mensen. Laatst gewijzigd door Weyland : 6 april 2023 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het beest eet altijd zichzelf op, maar schrokt het meeste als het het einde voelt naderen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 6 april 2023 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]()
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zelf consumerend systeem. Het consumeert nu feminisme en lgbqt om transgederisme in te lijven en ons fenotype zodanig veel aan te passen tot er een heel nieuw genotype is. De antichrist is zeer actief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met zo'n vage literaire repliek kan ik jammer genoeg niet veel aanvangen. Als u met concrete voorbeelden van een 'gezonde maatschappij' voor de dag zou kunnen komen, zou ik dat erg weten te waarderen. Ik heb eigenlijk maar twee gegevens nodig; een geografische begrenzing en een tijdperk, zoals pakweg: "Ierland, tussen 400 en 800 n.C.".
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Nu zouden we nog moeten kunnen achterhalen of en in hoeverre destijds het 'biologische gezin' al dan niet een 'hoeksteen' van de 'gezonde maatschappij' was (/kon & mocht zijn). Maar hoe gaan we dat aanpakken? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er bestaan wel tonnen studies over de relatieve risico's voor kinderen met niet-biologische ouders ten opzichte van biologische ouders. Een kleine bloemlezing: Fourth National Incidence Study of Child Abuse and Neglect (NIS–4) - Report to Congress ![]() ![]() An assessment of some proposed exceptions to the phenomenon of nepotistic discrimination against stepchildren ![]() Martin Daly, Margo Wilson: Homicide (1988) ISBN 978-0-202-01178-3 ![]() ![]() ![]() En vooraleer er enen begint te neuten: "Meuh, ... correlatie ... causatie ... sociaal-economische factoren ..."; indien een ouder zowel biologische als niet-biologische kinderen in zijn gezin heeft (die dus samen in hetzelfde sociaal-economische schuitje zitten), dan zijn het alleen de niet-biologische kinderen die een hoger risico lopen: Foundations of evolutionary psychology - edited by Charles Crawford and Dennis Krebs Hoofdstuk 20: Is the “Cinderella Effect” Controversial? A Case Study of Evolution-Minded Research and Critiques Thereof - Martin Daly and Margo Wilson Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Als de bevolkingsdichtheid kleiner wordt dan 0.1 persoon per vierkante kilometer, heeft een gemiddeld groepje van 10 personen dus een territorium van een 100 vierkante kilometer. Maw het volgende groepje is gemiddeld 10-20 km verder weg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) In heel wat 'primitieve stammen' die wél nog bestudeerd konden worden, speelde een 'biologische vader' amper een rol in de opvoeding van kinderen. Nogal dikwijls werd een broer van de moeder daarmee belast. 2) Wat ik bedoelde was: hoe kunnen we te weten komen op welke manier een 'biologisch gezin' toen een 'hoeksteen' was van de 'gezonde samenleving'? Niet: hoe komen we tot een 'gezonde samenleving'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het is waarschijnlijk juist dat het concept van vader en moeder die alleen hun kinderen opvoeden niet zo "natuurlijk" is al we nu zouden denken, en inderdaad gaat het meer om een groep die een stam is. Er wordt zelfs gezegd dat homoseksualiteit daarin een positieve rol heeft, dat maakt enkele ooms en tantes vrij, de zelf dan geen kinderen hebben en kunnen bijdragen bij het dragen van de last die zo een bende mormels veroorzaakt. Natuurlijk moet niet iedereen homo worden ook niet, maar een beetje niet-voortplantende stamleden is altijd goed meegenomen om de snotters mee op te voeden. Je ziet dat ook bij de primitieve volkeren die bij ons ingeweken zijn: zij voeden ook hun mormels in grote aantallen op in familieverband, vooral dan de familie van de vrouw. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 april 2023 om 07:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Voor zover ik de rest van de wereld niet nodig heb, mogen die doodvallen. Of niet. I couldn't care less.
![]() |
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Enkel in dergelijke kleine groepen kan communisme ietwat werken, in grotere groepen is dat altijd tirannie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door te repenten.
Maak de Bijbel terug Wet, Jezus Koning en keer de politiek de linkerwang door niet meer te stemmen maar ze tot bekering te roepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Hopelijk is die pater of die mater dan geen perverse narcist(e) of zo, hé. 2) Gezien de inhoud van nogal wat van uw berichten, durf ik dat toch te betwijfelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over mijn lijk. Maar eigenlijk had ik u eerst het volgende moeten melden: < Wat ik bedoelde was: hoe kunnen we te weten komen op welke manier een 'biologisch gezin' toen een 'hoeksteen' was van de 'gezonde samenleving'? Niet: hoe komen we tot een 'gezonde samenleving'? > zie: https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=170
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
2. Ik ben hier nog maar sinds het huisarrest van 2020. Daarin was mijn stelling dat ik tegen vaxdwang/huisarrest/mondvodden ben. Daarna kregen we als groot topic "oekraïne" waarin mijn stelling is dat de russen exact even grote smeerlappen zijn, dan we zelf zijn. 3. Ik ben voorstander van maximaal gedevolueerde machtsstructuren. Tot op hoogte van het gezin, en de "stam" rond een gezin. 4. Ik ben voorstander van het eigendomsvoorbehoud op uw eigen lichaam, met dien verstande dat een menselijk lichaam als oorsprong de zygote heeft. Niemand heeft het recht dat leven te vernietigen, ook de moeder niet. Wat jij dan denkt de mogen durven denken over mij, bwa, evengoed, I don't care.
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genderdysforie en vervuilde grond en lucht. Vroeger hadden we eigen grond om op te boeren, nu zijn dat sociale woningen om hun nieuw kiesvee in op te vangen. Repent! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk gewoon dat u minder onverschillig bent dan heel wat andere mensen die ik (een beetje) ken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |